Ga naar inhoud

Ivermectine en Hydroxychloroquine


Madeliefje

Aanbevolen berichten

1 uur terug, Pieter65 zei:

Je vraagt om aan te tonen hoe wiet genezend kan werken. Ik heb hier een voorbeeld.

Als kankerpatiënt met uitgezaaide borstkanker werd Gerda opgegeven. Ze kwam enkel nog in aanmerking voor levensverlengende zorg. Door de bijwerkingen van de vele kuren had ze geen leven meer. Ze zocht naar alternatieven en begon wietolie te gebruiken. Sindsdien gaat het stukken beter. Wonder boven wonder zijn alle kankercellen verdwenen.

Bedankt voor de video. Voor hen waar wietolie niet werkt, blijf niet te lang op één ding gefocused. Wat voor de één werkt, werkt niet voor de ander. Kanker is complex. Hier een video van iemand die kanker heeft verslagen met knoflook. 

 

aangepast door Flieko
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Gaaf om te lezen. Ik ken nauwelijks succesverhalen van cannabis die kanker geneest

Die zijn er echt wel. Ik heb laatst een website gezien met allemaal verhalen van mensen die allemaal heel veel baat ondervonden bij cannabis.

https://sensiseeds.com/nl/blog/verhalen-van-cannabispatienten-real-life-verhalen-over-medicinale-cannabis/

Officieel wordt toegegeven dat cannabis effect heeft op kankercellen, maar dan zeggen ze het volgende:

Cannabis heeft dus effect op kankercellen, maar dat wil niet zeggen dat cannabis kanker geneest. Er is namelijk amper onderzoek bij patiënten gedaan. De claim dat cannabis(olie) kanker geneest, is dus met geen mogelijkheid te onderbouwen. Ook het Zorginstituut Nederland wijst op de geringe bewijskracht van de beschikbare publicaties.

https://www.kwf.nl/nieuws/cannabisolie

Het is logisch dat er geen onderzoeken zijn, want niemand gaat dat betalen. De farmaceutische industrie betaalt alleen voor onderzoeken als ze daarna een gepatenteerd product op de markt kunnen brengen.

 

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, AnnaB zei:

Die zijn er echt wel. Ik heb laatst een website gezien met allemaal verhalen van mensen die allemaal heel veel baat ondervonden bij cannabis.

https://sensiseeds.com/nl/blog/verhalen-van-cannabispatienten-real-life-verhalen-over-medicinale-cannabis/

Officieel wordt toegegeven dat cannabis effect heeft op kankercellen, maar dan zeggen ze het volgende:

Cannabis heeft dus effect op kankercellen, maar dat wil niet zeggen dat cannabis kanker geneest. Er is namelijk amper onderzoek bij patiënten gedaan. De claim dat cannabis(olie) kanker geneest, is dus met geen mogelijkheid te onderbouwen. Ook het Zorginstituut Nederland wijst op de geringe bewijskracht van de beschikbare publicaties.

https://www.kwf.nl/nieuws/cannabisolie

Het is logisch dat er geen onderzoeken zijn, want niemand gaat dat betalen. De farmaceutische industrie betaalt alleen voor onderzoeken als ze daarna een gepatenteerd product op de markt kunnen brengen.

Ik zou toch wel eens willen weten hoeveel effect cannabis werkelijk op kanker heeft.  De behandelingen die in de gezondheidszorg worden gegeven zijn vaak maar half werk. Je hoort regelmatig dat de kanker na een tijdje weer terugkomt en dan veel heftiger.  K zal eens wat gaan lezen op de website die je in je bericht hebt geplaatst.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Dr. Chris Shoemaker:
Noord Amerikaanse wetenschappers spendeerde 15 jaar om uit te zoeken, hoe de volgende COVID aan te pakken. Toen het wetenschappelijk onderzoek gedaan was, wist DARPA dat Ivermectine de absolute topper was bij de uitbraak van een coronapandemie en speelde dat door naar de CDC. Ivermectine en Hydroxychloroquine waren hoogst antiviraal en modulerend voor immuniteit. Deze middelen waren beproefd en veilig voor mensen.

Bitchute 🔗 Dr. Chris Shoemaker Shows How DARPA Recommended Ivermectin For Coronavirus To The CDC

OMMzav7vdXx9_640x360.jpg

aangepast door Watchman_Ricky

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
  • 4 maanden later...

