Ga naar inhoud

Was de explosie op Tonga wel een vulkaan?


Godenzoon

Aanbevolen berichten

We hadden een paar dagen geleden een enorme explosie op het eiland Tonga, ergens in de buurt van Australië. Dit werd veroorzaakt door een ondergrondse vulkaan volgens de nieuwsberichten.

Maar, nu hoor ik steeds meer mensen zeggen dat het helemaal geen vulkaanuitbarsting, maar een explosie van een bom.

De tsunami-bom was een poging tijdens de Tweede Wereldoorlog om een tektonisch wapen te ontwikkelen dat destructieve tsunami's kon veroorzaken. Het project begon nadat de Amerikaanse marineofficier E.A. Gibson zag kleine golven die werden gegenereerd door explosies die werden gebruikt om koraalriffen te verwijderen.

tsu.png

Als je dan sommige beelden bekijkt van wat er de laatste tijd gebeurt, dan zijn ze misschien wel opnieuw bezig met het testen van bovengenoemde bommen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Godenzoon zei:

We hadden een paar dagen geleden een enorme explosie op het eiland Tonga, ergens in de buurt van Australië. Dit werd veroorzaakt door een ondergrondse vulkaan volgens de nieuwsberichten.

Maar, nu hoor ik steeds meer mensen zeggen dat het helemaal geen vulkaanuitbarsting, maar een explosie van een bom.

De tsunami-bom was een poging tijdens de Tweede Wereldoorlog om een tektonisch wapen te ontwikkelen dat destructieve tsunami's kon veroorzaken. Het project begon nadat de Amerikaanse marineofficier E.A. Gibson zag kleine golven die werden gegenereerd door explosies die werden gebruikt om koraalriffen te verwijderen.

tsu.png

Als je dan sommige beelden bekijkt van wat er de laatste tijd gebeurt, dan zijn ze misschien wel opnieuw bezig met het testen van bovengenoemde bommen.

Het is inderdaad vreemd dat er weinig nieuws naar buiten komt dat is al verdacht,dus dat het een bom zou zijn tja.................wie gaat het bewijzen en wie geeft de filmbeelden dat het echt zo is.

Maar is  is te stil om dit gebeuren en dat is dat toch de alarmbellen moeten gaan rinkelen.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Lichtzwaard zei:

Het is inderdaad vreemd dat er weinig nieuws naar buiten komt dat is al verdacht,dus dat het een bom zou zijn tja.................wie gaat het bewijzen en wie geeft de filmbeelden dat het echt zo is.

Maar is  is te stil om dit gebeuren en dat is dat toch de alarmbellen moeten gaan rinkelen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou een oefening kunnen zijn voor de Cumbre Vieja op La Palma.
Zoals hier omschreven onder 'La Palma prediction'.
https://yowusa.com/la-palma-tsunami-the-sum-of-all-fears/

In het eerste filmpje van Twitter lijkt inderdaad iets de oceaan in te vallen.

Een dergelijke tsunami zoals omschreven in het artikel, kan bij golven van een paar meter al aardig wat schade aanrichten.
Onder andere het internetverkeer kan plat komen te liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsunami bommen bestaan al heel lang.

patent = https://patents.google.com/patent/US20120152143A1/en

Hierboven het patent van de Chinezen, maar ik weet dat tijdens de koude oorlog zowel de VS als de USSR er verschillende types van hadden ontwikkeld.

Er is ook een gerucht dat de tsunami die Fukushima weg vaagde een nucleaire artificial tsunami bom was, En dat door Fukushima het niet opviel dat het een Nucleaire variant was vanwege de straling.

Maar of dat ooit aangetoond gaat worden lijkt me onwaarschijnlijk.

Beirut, Libanon 2020 blijft bij mij ook altijd hangen van, "Kunst mest?" dat is een low-velocity explosive, en geen high-velocity explosive, maar goed, dat is weer een ander topic.

En wat betreft de La Palma Mega Tsunami is het bekend dat het een kans van 1 op 10.000.000 vulkaan uitbarstingen maar zou kunnen voorkomen.

Met een gemiddelde uitbraak eens per 50 jaar gaat gat dus nog wel even duren.


tenzij.......https://www.wionews.com/world/russias-tsunami-bomb-nuclear-missile-designed-to-hit-the-ocean-floor-376170


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze persoon heeft een goede analyse en komt tot de conclusie dat het geen vulkaanuitbarsting kan zijn, maar een kernexplosie moet zijn.
Het duurt vrij lang, maar nadat je dit hebt gekeken begrijp je dat het geen vulkaan uitbarsting is.



