Ga naar inhoud

Wie gaat straks de nieuwe CBDC gebruiken?


Aanbevolen berichten

Ik weet niet hoelang het gaat duren, maar we zullen straks te maken krijgen met de nieuwe CBDC.

Ik denk ook dat ze uiteindelijk mensen zullen dwingen om dit te gaan gebruiken, maar eerst zal het vrijwillig zijn.

Zouden er echt mensen zijn die dit vrijwillig gaan gebruiken? Ik in ieder geval niet.

Ben er echt een beetje bang voor en dan vooral waar dit uiteindelijk naar toe gaat.

Wie van jullie gaat die CBDC gebruiken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
2 uur geleden, erec zei:

Hoi.

Ik ook niet hoor.

Eerst vrijwillig ja en straks als alles crasht komen ze met dit let maar op dat is het plan een overname in 3 stappen(is een andere topic)let ook op het woord cbdc(cc=33.

Gr

E

Kom op Erec, cc is 33. Zo kun je overal een duivels getal van maken. Het bestaat, dat ga ik niet ontkennen maar ik vind dat jij er te ver in gaat. Beetje de helikopter blik aannemen kan geen kwaad. Wat brengt het ons? Als je ongeveer weet wat gaat komen is het toch prima. Het precieze verloop weten waarschijnlijk enkele mensen. 
 

En aan de cbdc ontkomen we ook niet. Je kunt het weigeren totdat je niks meer kunt. Ik denk dat je je beter neer kunt leggen bij de realiteit. Het komt en het meerendeel gaat er gewoon gebruik van maken. Dan wordt het gemeengoed en dan worden de nadelige mogelijkheden ingezet. Niks tegen te doen want de meerderheid van de mensen heeft liever de leugen. Dat is nooit anders geweest. 

aangepast door De Teruggetrokkene
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...