Baat het niet, dan schaadt het niet.  Zeker oké dat principe.  Tegelijk waardeer ik jullie oprechte openheid en tolerantie ten opzichte van elkaar.  Dat is mooi.
Ik heb/had een persoonlijke vriend, ondernemer, die zich op het laatste nippertje had bedacht wat betreft de vaccinatie.  Een half jaar later was hij niet langer dat energieke visje van weleer maar werd hij geveld door een uiterst agressieve kanker, letterlijk want nu is hij dood.  Hij had voor zijn verjaardag zijn ouders, zijn zus met gezin uitgenodigd en een paar vrienden waaronder mezelf en mijn partner.  Ik had nog nooit iemand zien sterven, was ook nooit eerder gaan groeten omdat mijn vader me ooit had gezegd toen mijn grootmoeder overleed dat dat niet per se hoefde en het zelfs beter niet deed omdat ik een mooie herinnering aan haar koesterde en dat ik dat zo best kon houden.  Ik was toen twaalf; ben mijn vader daar steeds dankbaar om gebleven. Onze vriend, bedlegerig weliswaar, is dus tijdens zijn eigen feestje ingeslapen heel sereen en puur natuur dus niet vanwege medicatie.  Het leekt wel alsof hij hierop had gewacht.  Hij sprak daarover wel eens luidop en zo had hij het dus gewild.  Vanzelfsprekend was het niet echt een uitbundig feestje maar eerder een van intens veel respect voor de vriendschap en de liefde, voor het leven én de dood maar dan in de betekenis van dankbaarheid om al het voorgaande samen te hebben mogen delen omdat we elkaar ooit hadden mogen ontmoeten, letterlijk kunnen ont-moeten, wat ons steeds weer samen had gebracht omdat het zo fijn is dat je wordt aanvaard zonder daarvoor iets te moeten doen bijvoorbeeld of afwijkend te zijn van wie je werkelijk bent.  In die zin is dat intens verbindend en dat op zich is dan weer heel bijzonder omdat in de huidige tijd in extremis wordt geoordeeld of veroordeeld.  De mensen hebben precies de indruk dat dat van hen wordt verwacht.  Heel spijtig allemaal.  Leven en laten leven, leerde ik van mijn vader.  Zo, laat me dan hier weer aanknopen bij het topic van het draadje (nieuw geleerd woordje, dank daarvoor): onze vriend was eigenlijk van plan geweest om samen met zijn schoonbroer naar die man te gaan - je vindt hem op internet - die ingaat op de nieuwe Germaanse geneeskunde.  Ivermectine reikt hij aan als protocol om te ontgiften van de spuit.  Sorry voor het abrupte einde hier.  Onze vriend is overleden en zijn schoonbroer zei dat ze niet samen  naar daar zijn gereden.  Ik vroeg het na omdat ik had vernomen dat zijn maag was leeggepompt in het ziekenhuis precies op de dag dat hij naar die afspraak zou gaan.  Ik vermoed dat mijn hersenen, de zijne of een combi, daaraan het gebruik van Ivermectine hebben gekoppeld.  Ik besef op dit moment dat ik er beter helemaal niet over was beginnen te vertellen maar ach ja, laat het dan een toonbeeld zijn van hoe creatief ons brein aan de slag gaat while connecting the dots...  Ik heb er persoonlijk altijd veel nood aan om de dingen te begrijpen.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, AlMiMa zei:

