Ga naar inhoud

Muziekdraad


Lichtzwaard

Aanbevolen berichten

24 minuten geleden, NivKing zei:

Ik heb niet veel op met "Hard Rock" maar de lyrics van dit nummer sluiten wel weer naadloos aan op de huidige situatie.

Ach niks nieuws onder de zon wat mensen elkaar allemaal aan doen,en zo te zien zijn jullie nog al bang, en het er maar over hebben,Wordt tijd dat jullie je is geestelijk wapenen.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Lichtzwaard zei:

Ach niks nieuws onder de zon wat mensen elkaar allemaal aan doen,en zo te zien zijn jullie nog al bang, en het er maar over hebben,Wordt tijd dat jullie je is geestelijk wapenen.

aja, ik wil niet zeggen dat ik meteen bang ben, eigenlijk ben ik voor weinig dingen "Echt" bang, dood gaan we allemaal, en voor onze schepper heb ik geen angst.

Maar je hebt een punt als je refereert aan de onverschilligheid.

Dat is wel iets om "Bang"van te worden.

Maar daar hebben we onze richtlijnen voor. jij de jouwe en ik de mijne.

"Be Save"

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, NivKing zei:

aja, ik wil niet zeggen dat ik meteen bang ben, eigenlijk ben ik voor weinig dingen "Echt" bang, dood gaan we allemaal, en voor onze schepper heb ik geen angst.

Maar je hebt een punt als je refereert aan de onverschilligheid.

Dat is wel iets om "Bang"van te worden.

Maar daar hebben we onze richtlijnen voor. jij de jouwe en ik de mijne.

"Be Save"

Geheel mee eens.

En de onverschilligheid is inderdaad een punt wat in het algemeen zorgen zou moeten baren in de samenleving.

Laten we er maar een mooi stuk muziek bij doen goed voor geest en hart.

 

 

 

 

 

aangepast door Lichtzwaard

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan maar eens iets heel anders. 

Ik kwam toevallig dit liedje tegen. Het is klaarblijkelijk de Nederlandse inzending voor het Songfestival. Het maakt geen schijn van kans, want het schijnt nu al vast te staan dat Oekraïne moet winnen, maar goed.

Het is een Nederlands liedje en ik vind het eigenlijk best wel goed klinken. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, Sherlock zei:

En dan maar eens iets heel anders. 

Ik kwam toevallig dit liedje tegen. Het is klaarblijkelijk de Nederlandse inzending voor het Songfestival. Het maakt geen schijn van kans, want het schijnt nu al vast te staan dat Oekraïne moet winnen, maar goed.

Het is een Nederlands liedje en ik vind het eigenlijk best wel goed klinken. 

Het is inderdaad geen slecht liedje.Zelf kijk ik nooit naar dat liedjesfeest wedstrijd,Maar als ze de Oekraine laten winnen wordt heel dat gedoe om muziek  van eendagsvliegen totaal ongeloofwaardig.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...