Ga naar inhoud

Is onze aarde plat, een dome of gewoon een ronde bol?


Niburu.co

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden, Evert Jan zei:

Geachte heren Ram, Teruggetrokkene en Boma, 

de 6.000 jaren die de verstokte godvrezende christenen aanhouden wat betreft de leeftijd van deze planeet is uiteraard door de wetenschap ontzenuwd. De Zon is iets van 7 miljard jaren oud en Mercurius en Tiamat werden 4,7 miljard jaren geleden uit de Zon geboren. 600 miljoen jaren gebeurde er niets in en op Tiamat en dan 'opeens' ving het leven aan. Dat hebben Amerikaanse wetenschappers kunnen ontdekken op de planeet waarop wij leven. Dus 600 miljoen jaren na de geboorte van Tiamat gebeurd er iets en dat iets is het binnen dringen van de ster GOD in ons stelsel. Dan vangt leven aan op/in de beide stelsels. Het restant van Tiamat, nu 'aarde' geheten, maar liever Gaia of Terra (Lucifer mag ook) kwam dichter boij de ZON tussen de planeten Venus en Mars, een plek waar 'leven' kon gedijen.

Ik lees jullie reacties en ik constateer een behoorlijke achterstand in de kennis die inmiddels voorhanden is. Jullie zetten stappen terug in plaats van voorwaarts. JHWH is een alien, een demon, zoals het Vaticaan hen noemt. Het is een kolonist die hier als astronaut kwam. JHWH is de zelfde figuur als Marduk, Ra, Ares, Mars en Thor; de oorlogsgod. Lees de bijbel en lees hoe hij de Israelieten opdracht gaf andere volken 'met de scherpte des zwaards' uit te moorden. JHWH is dus niet de enige God, maar een van hen. Zoals eerder aangehaald waren er tot aan de 'gezonden vloed' 900 'goden' in ons zonnestelsel. 600 op de planeet en 300 in het ruimteschip dat om de planeet draaide en in de ruimtestations op de Maan en op Mars. Ik laat het hier maar bij... jullie willen graag het wiel opnieuw uitvinden terwijl het al uitgevonden is. Groet...

JHWH een demon noemen is erg onverstandig maar ik doe hetzelfde als u. Ik laat het hierbij 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou veeg ik als verstokte Godvrezende Christen met de "Wetenschap" grotendeels mijn kont af :-)

Als iets te koop is dan is het wel de Wetenschap.

Uitzonderingen daargelaten. Maar echt vertrouwen kun je het als geheel niet. Echte wetenschappers waren meestal nou juist degenen die niet serieus genomen werden.

Net als georganiseerde religie. Een groot corrupt vaak crimineel zooitje. 

Menselijke regeringen hebben alleen maar ellende gebracht. Totaal onbetrouwbaar.

Maar als ik naar de natuur om me heen kijk zie ik wijsheid erin. Liefde voor schoonheid en orde zie ik erin. Een ware wetenschapper, architect, kunstenaar en ontwerper zie ik in de natuur. Ik weet dat het uit trillingen, frequenties en energie bestaat.

Kortom. Ik zie dat Iemand dat gemaakt moet hebben.

Niet een oude man op de wolken.

Maar Iemand die Geest is.

Almachtig en Wijs.

Maar net als echte wetenschappers, echte geneesheren, echte gods geleerden, echte leiders niet serieus genomen.

Met dit verschil dat alles wat tot bestaan is gekomen binnenkort mag kennismaken met die Iemand.

Want het hele goddeloze zooitje wordt aan de kant geveegd en die Iemand gaat doen wat Hij oorspronkelijk van plan was te doen.

Aan de tijd waarin we leven zien we dat het dichtbij is.

Tenminste. Een oude verstokte Godvrezende Christen ziet het :-)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Evert Jan zei:

Geachte heren Ram, Teruggetrokkene en Boma, 

de 6.000 jaren die de verstokte godvrezende christenen aanhouden wat betreft de leeftijd van deze planeet is uiteraard door de wetenschap ontzenuwd. De Zon is iets van 7 miljard jaren oud en Mercurius en Tiamat werden 4,7 miljard jaren geleden uit de Zon geboren. 600 miljoen jaren gebeurde er niets in en op Tiamat en dan 'opeens' ving het leven aan. Dat hebben Amerikaanse wetenschappers kunnen ontdekken op de planeet waarop wij leven. Dus 600 miljoen jaren na de geboorte van Tiamat gebeurd er iets en dat iets is het binnen dringen van de ster GOD in ons stelsel. Dan vangt leven aan op/in de beide stelsels. Het restant van Tiamat, nu 'aarde' geheten, maar liever Gaia of Terra (Lucifer mag ook) kwam dichter boij de ZON tussen de planeten Venus en Mars, een plek waar 'leven' kon gedijen.

Ik lees jullie reacties en ik constateer een behoorlijke achterstand in de kennis die inmiddels voorhanden is. Jullie zetten stappen terug in plaats van voorwaarts. JHWH is een alien, een demon, zoals het Vaticaan hen noemt. Het is een kolonist die hier als astronaut kwam. JHWH is de zelfde figuur als Marduk, Ra, Ares, Mars en Thor; de oorlogsgod. Lees de bijbel en lees hoe hij de Israelieten opdracht gaf andere volken 'met de scherpte des zwaards' uit te moorden. JHWH is dus niet de enige God, maar een van hen. Zoals eerder aangehaald waren er tot aan de 'gezonden vloed' 900 'goden' in ons zonnestelsel. 600 op de planeet en 300 in het ruimteschip dat om de planeet draaide en in de ruimtestations op de Maan en op Mars. Ik laat het hier maar bij... jullie willen graag het wiel opnieuw uitvinden terwijl het al uitgevonden is. Groet...

