Ga naar inhoud

Steeds meer twijfel bij sterfgevallen na vaccinatie


Pieter65

Aanbevolen berichten

Het geval van de man die dood neerviel na vaccinatie bij leeuwenhorst waar een antenne op het dak staat is een klein  kilometertje bij mij vandaan, opeens hoor je niets meer, pas in het plaatselijke krantje stond een verklaring van zijn vrouw, ze schreef een kort zinnetje dat het niets met vaccineren te maken had en verder niets meer, geen gezondheidsverklaring geen dokters die hun mening gaven niets helemaal niets, het wordt steeds verdachter op die manier.

ik lees iedere dag wel verschillende malen NU.nl  er was er een kort berichtje een tijd geleden, vorig jaar toen er pas mondkapjes waren  dat er een jongetje plotseling gestikt en dood was, verder geen verklaring, na een paar uur werd het bericht verwijdert, en dit is meerdere malen voorgekomen in de media, de zaak krijgt een luchtje, volstrekt en  tegen mijn zin in en zonder dat ik daar ook maar  enige onderbouwing voor heb ga ik onbewust denken aan omkoping, ik probeer die gedachte  weg te werken en alles een normale verklaring te geven maar dat valt niet mee.

Het is best mogelijk dat NU,nl een fake bericht kreeg en daarom verwijdert maar waarom geen transparantie daarover, De dood van de man kan natuurlijk wezen maar waarom hoor je niets ook niets van andere sterfgevallen. 

 

aangepast door Antoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...