Ga naar inhoud

5G is gevaarlijk voor de luchtvaart


Veritas

Aanbevolen berichten

Er is een hoop gedoe geweest over dat 5G en dat het volkomen veilig voor alles en iedereen zou zijn.

Als dat zo is waarom willen de luchtvaartmaatschappijen in Amerika dan een verbod op 5g?

 

De FCC had de telecomaanbieders toestemming gegeven om vanaf woensdag te beginnen met het aanbieden van 5G-diensten in de VS. De nieuwe draadloze signalen dreigen volgens Airlines for America, die de tien grote Amerikaanse luchtmaatschappijen vertegenwoordigt, echter de apparatuur in vliegtuigen en helikopters die de hoogte van toestellen volgen, te verstoren.

Dit zou landingen bij slecht zicht onmogelijk maken en vertragingen, omleidingen en annuleringen kunnen veroorzaken. Airlines for America vreest dat de problemen rond 5G zullen leiden tot een kostenpost van 2,1 miljard dollar aan vluchtverstoringen.

En waarom horen we daar niets over bij ons? Is vliegen nog wel veilig?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-1-2022 om 10:12, Veritas zei:

Er is een hoop gedoe geweest over dat 5G en dat het volkomen veilig voor alles en iedereen zou zijn.

Als dat zo is waarom willen de luchtvaartmaatschappijen in Amerika dan een verbod op 5g?

De FCC had de telecomaanbieders toestemming gegeven om vanaf woensdag te beginnen met het aanbieden van 5G-diensten in de VS. De nieuwe draadloze signalen dreigen volgens Airlines for America, die de tien grote Amerikaanse luchtmaatschappijen vertegenwoordigt, echter de apparatuur in vliegtuigen en helikopters die de hoogte van toestellen volgen, te verstoren.

Dit zou landingen bij slecht zicht onmogelijk maken en vertragingen, omleidingen en annuleringen kunnen veroorzaken. Airlines for America vreest dat de problemen rond 5G zullen leiden tot een kostenpost van 2,1 miljard dollar aan vluchtverstoringen.

En waarom horen we daar niets over bij ons? Is vliegen nog wel veilig?

Ik ga niet vliegen, mij niet gezien nog voor geen miljoen toe, het is niet alleen 5g ook de vaccinatie, ik verwacht onheilspellende berichten uit de vlieg wereld

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Antoon zei:

Ik ga niet vliegen, mij niet gezien nog voor geen miljoen toe, het is niet alleen 5g ook de vaccinatie, ik verwacht onheilspellende berichten uit de vlieg wereld

Ik begrijp wat je bedoelt. Mijn vliegbrevet is verlopen, misschien moet ik dan weer geldig maken, kan je met mij mee vliegen, ik ben niet gevaccineerd dus dat zit wel goed.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...