Zie de foto: ziet dit er uit als een vulkaanuitbarsting?
Het is alleen geen kernexplosie maar een nieuw wapen dat geen kernstraling achterlaat.
Dit zie je waarschijnlijk ook op het filmpje waarbij je het projectiel in het water ziet vallen.
Het lijkt er op dat dit wapen op deze manier getest moest worden in combinatie met een vulkaan in zee.

 

aangepast door Carver
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, NivKing zei:

Tsunami bommen bestaan al heel lang.

patent = https://patents.google.com/patent/US20120152143A1/en

Hierboven het patent van de Chinezen, maar ik weet dat tijdens de koude oorlog zowel de VS als de USSR er verschillende types van hadden ontwikkeld.

Er is ook een gerucht dat de tsunami die Fukushima weg vaagde een nucleaire artificial tsunami bom was, En dat door Fukushima het niet opviel dat het een Nucleaire variant was vanwege de straling.

Maar of dat ooit aangetoond gaat worden lijkt me onwaarschijnlijk.

Beirut, Libanon 2020 blijft bij mij ook altijd hangen van, "Kunst mest?" dat is een low-velocity explosive, en geen high-velocity explosive, maar goed, dat is weer een ander topic.

En wat betreft de La Palma Mega Tsunami is het bekend dat het een kans van 1 op 10.000.000 vulkaan uitbarstingen maar zou kunnen voorkomen.

Met een gemiddelde uitbraak eens per 50 jaar gaat gat dus nog wel even duren.


tenzij.......https://www.wionews.com/world/russias-tsunami-bomb-nuclear-missile-designed-to-hit-the-ocean-floor-376170


 

La Palma: ja tenzij er dus geholpen wordt.
Als mensen Tonga gewoon slikken en gewoon maar aannemen dat het een vulkaanuitbarsting is, dan kun je ze ook wijsmaken dat dit op La Palma ook gebeurt.
En dan was Tonga een mooie test. Maar ik ben er natuurlijk ook niet blij mee, hoewel ik de vloedgolven die de kusten bereikten uiteindelijk mee vond vallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Veritas zei:

Wow, ik heb daar eigenlijk helemaal niet over nagedacht, maar inderdaad.

Zouden ze dan oefenen op zo'n eiland ergens ver weg en hopen dat niemand het merkt?

En dan straks ergens echt zoals bij La Palma, waardoor er een enorme tsunami ontstaat?

Daar lijkt het wel op.
Dat iedereen denkt dat dit soort uitbarstingen natuurlijke vulkaanuitbarstingen zijn in ieder geval.
Zodat mensen daar aan wennen en straks geen vragen gaan stellen. Om die reden zal het juist vol in beeld zijn gebracht.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de Alois Irlmaier, de Duitse Nostradamus krijgen wij daar ook mee te maken:

De landen aan de Zee (Nederland, Belgie, de Duitse kust, Denemarken?) worden door het water zwaar bedreigd, de zee is zeer onrustig, de golven gaan huizenhoog, het schuimt er, alsof het onder de aarde kookte. (De in de Noordzee exploderende kernbom kan een zeebeving in gang wetten, waarmee mogelijk een onderaardse vulkaanuitbarsting is verbonden. 'Het kookte' wijst op de hoge temperatuur die gewoonlijk met vulkanen is verbonden.) Eilanden verdwijnen en het klimaat verandert. Een deel van het trotse eiland (Engeland) verzinkt, als dat ding in het water valt, dat de vlieger erin gooit. Dan verheft het water zich als uit een stuk en valt weer terug. Wat dat is, weet ik niet. Wanneer het komt, weet ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om terug te komen op La Palma,

Vorig jaar tijdens de uitbarsting daar waren er afwijkingen waar te nemen qua afwijkende seismologische activiteit.

Wat je normaal niet bij een vulkaan uitbarsting waarneemt.

Het feit ook dat er via allerlei "Predictive Programming" in de afgelopen jaren telkens La Palma wordt aangehaald is op zijn minst verdacht.

een Nederland's artikel over die seismologische afwijking zal ik hieronder linken.

Het zou me niks verbazen dat het opwekken van de Mega Tsunami destijds mislukt is maar dat er een "Come back" te verwachten is.

Tonga een Dry-Run?

.

https://niburu.co/buitenland/16793-wat-is-er-werkelijk-aan-de-hand-op-la-palma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...