Ga naar inhoud

Ivermectine en Hydroxychloroquine


Madeliefje

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden, Madeliefje zei:

Hier alles over medicijnen, vitaminen en mineralen tegen Covid.

Ik heb de Ivermectine al in huis. Besteld in India en China.

De Hydroxychloroquine is onderweg vanuit China.

Antibiotica heb ik via doktersonline verkregen.

Op het Fatsforum is er ook een topic van 200 pagina’s over Ivermectine.

Nu te hopen dat het de echte werking bezit want ze willen nog wel is rommelen in China met medicijnen,maar als het de werking heeft  zo als het behoort niet onverstandig dat je het besteld heeft,maar is het ook niet in NL verkrijgbaar moet toch mogelijk zijn.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Nu te hopen dat het de echte werking bezit want ze willen nog wel is rommelen in China met medicijnen,maar als het de werking heeft  zo als het behoort niet onverstandig dat je het besteld heeft,maar is het ook niet in NL verkrijgbaar moet toch mogelijk zijn.

Op het Fatorum testen ze het al meer dan een jaar.

Het is Ivermectine voor dieren 5mg.

Het is van de bekende fabrikant in gesealde verpakking.

 

De Ivermectine voor mensen uit India wordt nu allemaal onderschept.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-12-2021 om 14:33, Master87 zei:

Vitamine C en Zinc blijken ook belangrijk te zijn.

Uit alles wat ik gelezen heb zijn deze twee in ieder geval de twee meest belangrijke om te voorkomen dat je ziek wordt. Ik zou daar vitamine D aan toe willen voegen, want keer op keer blijkt dat coronapatiënten een tekort hebben aan vitamine D. 

19 minuten geleden, Madeliefje zei:

Wie heeft ervaring met deze site?

Ik niet, maar ze doen het wel slim. De Nederlandse site prijst het product aan, maar de verkoop loopt zo te zien via een internationale site. Ik denk wel dat ze zullen leveren, weet alleen of het zal aankomen of dat de douane dit soort zendingen probeert tegen te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

 

Meestal staan er in de Telegraaf dingen waar je beter met een grote boog omheen kunt lopen, maar dit keer hebben ze een keer wat nuttigs gepubliceerd zoals het volgende:

Componenten in cannabis kunnen voorkomen dat het coronavirus gezonde cellen binnendringt, blijkt uit een laboratoriumstudie die is gepubliceerd in het Journal of Nature Products. Twee stoffen in hennep, CBGA en CBDA, kunnen het virus volgens onderzoekers van de Universiteit van Oregon tegengaan.

 

https://niburu.co/gezondheid/17042-de-coronagenezing-is-helemaal-niet-zo-moeilijk

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Madeliefje zei:

Meestal staan er in de Telegraaf dingen waar je beter met een grote boog omheen kunt lopen, maar dit keer hebben ze een keer wat nuttigs gepubliceerd zoals het volgende:

Componenten in cannabis kunnen voorkomen dat het coronavirus gezonde cellen binnendringt, blijkt uit een laboratoriumstudie die is gepubliceerd in het Journal of Nature Products. Twee stoffen in hennep, CBGA en CBDA, kunnen het virus volgens onderzoekers van de Universiteit van Oregon tegengaan.

 

https://niburu.co/gezondheid/17042-de-coronagenezing-is-helemaal-niet-zo-moeilijk

De cannabisplant is echt een soort toverplant. Ik denk dat de Schepper deze plant ooit heeft bedoeld als redding voor de mensheid. Ik heb in de loop der jaren zoveel fantastische resultaten in de praktijk gezien.

Ik gebruik zelf wietolie, dat is echt fantastisch spul. Een paar druppels voordat je gaat slapen en je voelt je helemaal ontspannen en wegglijden naar dromenland, terwijl de rest van de componenten van die plant je lichaam repareert terwijl je slaapt.

Maar, ook met CBD heb je al een heel positief effect. Als mensen die middel preventief zouden nemen, dan zouden er heel wat minder zieke mensen zijn.