Komt uw info ook van deze

Zecharia Sitchin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geachte heer Poorterman, 

Wij gaan het nooit eens worden want we putten uit verschillende bronnen. We hebben elkaar over en weer geprobeerd van onze eigen visie te overtuigen maar dat lukt gewoon niet. Ik heb er ook vrede mee hoor want de sfeer wordt niet grimmig. Ik waardeer uw houding maar verwerp uw ideeën. Wellicht vinden we elkaar wel in een ander onderwerp. Hartelijke groeten en alvast een prettige avond. En ik meen wat ik zeg. U bent een keurig mens. Daar kan menig christen een voorbeeld aan nemen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Antoon zei:

Dat kan zijn maar de menselijke geschiedenis gaat maar enkele duizenden jaren terug, er is onderscheid tussen de ouderdom van de aarde die ik niet wil tegenspreken en de menselijke geschiedenis die vanaf Genesis alom bevestigd wordt ook buiten de Bijbel

Beste Antoon,

de geschiedenis van de mens gaat terug tot aan de 'schepping' van de 'mense' 144.000 jaren na de komst van de 'anunnaki' naar deze planeet. Volgens onderzoeker en schrijver Zecharia Sitchin zouden die astronauten 443.000 jaren geleden naar hier gekomen zijn. Trekken we daar die 144.000 jaren van af dan komen we uit op 299.000 jaren geleden uit. Toen begonnen Enki en zijn team wetenschappers aan het 'aanmaken' van een nederig primitief. In het Bit Shimti, het laboratorium in zuidelijk Afrika. Enki kreeg de opdracht van zijn vader Anu, na de opstand van de mijnwerkers. Enlil wilde de stakingen met geweld neer slaan, maar vader Anu zei; 'Hun werk is zwaar. Ze eten stof en ze drinken stof'... en zo ontstond de roep om een 'nederig primitief'. Een Loeloe, een Loeloe Ameloe, een Awiloem. 'Mense' zou zijn naam zijn. Zecharia Sitchin beschrijft heel duidelijk het hele proces in zijn boek: 'De Twaalfde Planeet'. Tal van pogingen worden gedaan, maar pas als Enki zijn eigen sperma inbrengt in een aapwijfje, lijkt het proces te lukken.

Groet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Geachte heer Poorterman, 

Wij gaan het nooit eens worden want we putten uit verschillende bronnen. We hebben elkaar over en weer geprobeerd van onze eigen visie te overtuigen maar dat lukt gewoon niet. Ik heb er ook vrede mee hoor want de sfeer wordt niet grimmig. Ik waardeer uw houding maar verwerp uw ideeën. Wellicht vinden we elkaar wel in een ander onderwerp. Hartelijke groeten en alvast een prettige avond. En ik meen wat ik zeg. U bent een keurig mens. Daar kan menig christen een voorbeeld aan nemen. 

Het zou verstandig zijn uit de 'juiste bron' te putten! Het lijkt er op dat ik dat gedaan heb, gezien de vele dingen die ik mocht ontdekken. Het was ook een speurtocht van meerdere levens, die me in dit leven voerde naar de juiste bronnen/boeken en mensen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, erec zei:

Komt uw info ook van deze

Zecharia Sitchin

Teruggetrokkene en Erec,

het heeft er alle schijn van dat de Elohim, de 'goden' uit de bijbel en de antieke oudheid, geevolueerde Sauriers zijn. Reptilians of Draco's. Prinses Diana noemde Charles een Lizard. Deze wezens der duisternis worden in de christelijke wereld 'demonen' genoemd. In bijbelse tijden waarschuwden rabbies de Israelieten deuren en luiken te sluiten voor de nacht... om te voorkomen dat 'demonen' in hun huis kwamen. Die laten zich niet tegenhouden door deuren en luiken. Het Vaticaan noemt deze demonen 'succubi' en 'incubi', vanwege hun nachtelijke activiteiten; het zuigen van mannelijk sperma bij jongens en mannen en het bevruchten van meisjes en vrouwen. Onderdeel van een fokprogramma, gedaan door de 'anunnaki' vermoed ik. Daar is de godin Inanna bij betrokken. Dit fenomeen kennen we uit de UFO-logie als 'abducties'. Dus de 'goden' zijn aliens die demonen worden genoemd. Hoe denk jij Teruggetrokkene dat JHWH er uit zien?! Ik wist al veel Erec en had al een redelijk beeld van onze geschiedenis op deze planeet toen ik in het najaar van 1986 stuitte op het boek: 'De Twaalfde Planeet'. Toen ik daar een studie van maakte (jaren) viel alles op zijn plek. Dit boek gaf zo veel antwoorden, maar niet alle. Daar moest ik zelf nog mijn best voor doen, maar ja... Zecharia's onderzoek en boek betreffende de 'anunnaki' (Elohim/Wachters...) heeft wel invloed gehad... 

 

Groet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Evert Jan zei:

Teruggetrokkene en Erec,

het heeft er alle schijn van dat de Elohim, de 'goden' uit de bijbel en de antieke oudheid, geevolueerde Sauriers zijn. Reptilians of Draco's. Prinses Diana noemde Charles een Lizard. Deze wezens der duisternis worden in de christelijke wereld 'demonen' genoemd. In bijbelse tijden waarschuwden rabbies de Israelieten deuren en luiken te sluiten voor de nacht... om te voorkomen dat 'demonen' in hun huis kwamen. Die laten zich niet tegenhouden door deuren en luiken. Het Vaticaan noemt deze demonen 'succubi' en 'incubi', vanwege hun nachtelijke activiteiten; het zuigen van mannelijk sperma bij jongens en mannen en het bevruchten van meisjes en vrouwen. Onderdeel van een fokprogramma, gedaan door de 'anunnaki' vermoed ik. Daar is de godin Inanna bij betrokken. Dit fenomeen kennen we uit de UFO-logie als 'abducties'. Dus de 'goden' zijn aliens die demonen worden genoemd. Hoe denk jij Teruggetrokkene dat JHWH er uit zien?! Ik wist al veel Erec en had al een redelijk beeld van onze geschiedenis op deze planeet toen ik in het najaar van 1986 stuitte op het boek: 'De Twaalfde Planeet'. Toen ik daar een studie van maakte (jaren) viel alles op zijn plek. Dit boek gaf zo veel antwoorden, maar niet alle. Daar moest ik zelf nog mijn best voor doen, maar ja... Zecharia's onderzoek en boek betreffende de 'anunnaki' (Elohim/Wachters...) heeft wel invloed gehad... 