Baat het niet, dan schaadt het niet.  Zeker oké dat principe.  Tegelijk waardeer ik jullie oprechte openheid en tolerantie ten opzichte van elkaar.  Dat is mooi.
Ik heb/had een persoonlijke vriend, ondernemer, die zich op het laatste nippertje had bedacht wat betreft de vaccinatie.  Een half jaar later was hij niet langer dat energieke visje van weleer maar werd hij geveld door een uiterst agressieve kanker, letterlijk want nu is hij dood.  Hij had voor zijn verjaardag zijn ouders, zijn zus met gezin uitgenodigd en een paar vrienden waaronder mezelf en mijn partner.  Ik had nog nooit iemand zien sterven, was ook nooit eerder gaan groeten omdat mijn vader me ooit had gezegd toen mijn grootmoeder overleed dat dat niet per se hoefde en het zelfs beter niet deed omdat ik een mooie herinnering aan haar koesterde en dat ik dat zo best kon houden.  Ik was toen twaalf; ben mijn vader daar steeds dankbaar om gebleven. Onze vriend, bedlegerig weliswaar, is dus tijdens zijn eigen feestje ingeslapen heel sereen en puur natuur dus niet vanwege medicatie.  Het leekt wel alsof hij hierop had gewacht.  Hij sprak daarover wel eens luidop en zo had hij het dus gewild.  Vanzelfsprekend was het niet echt een uitbundig feestje maar eerder een van intens veel respect voor de vriendschap en de liefde, voor het leven én de dood maar dan in de betekenis van dankbaarheid om al het voorgaande samen te hebben mogen delen omdat we elkaar ooit hadden mogen ontmoeten, letterlijk kunnen ont-moeten, wat ons steeds weer samen had gebracht omdat het zo fijn is dat je wordt aanvaard zonder daarvoor iets te moeten doen bijvoorbeeld of afwijkend te zijn van wie je werkelijk bent.  In die zin is dat intens verbindend en dat op zich is dan weer heel bijzonder omdat in de huidige tijd in extremis wordt geoordeeld of veroordeeld.  De mensen hebben precies de indruk dat dat van hen wordt verwacht.  Heel spijtig allemaal.  Leven en laten leven, leerde ik van mijn vader.  Zo, laat me dan hier weer aanknopen bij het topic van het draadje (nieuw geleerd woordje, dank daarvoor): onze vriend was eigenlijk van plan geweest om samen met zijn schoonbroer naar die man te gaan - je vindt hem op internet - die ingaat op de nieuwe Germaanse geneeskunde.  Ivermectine reikt hij aan als protocol om te ontgiften van de spuit.  Sorry voor het abrupte einde hier.  Onze vriend is overleden en zijn schoonbroer zei dat ze niet samen  naar daar zijn gereden.  Ik vroeg het na omdat ik had vernomen dat zijn maag was leeggepompt in het ziekenhuis precies op de dag dat hij naar die afspraak zou gaan.  Ik vermoed dat mijn hersenen, de zijne of een combi, daaraan het gebruik van Ivermectine hebben gekoppeld.  Ik besef op dit moment dat ik er beter helemaal niet over was beginnen te vertellen maar ach ja, laat het dan een toonbeeld zijn van hoe creatief ons brein aan de slag gaat while connecting the dots...  Ik heb er persoonlijk altijd veel nood aan om de dingen te begrijpen.  

Heel indrukwekkend verhaal inderdaad.

8 uur geleden, AlMiMa zei:

Ivermectine reikt hij aan als protocol om te ontgiften van de spuit. 

Is dat zo?  Dat is dan wel iets dat voor heel mensen van belang kan zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-11-2023 om 09:55, Balthasar Boma zei:

Heel indrukwekkend verhaal inderdaad.

Is dat zo?  Dat is dan wel iets dat voor heel mensen van belang kan zijn.

Ik heb dit gisteren nog geopperd bij iemand die long covid heeft. Hij zei dat artsen niet weten wat long covid precies is en zodoende ook geen medicijnen hebben. Ik denk zelf dat long covid gewoon vaccinatieschade is. Heb ik tegen die man niet gezegd. Zou hij toch niet geloven. Artsen weten dat beter natuurlijk, maar die zeggen ook niks. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
Op 11-12-2021 om 14:26, Madeliefje zei:

Hier alles over medicijnen, vitaminen en mineralen tegen Covid.

Ik heb de Ivermectine al in huis. Besteld in India en China.

De Hydroxychloroquine is onderweg vanuit China.

Antibiotica heb ik via doktersonline verkregen.

 

Op het Fatsforum is er ook een topic van 200 pagina’s over Ivermectine.

Het helpt je niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-1-2023 om 23:00, Pieter65 zei:

Je vraagt om aan te tonen hoe wiet genezend kan werken. Ik heb hier een voorbeeld.

