Ga naar inhoud

Hier moeten wij ons met hand en tand tegen verzetten


Pieter65

Aanbevolen berichten

Kijk goed naar wat er in Australië gebeurt. Dat land is in een paar jaar tijd veranderd in een totale nachtmerrie. 

Maar, ook daar zie je precies wat de bedoeling is. Onder het excuus van de coronapandemie worden daar observatiesystemen geïnstalleerd die mij de koude rillingen over de rug doen lopen.

Volledig automatische systemen die bijhouden of jij wel voldoende afstand houdt en of jij wel je masker op de voorgeschreven manier draagt. Dit alles volledig bestuurd door kunstmatige intelligentie. 

En de mensen accepteren dat allemaal, daar kan ik met mijn verstand niet bij. Zijn wij al zover heen dat de mensheid al compleet heeft opgegeven?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Tamme zei:

Zit daar enorm veel olie onder de grond,gaan ze in de toekomst gebruiken om producten te maken.

Als ze dat zouden willen doen, dan hoeven ze niet eerst totale slaven te maken van de bevolking.

Ik ken Australië, ik heb daar gewoond. In de tijd dat ik er was, was het een prachtig land. Een land waar de mensen vrij waren en iedereen was even aardig en behulpzaam.

Moet je nu kijken, het is een totale ramp. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...