 

Groet...

Oké dan weet ik een beetje welke weg je op gaat.

 

 Want hij groeide op in Palestina en volgde een opleiding aan de London School of Economics van de Fabians en aan de Universiteit van Londen.

In 1976 publiceerde hij de 12e Planeet en verscheen in Esotérisme Expérimentale met Claude Vorillhon (Rael sekscultus met hakenkruissymbool), J Allen Hynek, Serge Monast, Paul Helleyer, Linda Moulton Howe, Andrija Puharich (CIA Project MK Ultra, Stargate Project van Stanford), Richard Dolan.1976 was ook het jaar van Robert Temple's oude astronautenboek The Sirius Mystery (CSI als debunker).

Dit is wat ik van hem weet.

Onbetrouwbaar.

Dit alleen mijn mening hoor.

Wil geen haat zaaien.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof in de God van de bijbel. Zijn geest verandert mijn geest van een harde eigengereide persoonlijkheid naar een zachte persoonlijkheid. Is met geen kennis te bereiken. Enkel door geloof en vertrouwen. Ik heb geen eer hoog te houden en moet mijn ego regelmatig opzij zetten. Het lukt steeds beter naarmate de tijd vordert en dat komt echt omdat er een wezen van liefde in mijn leven is gekomen. Duidelijk merkbaar. Nooit dwang. Soms komen negatieve neigingen terug maar dat is dan enkel aan mijn eigen gedrag te wijten. Ik hoef een ander niks te bewijzen maar het bewijs is in mijn hart geleverd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Evert Jan zei:

Hoe denk jij Teruggetrokkene dat JHWH er uit zien?!

Ik weet dat niet want God is een geestelijk wezen. Ik kan hem met mijn lichamelijke zintuigen niet zien maar met mijn geest kan ik hem wel ervaren. Jij hebt ook contact met geesten maar die laten jou andere dingen zien. Ze laten je wat zien daar twijfel ik echt niet over. Ik geloof ook dat jij iets ziet of ervaart waardoor je denkt meerdere levens hebt gehad. Toch weet ik zeker dat je met demonen hebt te maken die in staat zijn je hele realistische beelden te laten zien maar het is desondanks toch een leugen. Word toch wakker. Het christendom is niet dom. Het ware christendom is alleen erg op de achtergrond. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De schrift is consistent en voor iedereen met geestelijk inzicht te begrijpen, het verhaal van Evert Jan vind je er alleen  terug als je gaat husselen en fantaseren, Hij is er zeker van, dit doet inderdaad vermoeden dat de persoon met demonen te maken heeft, die kunnen je geest zodanig bewerken dat je  zelf zeker bent van je verhaal. Ook ik heb/ had met demonisme te maken gehad, op een ander gebied dan, door kracht te tonen en te kiezen voor de geïnspireerde schrift kan je er vanaf komen en word je beloont met nog meer kennis. Ik wens het iedereen toe.

Momenteel maak ik er ook een hobby van om dingen te onderzoeken, dingen waar de wereldse consensus vaak een iets andere mening over heeft en het is voor mij geen verassing dat de Bijbel steeds gelijk heeft.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

Satan is ook goed georganiseerd. Hij doet niet zomaar wat in het wilde weg. Ook zijn engelen zijn onderverdeeld in rangen en standen. De afgelopen duizenden jaren hebben ze ook een verleden opgebouwd en dingen beleefd.

Ongetwijfeld zullen ze dat (gedeeltelijk / verdraaid) doorgeven aan mensen. Zich van de ene naar de andere dimensie verplaatsen doen ze ook graag,

na de vloed is dat blijkbaar wat moeilijker geworden, maar contact maken met mensen doen en kunnen ze.

Wat Evert-Jan schrijft kan dus best (veel) waarheid bevatten van wat is gebeurt. Maar omdat er sinds Eden vijandschap bestaat tussen het zaad van de slang en het zaad van de vrouw is er een strijd aan de gang.

Propaganda bevat vaak waarheid vermengd met verdraaiingen en leugens.

Logisch dat de engel Satan de Almachtige God JHWH in een verkeerd daglicht plaatst.

Dat is gewoon tactiek.

Het is voor ons de kunst alles in het juiste kamp te plaatsen.

Ruimteschepen? Geen probleem. Dat doet mijn geloof in de Ware God Jahweh geen kwaad.

Is gewoon uit de stal van Satan, die de afgelopen paar duizend jaar ook niet stilgezeten heeft.

Snel schakelen tussen de verschillende dimensies bijvoorbeeld, is wat in zijn belang is.

Dus niet alles wat vreemd voor ons is, is meteen een leugen.

Als engelen over 144.000 jaar spreken kan dat best.

Ik weet niet hoe oud de engelen zijn.

Maar de mensheid is - volgens mij - niet ouder dan ongeveer 6000 jaar.

En dat we in oorlog zijn moge duidelijk zijn, als ik de Bijbel erop na sla, en ik citeer:

"Doet de volledige wapenrusting van God aan,  opdat GIJ pal kunt staan tegen de kuiperijen van de Duivel;

want onze strijd is niet tegen bloed en vlees, maar tegen de regeringen, tegen de autoriteiten, tegen de wereldheersers van deze duisternis, tegen de goddeloze geestenkrachten in de hemelse gewesten.