Als kankerpatiënt met uitgezaaide borstkanker werd Gerda opgegeven. Ze kwam enkel nog in aanmerking voor levensverlengende zorg. Door de bijwerkingen van de vele kuren had ze geen leven meer. Ze zocht naar alternatieven en begon wietolie te gebruiken. Sindsdien gaat het stukken beter. Wonder boven wonder zijn alle kankercellen verdwenen.

 

Dus wietolie lost alles op en kunnen we gewoon door gaan met wat we altijd deden.

Nope

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, erec zei:

Het helpt je niet

Ivermectine werkt wel. Mensen genazen van Corona. Dit is door aardig wat huisartsen bevestigd. Die huisartsen kregen daarna grote problemen met de overheid omdat dit tegen hun plannen inging. Mensen mochten immers alleen op het vaccin vertrouwen. 
 

Je zou er wijs aan doen om een beetje buiten je eigen bubbel te kijken. 

aangepast door De Teruggetrokkene
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

 werkt wel. Mensen genazen van Corona. Dit is door aardig wat huisartsen bevestigd. Die huisartsen kregen daarna grote problemen met de overheid omdat dit tegen hun plannen inging. Mensen mochten immers alleen op het vaccin vertrouwen. 
 

Je zou er wijs aan doen om een beetje buiten je eigen bubbel te kijken. 

 

Als een kleine groep mensen zich bewust wordt van de gevaren en de totale nutteloosheid van een specifiek ding, zoals de toverdrank, de poke, aka., het klonterschot, wat is dan de beste manier om ze in een andere val te lokken? Ligt het niet voor de hand?
Je laat gecontroleerde oppositie een andere, net zo gevaarlijke drug hypen, zo niet gevaarlijker, en dan smijt je het in de mainstream media terwijl je het moeilijk verkrijgbaar maakt, tenzij je het rechtstreeks koopt van die gecontroleerde oppositie.
En bam! Als kleine kinderen zwermen ze uit naar iets waarvan hen verteld is dat ze het niet mogen hebben.

 

Zoveel van deze 'anti-vaxxers' zijn in dezelfde ban als de slapende massa, ze zijn zo gemakkelijk te controleren en te misleiden. Het is echt triest om te zien.
Eerlijk gezegd, denk je dat een medicijn dat ontwikkeld en geproduceerd is door hetzelfde kwaadaardige Big Pharma industrieel complex de heilige graal zal zijn als je erachter komt dat een ander van hun producten een verminkende, steriliserende en dodelijke klonterprik is?

Mensen trappen hier niet alleen in door een gebrek aan gezond verstand en logisch denken, maar ook omdat veel van deze arme zielen nog steeds gevangen zitten in de valse pseudowetenschap van de Rockefeller Moderne Geneeskunde en de ontkrachte kiemtheorie.
Als ze zich hebben gerealiseerd dat vaccins totaal nutteloos en extreem gevaarlijk zijn, zouden ze ook nieuwsgierig moeten zijn naar wat ze nog meer is voorgelogen, althans dat zou je denken. Maar nee, de meesten van hen houden nog steeds vast aan de Moderne Geneeskunde en de valse kiemtheorie, precies de reden waarom de massa's voor de gek worden gehouden door vaccins en andere totaal nutteloze maar zeer gevaarlijke medicijnen te slikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, erec zei:

Maar ik ben al gewaarschuwd voor mijn kennis. Mensen willen een soort van hoop en begrijpen ziektes niet sorry maar slaap(half)fijn.

 

 

Als het echte kennis is, onderbouw het dan met voorbeelden en harde feiten. Dat doe je nergens. Ik mag je daar toch op aanspreken? Ik zou graag de waarheid kennen. Met jou manier van communiceren krijg je me niet overtuigd. Dat is alles. Dan kun je wel zeggen dat ik slaap. Ik weet zeker dat ik juist kritisch kijk. Daarom ben ik van bijna geen enkel verhaal overtuigd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, De Teruggetrokkene zei:

Als het echte kennis is, onderbouw het dan met voorbeelden en harde feiten. Dat doe je nergens. Ik mag je daar toch op aanspreken? Ik zou graag de waarheid kennen. Met jou manier van communiceren krijg je me niet overtuigd. Dat is alles. Dan kun je wel zeggen dat ik slaap. Ik weet zeker dat ik juist kritisch kijk. Daarom ben ik van bijna geen enkel verhaal overtuigd. 