Maar ja, je mag drie maal raden wie ervoor gezorgd heeft dat de cannabisplant in het verdomhoekje terecht kwam.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Sherlock zei:

De cannabisplant is echt een soort toverplant. Ik denk dat de Schepper deze plant ooit heeft bedoeld als redding voor de mensheid. Ik heb in de loop der jaren zoveel fantastische resultaten in de praktijk gezien.

Ik gebruik zelf wietolie, dat is echt fantastisch spul. Een paar druppels voordat je gaat slapen en je voelt je helemaal ontspannen en wegglijden naar dromenland, terwijl de rest van de componenten van die plant je lichaam repareert terwijl je slaapt.

Maar, ook met CBD heb je al een heel positief effect. Als mensen die middel preventief zouden nemen, dan zouden er heel wat minder zieke mensen zijn.

Maar ja, je mag drie maal raden wie ervoor gezorgd heeft dat de cannabisplant in het verdomhoekje terecht kwam.

De cannabisplant is een geneeskrachtige plant bij uitstek,jammer dat het weinig door de geneesheren en vrouwen tor gepast wordt,maar goed de mens met een beetje verstand kan ook zijn eigen dokter zijn met goede begeleidende lectuur.

  • Like 1

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Lichtzwaard zei:

Val mij niet lastig met dat soort forumvervuiling,en blijf bij het onderwerp en meer niet.

 

Het was niet bedoeld om op lange tenen te staan.
 

Alles is perceptie. 
In Nederland is de Anti-Cannabis agenda altijd gevoerd door mensen die claimen dat ze in god geloven maar achter de schermen hoerenkast in, hoerenkast uit wandelen.

Wat ik zeg is dat cannabis een creatie is van de schepper. niets meer en niets minder.

Het is de eigen interpretatie die je woede voed van je eigen visie op dat gegeven.
Het heeft letterlijk niks met forum vervuiling te maken maar met je eigen perceptie en teen lengte.

Mijn opmerking was geen sinds een aanval op God., laat dat duidelijk zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Godenzoon zei:

Ben heel nieuwsgierig wat je bedoelt?

Ik weet eerlijk gezegd niet wie cannabis verboden heeft.

Het is ooit begonnen door een zeer invloed rijke familie in de Vereenigde staten, ben even de naam kwijt, maar het was er een die toevallig ook niet op de Titanic zat.

Volgens mij was het J.P.Morgan, deze had een groot bos gekocht met een oppervlakte van een paar keer Nederland.

In die tijd was Papier nog een goudmijn.

Het probleem is dat cannabis veel rendabeler is om papier van te maken en dat de heer Morgan zijn hout handel voor de papier industrie in gevaar zag komen.
Deze man is gaan lobbyen in Washington D.C. om cannabis verboden te krijgen om zo zijn miljarden handel veilig te stellen.
 

Daar is het verbod ooit mee begonnen voor cannabis, daarvoor draaide de hele V.O.C. op de Cannabis, denk aan zijlen, touwen, kleding, kruiken, visnetten je kan het zo gek niet bedenken en het werd van Cannabis gemaakt, Nederland is daar echt schat hemeltje rijk van geworden.

Toen kwam daar de 2e wereld oorlog.

Nederland was verwoest en moest overnieuw worden opgebouwd.
Dit is mogelijk gemaakt door het "Marshall Plan", Dit echter was een Plan die de titel "Wolf in Schaaps kleren" verdient.

Dit heeft geresulteerd dat Nederland tot op de dag van vandaag onder water vanuit Washington wordt bestuurd.

Net als de rest van Europa.

 

Nu om je vraag te beantwoorden:

Nederland was zeer Calvinistische en om hier wetten er door heen te kunnen duwen hebben ze voornamelijk pseudo christelijke partijen gebruikt om ons allerlei wetten door het spreekwoordelijke "Strotje" te duwen.
De meeste politici die zich verkopen als mensen van God, Zijn nog corrupter dan de Anti-christus zelf.