Neemt daarom de volledige wapenrusting van God op, opdat GIJ op de boze dag weerstand kunt bieden en, na alle dingen grondig gedaan te hebben, pal kunt staan.

Staat daarom pal, UW lendenen omgord met waarheid, en aan hebbend het borstharnas van rechtvaardigheid, en UW voeten geschoeid met de toerusting van het goede nieuws van vrede.

Neemt bovenal het grote schild des geloofs op, waarmee GIJ alle brandende projectielen van de goddeloze zult kunnen blussen. Neemt ook de helm der redding aan en het zwaard van de geest, dat is Gods woord".

Efeziërs 6:11-17

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-2-2024 om 21:03, Veritas zei:

Ja, hier volgt een Nederlandse vertaling van het begin van die Soemerische kleitabletten.

Deze eerste tablet geeft weer dat er zich een verschrikkelijke ramp op aarde heeft voorgedaan die zijn weerga niet kent. Uit de tekst kun je herleiden dat er door de “Goden” op aarde een atoom bom tot ontploffing is gebracht. De gevolgen zijn desastreus en al het leven op aarde is in gevaar. De “goden “moeten zelfs vluchten in hun sterrenschepen. Dit is eigenlijk hoe uiteindelijk het verblijf van de Annunaki op aarde eindigt. In de volgende tabletten wordt weergegeven hoe zij hier op aarde kwamen en wat zij hier deden. Daarnaast komt naar voren hoe de mens werd geschapen en wat zijn doel was hier op aarde.

Let wel dat deze teksten dateren van minimaal 5000 jaar voor christus. Alleen het feit dat er zulke zaken als hier in de tekst worden besproken zet de hele geschiedenis van de mensheid al ineen compleet ander daglicht. Laat staan de technische mogelijkheden die worden besproken in de verdere verhalen in de tabletten.

Kortom, volg de komende tijd de vertalingen die ik op mijn blog zal plaatsen en verwonder je hier over. Maar houd altijd in gedachten dat dit alles is genoteerd in een periode dat wij dachten dat iedereen nog in een grot leefde met een beren velletje om en een knots op de schouder

De woorden van de heer Enki,eerstgeborene, zoon van Anu die regeerde op Niburu.
Met zwaar gemoed uit ik mijn jammerklachten
Bittere klachten waar mijn hart vol van is

Hoe besmet is het land, zijn mensen overgeleverd aan de besmette wind, de stallen verlaten, de schaapskooien leeg.
Hoe besmet zijn de steden, hun inwoners dood opgestapeld lijken aangetast door de besmette wind.
Hoe besmet zijn de velden, hun vegetatie verschrompeld door de besmette wind
Hoe besmet zijn de rivieren, niets zwemt er meer, heerlijk zuivere wateren veranderd in vergif

Van zijn zwart hoofdige mensen, is Sumer ontdaan, vergaan is al het leven.
Van het vee en schapen is Sumer ontdaan, stil als het gezoem van de karnemelk.
In de glorieuze steden, huilt alleen de wind : Dood is zijn enige geur
De tempels waarvan hun top naar de hemel reikte zijn door hun goden verlaten
Van heerschap en koningschap is geen sprake, scepter en tiara zijn verdwenen

Op de banken van de twee grote rivieren, eens weelderig en leven schenkend. groeit alleen maar onkruid.
Niemand betreed de snelwegen, niemand bezoekt de straten: bloeiend Sumer is als een verlaten woestijn
Hoe besmet is het land van de goden en de mensen.
Op dat land vond een ramp plaats, ongekend tot de mensheid

Een ramp die de mensheid nog nooit had gezien. een waaraan geen weerstand geboden kon worden
Op al het land, van oost tot west, was een destructieve hand van terreur aanwezig
De goden, in hun steden, waren even hulpeloos als de mensen.
Een besmette wind, een storm ontstaan in de verre vlakte, veroorzaakte een grote ramp in zijn pad
Een dodelijke wind, ontstaan in het westen en gaande naar het oosten, zijn richting bepaald door het lot.

Een storm verslindend als de zondvloed, door de wind en niet door het water, een vernietiger door vergiftigde lucht. geen getijde golven , overweldigend.
Het geloof en niet het lot was het gevaar dat de almachtige goden, in hun raad, met de grote ramp hadden veroorzaakt.
Het werd door Enlil en Ninharsag besloten, en ik was de enige die smeekte om dit te stoppen.
Dag en nacht bekritiseerde ik het hemelse decreet om het te stoppen, echter zonder resultaat.
Ninurta, Enlil’s militaire zoon, en Nergal, mijn bloedeigen zoon, wierpen de giftige wapens af in de grote vlakte.