Kritisch kijken is anders dan logisch nadenken.

Toch slaap je half en wordt je pas echt wakker als het telaat is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, erec zei:

Kritisch kijken is anders dan logisch nadenken.

Toch slaap je half en wordt je pas echt wakker als het telaat is.

 

Nou, je negeert mijn terechte kritiek over dat je geen onderbouwing en feiten geeft. Jij doet uitsluitend beweringen die in jouw ogen een gevolg van logica zijn. Laat mij dan maar lekker slapen. Ik ben in elk geval wakker genoeg om jou niet te serieus te nemen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Nou, je negeert mijn terechte kritiek over dat je geen onderbouwing en feiten geeft. Jij doet uitsluitend beweringen die in jouw ogen een gevolg van logica zijn. Laat mij dan maar lekker slapen. Ik ben in elk geval wakker genoeg om jou niet te serieus te nemen. 

Je kunt geen ziekte "oplopen". Er is geen overdracht van onzichtbare boemannen, er bestaat niet zoiets als besmetting.
Ziekte komt van binnenuit. We worden dagelijks gebombardeerd met chemicaliën, gifstoffen, mogelijke vergiften, straling, enzovoort, en hoewel je lichaam zichzelf voortdurend probeert te ontgiften en herstellen, worden deze functies vertraagd of stopgezet wanneer andere processen prioriteit krijgen. Dit gebeurt wanneer je voedsel eet en verteert, omdat voedingsstoffen moeten worden opgenomen en gifstoffen moeten worden verwijderd en afgevoerd. Als je koolhydraten of ander plantaardig voedsel consumeert dat vol zit met afweerchemicaliën, antinutriënten en andere gifstoffen, wordt je reinigings- en herstelproces urenlang stilgelegd. Houd in gedachten dat glucose uit koolhydraten extreem giftig is, vandaar dat de bloedsuikerspiegel zo streng wordt gecontroleerd en je lichaam prioriteit geeft aan het verwijderen van overtollige glucose door het gebruik van insuline.
Dit betekent dat hoe vaker je eet of snackt, hoe minder tijd je lichaam heeft om schoon te maken en te herstellen, en hoe sneller gifstoffen zich zullen ophopen. Houd er rekening mee dat het spijsverteringsproces 3 tot 6 uur of meer kan duren per maaltijd. Voor de meeste mensen blijft er dan 's avonds laat tijdens het slapen maar een paar uur over voor reiniging en herstel. Geen wonder dat mensen steeds ziek zijn omdat gifstoffen zich ophopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, erec zei:

Je kunt geen ziekte "oplopen". Er is geen overdracht van onzichtbare boemannen, er bestaat niet zoiets als besmetting.
Ziekte komt van binnenuit. We worden dagelijks gebombardeerd met chemicaliën, gifstoffen, mogelijke vergiften, straling, enzovoort, en hoewel je lichaam zichzelf voortdurend probeert te ontgiften en herstellen, worden deze functies vertraagd of stopgezet wanneer andere processen prioriteit krijgen. Dit gebeurt wanneer je voedsel eet en verteert, omdat voedingsstoffen moeten worden opgenomen en gifstoffen moeten worden verwijderd en afgevoerd. Als je koolhydraten of ander plantaardig voedsel consumeert dat vol zit met afweerchemicaliën, antinutriënten en andere gifstoffen, wordt je reinigings- en herstelproces urenlang stilgelegd. Houd in gedachten dat glucose uit koolhydraten extreem giftig is, vandaar dat de bloedsuikerspiegel zo streng wordt gecontroleerd en je lichaam prioriteit geeft aan het verwijderen van overtollige glucose door het gebruik van insuline.
Dit betekent dat hoe vaker je eet of snackt, hoe minder tijd je lichaam heeft om schoon te maken en te herstellen, en hoe sneller gifstoffen zich zullen ophopen. Houd er rekening mee dat het spijsverteringsproces 3 tot 6 uur of meer kan duren per maaltijd. Voor de meeste mensen blijft er dan 's avonds laat tijdens het slapen maar een paar uur over voor reiniging en herstel. Geen wonder dat mensen steeds ziek zijn omdat gifstoffen zich ophopen.

Snap je het nu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...