 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, NivKing zei:

Het was niet bedoeld om op lange tenen te staan.
 

Alles is perceptie. 
In Nederland is de Anti-Cannabis agenda altijd gevoerd door mensen die claimen dat ze in god geloven maar achter de schermen hoerenkast in, hoerenkast uit wandelen.

Wat ik zeg is dat cannabis een creatie is van de schepper. niets meer en niets minder.

Het is de eigen interpretatie die je woede voed van je eigen visie op dat gegeven.
Het heeft letterlijk niks met forum vervuiling te maken maar met je eigen perceptie en teen lengte.

Mijn opmerking was geen sinds een aanval op God., laat dat duidelijk zijn.

Ik begin nu ook nieuwsgierig te worden. Heb het nog nooit geprobeerd, maar omdat ik niet rook kan ik het ook niet gebruiken.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Cannabis wordt letterlijk al duizenden jaren gebruikt voor meerdere doeleinde.
Denk aan, Medicatie, Geestverruiming, Connectie met de Schepper, Kleding, Er worden zelfs huizen gebouwd van de vezel.

 

Het wordt niet voor niks "De plant van God" genoemd.

Maar je hoeft het niet te roken, als je de geestverruimende effecten zoekt van de plant kan je er ook thee van zetten.
Gebak van bakken, enz. enz.

Wat dat betreft is deze eeuw fantastisch, het internet kan je alles uitleggen en begeleiden in het juiste pad te kiezen als je die wil bewandelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Godenzoon zei:

Ben heel nieuwsgierig wat je bedoelt?

Ik weet eerlijk gezegd niet wie cannabis verboden heeft.

Neen dat is voor mij ook een raadsel,cannabis  in juist gebruik is het een geneeskrachtig kruid /.plant,het zou meer toe gepast moeten worden in de geneeskunde.

 

https://www.ntvg.nl/artikelen/medicinale-cannabis

 

aangepast door Lichtzwaard

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...
Op 14-1-2022 om 17:36, NivKing zei:

Cannabis, verboden door mensen die beweren dat God geen fouten maakt.

Laat dat even op je inwerken.

Omdat je over God begint ga ik het ook over God hebben.

Cannabis is niet de weg naar God. Stof blijft stof en kan de geest niet voeden.

Je moet zelf weten of je het gebruikt. Waarom zeg je dat het is verboden door: 'mensen die beweren dat God geen fouten maakt?' dat is de wet van de mens. Je bent vrij om alles te gebruiken en overal overheen te struikelen. God heeft ons een vrije wil gegeven.  Maar het is niet de weg om tot de waarheid te komen. Mensen die onder invloed zijn, zijn als open deuren voor fantasie en demonen.

Veel mensen beweren dat het een genezend kruid is als excuus om elke dag knetter stoned te zijn. Ze hebben het niet nodig maar beweren van wel. Ipv de claims te herhalen hoe genezend die drug voor jou is, show it. Op een paar helpende eigenschappen na is het een waardeloos middel.

Het feit dat wiet in heel veel mensen mentale problemen veroorzaakt, is al genoeg reden dat dat kruid geen speciaal geschenk is, maar een plant waar we beter van weg kunnen blijven.

Maar ik begrijp dat mensen het roken om stoned te worden en het kan sommigen helpen door oa weer eetlust op te wekken. Of het op zichzelf in staat is kanker te genezen... zou het welleens willen zien.

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, Flieko zei:

Ipv de claims te herhalen hoe genezend die drug voor jou is, show it.

Je vraagt om aan te tonen hoe wiet genezend kan werken. Ik heb hier een voorbeeld.

Als kankerpatiënt met uitgezaaide borstkanker werd Gerda opgegeven. Ze kwam enkel nog in aanmerking voor levensverlengende zorg. Door de bijwerkingen van de vele kuren had ze geen leven meer. Ze zocht naar alternatieven en begon wietolie te gebruiken. Sindsdien gaat het stukken beter. Wonder boven wonder zijn alle kankercellen verdwenen.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...