sk5.jpg

Beste Veritas,

ik heb de bovenstaande tekst rustig gelezen en kom tot de conclusie dat het afkomstig is uit het boek; 'The lost tablets of Enki'. Je haalt twee gebeurtenissen door elkaar. De zo door Zecharia Sitchin genoemde 'piramide-oorlog' tussen de goden van Soemer en Akkad en die van Egypte. De planeet ontvluchtende goden in hun raketten stamt uit een ouder verhaal; namelijk de zondvloed. Dat was 10.800 jaren geleden en de oorlog tussen de goden was 4.000 jaren geleden. Rond 2.200 jaren voor de jaartelling is er een heftige strijd gaande tussen de goden in India/Azie. Atoombommen worden ingezet en stadstaten als Harappa en Mohenjo Daro worden met de grond gelijk gemaakt. In die periode moet Marduk (die we ook kennen als Bel/Baal/Ra/Ares en Mars en JHWH - Jaweh, jawel hij is het...) vluchten en gaat in ballingschap naar Drenthe. Als hij anderhalve eeuw later terug keert in het Midden-Oosten ontbrand de 'piramide-oorlog'. Er worden bommen afgeworpen op de vlieghaven Kadesh Barnea op het Sinai-schiereiland, op de steden Sodom en Gomorrah en op de raketbasis Baalbek in de Beka-vallei. En inderdaad de 'oostenwind' blaast de dodelijke fall-out van het westen naar het oosten en zaait dood en verderf. Er komt een abrupt einde aan de hoogstaande Soemerische beschaving. Dat staat beschreven in 'klaagliederen'. Ook dat de 'munabtutu', de elite van het land, via een noordelijke route kunnen ontkomen en vluchten naar Turkije. Daar gaat de groep uiteen; het ene deel gaat naar de Russische steppen en de rest gaat door Turkije naar Europa. We zitten dus in de tijd van Terach, Abraham en zijn neef Lot... Van die Russische groep stammen de Russen en ook de Friezen/oer-Nederlanders. Poetin weet dit inmiddels ook...

Groet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Evert Jan zei:

Beste Veritas,

ik heb de bovenstaande tekst rustig gelezen en kom tot de conclusie dat het afkomstig is uit het boek; 'The lost tablets of Enki'. Je haalt twee gebeurtenissen door elkaar. De zo door Zecharia Sitchin genoemde 'piramide-oorlog' tussen de goden van Soemer en Akkad en die van Egypte. De planeet ontvluchtende goden in hun raketten stamt uit een ouder verhaal; namelijk de zondvloed. Dat was 10.800 jaren geleden en de oorlog tussen de goden was 4.000 jaren geleden. Rond 2.200 jaren voor de jaartelling is er een heftige strijd gaande tussen de goden in India/Azie. Atoombommen worden ingezet en stadstaten als Harappa en Mohenjo Daro worden met de grond gelijk gemaakt. In die periode moet Marduk (die we ook kennen als Bel/Baal/Ra/Ares en Mars en JHWH - Jaweh, jawel hij is het...) vluchten en gaat in ballingschap naar Drenthe. Als hij anderhalve eeuw later terug keert in het Midden-Oosten ontbrand de 'piramide-oorlog'. Er worden bommen afgeworpen op de vlieghaven Kadesh Barnea op het Sinai-schiereiland, op de steden Sodom en Gomorrah en op de raketbasis Baalbek in de Beka-vallei. En inderdaad de 'oostenwind' blaast de dodelijke fall-out van het westen naar het oosten en zaait dood en verderf. Er komt een abrupt einde aan de hoogstaande Soemerische beschaving. Dat staat beschreven in 'klaagliederen'. Ook dat de 'munabtutu', de elite van het land, via een noordelijke route kunnen ontkomen en vluchten naar Turkije. Daar gaat de groep uiteen; het ene deel gaat naar de Russische steppen en de rest gaat door Turkije naar Europa. We zitten dus in de tijd van Terach, Abraham en zijn neef Lot... Van die Russische groep stammen de Russen en ook de Friezen/oer-Nederlanders. Poetin weet dit inmiddels ook...

Groet...

Fascinerend verhaal, ik heb ook wel eens ergens gelezen dat er sporen zijn in India van een eerdere kernoorlog, dus dat past dan wel aardig.

Maar, wat ik heel vreemd vind is dat iemand als Marduk naar Drenthe gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Balthasar Boma zei:

Fascinerend verhaal, ik heb ook wel eens ergens gelezen dat er sporen zijn in India van een eerdere kernoorlog, dus dat past dan wel aardig.

Maar, wat ik heel vreemd vind is dat iemand als Marduk naar Drenthe gaat.

De 'goden' uit de bijbel en de antieke oudheid zijn... of je het nu wil of niet... amfibische wezens (reptielen?!) en die houden van rivieren, klei, riet... de drassige delta's in de laag gelegen gebieden. Vandaar ook de eerste 'beschavingen' na de zondvloed aan de Indus, Nijl en Eufraat en Tigris. Nederland is ook laag en drassig. Drenthe was een door de natuur afgescheiden ontoegankelijk gebied. Perfect voor een luchthaven. Jammer dat je mijn afleveringen op deze website niet gelezen hebt... nu moet ik alles weer opnieuw intikken. Het Eden in de bijbel (en daar snapt Erec dan ook helemaal niets van...) is een luchthaven, een vliegveld. Zecharia Sitchin noemt het een E.DIN.> (land van de raketten). Ik kan het ook een ED.EN.> noemen (edel-heer - daar waar de Heere God woont... koning Salomo bouwde voor JHWH (Jawel) een tempel... en een tempel is een garage voor het vliegtoestel van de Heere God (zijn Heerlijkheid), met daaronder een woning voor de Heere God). Zo hadden de 'goden' op meerdere plekken op de planeet een Eden. Ook Drenthe had een Eden. Binnen de driehoek Emmen, Havelte en Groningen. Drie hunebedden bij die plaatsen wijzen naar elkaar. Elk Eden was zelfvoorzienend en had eigen voedselbronnen. denk aan broeikassen, een hof, een gaarde, wieden en akkers, vee voor melk boter kaas en vlees en visvijvers. Bij Groningen lag de Hof van het Drenthse Eden. De naam Groningen verwijst nog naar Grunn/Groen en de oude mannen van Groningen op hun leugenbankjes noemden hun stad - tot in onze tijd nog de 'Tuunen'. En dat is geen toeval... zoals namen als Eden, van Eden, Edens en Eeden in het noorden ook geen toeval zijn. Het luchtvaartcentrum lag pal onder Groningen, daar waar nu Assen ligt. Wordt door de echte Drenthen uitgesproken als 'hassen', maar ik zie er AS.EN.> is en dat betekent: 'centrum-Heer', ofwel daar waar de Heere God, in dit geval Jawel/Marduk... zijn vlieghaven had. Het verhaal van Ellert en Brammert gaat dan ook over de 'goden'. Over Marduk en Inanna, oudste zoon van Enki en diens schoonzuster. Vandaar ook plaatsnamen als Annen, Anloo enzovoorts... We kennen die Ellert en Brammert als twee reuzen, die broers zouden zijn. Anderen menen dat het om een vader en een zoon ging die... tijdens de Tachtigjarige Oorlog zouden zijn gevlucht voor de Spanjaarden, maar het verhaal is ouder. Vierduizend jaren oud... en die twee reuzen spanden draden over de heide en die kwamen uit in hun grot... en waren verbonden met belletjes... en hee dat deed me denken aan het verhaal van de held en halfgod Gilgamesh. Die wilde naar de Hemel, naar de 'goden' om het 'eeuwigheidskruid' te halen voor zijn sterfelijke vriend Enkidoe... en zodoende reisden ze naar de raketbasis Baalbek in de Beka-vallei. Ze werden echter tegen gehouden door het 'monster' Humbawa... dat echter geen monster was maar het bewakingssysteem van de raketbasis. Toen ze het monster verslagen hadden betraden zij het terrein. Het 'monster' was gewoon een alarmsysteem en toonde in het vluchtleidingscentrum mogelijk beelden op een groot scherm. Zo ook in Drenthe. Na afloop van mijn lezing van de eerste Earth & Beyond bijeenkomst in Utrecht = vertelde een jonge vrouw me dat er onder Assen een ondergronds complex is. Zo is het ook onder vliegveld Deelen (verwant aan het Griekse Delos) bij Arnhem. Onder de Veluwe is ook een 'anunnaki-basis'. Iemand die aan 'remote viewing' doet vertelde me dat er een tien-verdiepingen diep complex is. Twee etages zijn hoger en groter en daar staan twee vliegtoestellen met een doorsnee van meer dan honderd meter... wij Nederlanders, nazaten van de Babyloniers en de Soemeriers hebben een grootse herkomst, spreken de taal van de 'goden' en hebben een speciale band met hen. Wij wonen op een klein stukje land, maar zijn een groots volk. Denk maar aan ons koloniale verleden. Mag niet meer van de 'deugneuzen'... maar dat was niet voor niets. Onze God is Marduk (Ra, Bel/Baal, Jawel... Ares en Mars)... en die woont mogelijk nog op de Veluwe. Het was geen toeval dat de legerleiders Dick Berlin und Peter von Uhm (Duitsers zoals bijna alle Nederlandse elite, zoals ook de 'goden' Duitsers zijn...) na hun pensionering lid werden van de Raad van Bestuur van Nationaal Park de Hoge Veluwe en Museum Kroller-Muller. Waren die twee legeraanvoerders opeens natuurliefhebber geworden of kunstminnend?! Neen! Waarschijnlijk konden zij zo legaal (buiten dienst) naar de ondergrondse basis. Misschien via het slot Sint Hubertus... met een trapje naar beneden. Officieel is Adolf Hitler eenmaal op de Fliegerhorst Deelen geweest. In de Bunker werden alle 'bewegingen' van de Geallieerden bij gehouden en de aanvallen van Duitse vliegtuigen en schepen op Groot-Brittannie... alles te maken met de Atlantik-Wal. Onofficieel zou Adolf Hitler er drie of vier keer geweest zijn. Moest hij op audientie bij Marduk/Jawel voor nieuwe instructies aangaande de Tweede Wereldoorlog?! We weten het niet, maar ik vermoed van wel... tenslotte bestaan de 'bijbelse goden' nog steeds!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De priesters dragen vispakken en geven de mensen opium van de papaverplant die openknalt als een kosmisch ei. Intelligentie is verbonden met lange oren (hetzelfde woord gestù). Enki wordt vergezeld door Izimud met 2 gezichten (Mercurius, dubbelster Sirius=Eannes, de adelaar met 2 koppen, Janus van januari met 2 gezichten). Jupiter, de jongere goden die de zondvloed veroorzaakten, is de stormgod En-lil.

 

Steden worden gebouwd rond deze piramide/ziggurat tempelcomplexen van gebakken stenen, en een systeem van onderdrukking wordt geïnstalleerd, een samenleving gebouwd als een piramide met de hybride priesters bovenop, als herders voor de schapen, bemiddelaars tussen de mens en het goddelijke. De priesters controleren ook de voedselvoorziening. Ze voeden en verzorgen de mensen en dieren voordat ze worden geofferd. Ze dragen een Saturnusringhoed/hoofdband en een baard die lijkt op de maansikkel/hoorn. De slang/DNA-staf is de rietstok/Quain, de L- of ?-vormige kromstaf, die herders dragen als ossenlood om de ossen en schapen met geweld onder controle te houden.

Ze vonden 7 steden, dus werd Soemerië het land van de 7 steden, geassocieerd met 7 halfgoden, de Abgal (afgebeeld als half vis/half mens of vogelhoofd). De Sumerische mythologie is gebaseerd op Zuid-Afrikaanse legendes en noemt de indringers de 'Annunaki', zij die uit Anu, de hemel, kwamen (het goddelijke programma). Omdat ze half reptielachtig zijn, moeten de priesterkoningen voedingsstoffen opnemen en worden ze gezalfd met olie, gemaakt van het vet van reptielachtigen: de heilige olie, 'messeh' genaamd, de gezalfde priesterkoningen worden zo Messiassen.

Negatieve 4D entiteiten worden Ekimmu en Urukku genoemd, succubi en incubi die verbonden zijn met Lilith. Zij staat op 2 leeuwen, Betelgeuse en Bellatrix, de schouders van Orion. Sterren worden gezien als varkens die melk zuigen van de godin van de melkwegkoe. Lamashtu is een andere slangenpriester godin, altijd afgebeeld als zogend op een varken en een worp, slangen vasthoudend, staand op een ezel.

De afstammelingen van de Anunaki vinden een op geslacht gebaseerde religie uit. Het aantal antropomorfe (half mens/half dier) godheden neemt toe tot meer dan 3600, gebaseerd op de 360 graden of hoeken (engelen) op een cirkel. Tammuz is de zon bij Sammur/zomerzonnewende, herrezen als ei bij Oost.

Op dezelfde manier als Isis rouwt om de 90° pilaar/fallus van Osiris, tijdens de maand Tammuz, wanneer het licht wordt gedimd, de zon kracht verliest, wordt Tammuz geweend door vrouwen als een fysieke entiteit tijdens een 6-daagse denkbeeldige begrafenis. Huilende vrouwen=jonge priesteressen die menstruatiebloed offeren (de geliefde, de scharlaken vrouwen), omdat het sterrenvuur bevat, de nectar van de goden, het levengevende extract van de maanessentie, het goddelijke menstruatiebloed van de moedergodin. Wanneer deze gewoonte wordt beperkt, wordt hun leven korter. Maagden worden geofferd bij de oogst, wanneer de zon Maagd binnengaat. Enz

En blijf maar wachten op het ruimteschip alleen komt ie niet.er is geen ruimte en een raket staat symbool voor een fallus symbool.

Je moet snappen dat wij de mensen ons goed vertouwen aan hun de Jezuïetenorde hebben gegeven en die hebben ze misbruikt via de pijnappelklier.

onze God wil niet dat we maar afwachten op iets maar onderneem iets wij mensen zijn gelijk aan hun en hebben de kracht.

 

 

 

sumer_tree_of_life_abkallu_saturn.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, erec zei:

De priesters dragen vispakken en geven de mensen opium van de papaverplant die openknalt als een kosmisch ei. Intelligentie is verbonden met lange oren (hetzelfde woord gestù). Enki wordt vergezeld door Izimud met 2 gezichten (Mercurius, dubbelster Sirius=Eannes, de adelaar met 2 koppen, Janus van januari met 2 gezichten). Jupiter, de jongere goden die de zondvloed veroorzaakten, is de stormgod En-lil.

 

Steden worden gebouwd rond deze piramide/ziggurat tempelcomplexen van gebakken stenen, en een systeem van onderdrukking wordt geïnstalleerd, een samenleving gebouwd als een piramide met de hybride priesters bovenop, als herders voor de schapen, bemiddelaars tussen de mens en het goddelijke. De priesters controleren ook de voedselvoorziening. Ze voeden en verzorgen de mensen en dieren voordat ze worden geofferd. Ze dragen een Saturnusringhoed/hoofdband en een baard die lijkt op de maansikkel/hoorn. De slang/DNA-staf is de rietstok/Quain, de L- of ?-vormige kromstaf, die herders dragen als ossenlood om de ossen en schapen met geweld onder controle te houden.

Ze vonden 7 steden, dus werd Soemerië het land van de 7 steden, geassocieerd met 7 halfgoden, de Abgal (afgebeeld als half vis/half mens of vogelhoofd). De Sumerische mythologie is gebaseerd op Zuid-Afrikaanse legendes en noemt de indringers de 'Annunaki', zij die uit Anu, de hemel, kwamen (het goddelijke programma). Omdat ze half reptielachtig zijn, moeten de priesterkoningen voedingsstoffen opnemen en worden ze gezalfd met olie, gemaakt van het vet van reptielachtigen: de heilige olie, 'messeh' genaamd, de gezalfde priesterkoningen worden zo Messiassen.

Negatieve 4D entiteiten worden Ekimmu en Urukku genoemd, succubi en incubi die verbonden zijn met Lilith. Zij staat op 2 leeuwen, Betelgeuse en Bellatrix, de schouders van Orion. Sterren worden gezien als varkens die melk zuigen van de godin van de melkwegkoe. Lamashtu is een andere slangenpriester godin, altijd afgebeeld als zogend op een varken en een worp, slangen vasthoudend, staand op een ezel.

De afstammelingen van de Anunaki vinden een op geslacht gebaseerde religie uit. Het aantal antropomorfe (half mens/half dier) godheden neemt toe tot meer dan 3600, gebaseerd op de 360 graden of hoeken (engelen) op een cirkel. Tammuz is de zon bij Sammur/zomerzonnewende, herrezen als ei bij Oost.

Op dezelfde manier als Isis rouwt om de 90° pilaar/fallus van Osiris, tijdens de maand Tammuz, wanneer het licht wordt gedimd, de zon kracht verliest, wordt Tammuz geweend door vrouwen als een fysieke entiteit tijdens een 6-daagse denkbeeldige begrafenis. Huilende vrouwen=jonge priesteressen die menstruatiebloed offeren (de geliefde, de scharlaken vrouwen), omdat het sterrenvuur bevat, de nectar van de goden, het levengevende extract van de maanessentie, het goddelijke menstruatiebloed van de moedergodin. Wanneer deze gewoonte wordt beperkt, wordt hun leven korter. Maagden worden geofferd bij de oogst, wanneer de zon Maagd binnengaat. Enz

En blijf maar wachten op het ruimteschip alleen komt ie niet.er is geen ruimte en een raket staat symbool voor een fallus symbool.

Je moet snappen dat wij de mensen ons goed vertouwen aan hun de Jezuïetenorde hebben gegeven en die hebben ze misbruikt via de pijnappelklier.

onze God wil niet dat we maar afwachten op iets maar onderneem iets wij mensen zijn gelijk aan hun en hebben de kracht.

 

 

 

sumer_tree_of_life_abkallu_saturn.jpg

Beste Erec,

heb je gedronken jongen? Ben je high of aan de crack?! Ik kan van zo'n onsamenhangend betoog geen chocolaa maken! Als we het verhaal van koning Salomo lezen, kunnen we ontdekken dat 'priesters' technici zijn, belast met onderhoud van de vliegmachine van de Heere God. Dat 'goden' zijn afgebeeld als 'vismensen' komt omdat de mensen in de oudheid niet konden uitleggen wat zij zagen. Zagen zij amfibische wezens uit het water komen of zagen zij astronauten in duikpak uit het water komen?!

Groet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Evert Jan zei:

Beste Erec,

heb je gedronken jongen? Ben je high of aan de crack?! Ik kan van zo'n onsamenhangend betoog geen chocolaa maken! Als we het verhaal van koning Salomo lezen, kunnen we ontdekken dat 'priesters' technici zijn, belast met onderhoud van de vliegmachine van de Heere God. Dat 'goden' zijn afgebeeld als 'vismensen' komt omdat de mensen in de oudheid niet konden uitleggen wat zij zagen. Zagen zij amfibische wezens uit het water komen of zagen zij astronauten in duikpak uit het water komen?!

Groet...

Jij leeft echt in een fantasie in je vorige levens(ja hoor).

Je doet net alsof dat waarheid is wat je zegt(lol).

De mensen die jij volgt volgen script dat snap je niet. gelukkig weet ik wel beter en ben ook gewaarschuwd voor dit soort charlatans.

Ik geloof echt in onze God niet in boemannen die wachten met ruimteschepen om jou op te halen.

Lees lekker veder en val ook nog maar dieper.

Gr

E

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, erec zei:

Jij leeft echt in een fantasie in je vorige levens(ja hoor).

Je doet net alsof dat waarheid is wat je zegt(lol).

De mensen die jij volgt volgen script dat snap je niet. gelukkig weet ik wel beter en ben ook gewaarschuwd voor dit soort charlatans.

Ik geloof echt in onze God niet in boemannen die wachten met ruimteschepen om jou op te halen.

Lees lekker veder en val ook nog maar dieper.

Gr

E

Ja ik durf met grote stelligheid te beweren dat ik op de goede koers zit. Na een heel leven van lezen, denken, overwegen, lezen, kijken, horen en voelen, ervaren, lezen en denken en combineren... ja denk ik dat ik redelijk op koers zit Ik kan in elk geval zeggen wie of wat GOD is. Kun jij de God waarin je gelooft ook beschrijven?! Er zal vast wel een script zijn maar als je doelt op 'het script' waar Marin Vrijland het ook over heeft... en de kaasstolp waaronder wij zouden leven - ga ik er niet in mee. Ik zie mij niet als een charlatan, eerder een waarheidszoeker! Jezus, die ik eens diende, zei het: 'Zoekt en gij zult vinden'. En ik heb heel veel gevonden. Ik ben in dit leven zo diep gevallen, dieper kan gewoon niet! Ik kan alleen maar omhoog kijken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Evert Jan zei:

Ja ik durf met grote stelligheid te beweren dat ik op de goede koers zit. Na een heel leven van lezen, denken, overwegen, lezen, kijken, horen en voelen, ervaren, lezen en denken en combineren... ja denk ik dat ik redelijk op koers zit Ik kan in elk geval zeggen wie of wat GOD is. Kun jij de God waarin je gelooft ook beschrijven?! Er zal vast wel een script zijn maar als je doelt op 'het script' waar Marin Vrijland het ook over heeft... en de kaasstolp waaronder wij zouden leven - ga ik er niet in mee. Ik zie mij niet als een charlatan, eerder een waarheidszoeker! Jezus, die ik eens diende, zei het: 'Zoekt en gij zult vinden'. En ik heb heel veel gevonden. Ik ben in dit leven zo diep gevallen, dieper kan gewoon niet! Ik kan alleen maar omhoog kijken...

Toch heb je niet door dat de wezens waar je contact mee hebt gehad demonen zijn die je nu een schijn van zekerheid geven. De hel is ook een realiteit en ik waarschuw je nog maar een keer. Je word misleid en als je er na dit leven pas achter komt kun je nooit meer terug 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Evert Jan zei:

Ja ik durf met grote stelligheid te beweren dat ik op de goede koers zit. Na een heel leven van lezen, denken, overwegen, lezen, kijken, horen en voelen, ervaren, lezen en denken en combineren... ja denk ik dat ik redelijk op koers zit Ik kan in elk geval zeggen wie of wat GOD is. Kun jij de God waarin je gelooft ook beschrijven?! Er zal vast wel een script zijn maar als je doelt op 'het script' waar Marin Vrijland het ook over heeft... en de kaasstolp waaronder wij zouden leven - ga ik er niet in mee. Ik zie mij niet als een charlatan, eerder een waarheidszoeker! Jezus, die ik eens diende, zei het: 'Zoekt en gij zult vinden'. En ik heb heel veel gevonden. Ik ben in dit leven zo diep gevallen, dieper kan gewoon niet! Ik kan alleen maar omhoog kijken...

Oké even goede vrienden.

Martin vrijland lees ik niet eens.

Gr

E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn elementen waar we ook rekening mee moeten houden, jaren geleden las ik aleens over onverklaarbare straling als was er een atoombom gevallen, ik denk dat de gevallen engelen waar de schrift over spreekt aan veel duistere zaken  debet zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Antoon zei:

Er zijn elementen waar we ook rekening mee moeten houden, jaren geleden las ik aleens over onverklaarbare straling als was er een atoombom gevallen, ik denk dat de gevallen engelen waar de schrift over spreekt aan veel duistere zaken  debet zijn

Dat is iets om rekening mee te houden. Jij brengt het mooi genuanceerd en dat is denk ik ook het meest realistisch. Wat hierboven allemaal wordt gezegd is niet te controleren en vooral talloze theorieën gebaseerd die dan vermengd worden. Totaal zinloos. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...