Ga naar inhoud

Ze maken mensen letterlijk knettergek met coronamaatregelen zoals nu zittend carnaval vieren


Sherlock

Aanbevolen berichten

In plaats van dat iedereen nu eens wakker wordt en hun eigen gezond verstand gaat gebruiken blijven er altijd mensen net doen alsof er een gevaarlijk virus rondwaart.

Ieder normaal denkend mensen zou op dit moment zeggen: Opzouten met je virus en je maatregelen. Die onzin heeft nu lang genoeg geduurd, wij pakken ons normale leven terug.

En toch gebeurt dat niet op de één of andere manier.

Nog steeds heb je malloten die zich in allerlei bochten wringen om maar op 'een veilige manier' iets te kunnen doen.

Het volgende vind ik werkelijk het toppunt.

bosch.png

Dit is werkelijk het toppunt. Je moet je diep schamen Den Bosch dat je dit soort dingen voorstelt. Dat je jezelf gaat verloochenen voor een paar grijpstuivers.

Wees 'kerels' en vier gewoon dat carnaval of als je daar te bang voor bent doe het dan niet.

Maar ga asjeblieft stoppen met dit soort idioterie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Sherlock zei:

In plaats van dat iedereen nu eens wakker wordt en hun eigen gezond verstand gaat gebruiken blijven er altijd mensen net doen alsof er een gevaarlijk virus rondwaart.

Ieder normaal denkend mensen zou op dit moment zeggen: Opzouten met je virus en je maatregelen. Die onzin heeft nu lang genoeg geduurd, wij pakken ons normale leven terug.

En toch gebeurt dat niet op de één of andere manier.

Nog steeds heb je malloten die zich in allerlei bochten wringen om maar op 'een veilige manier' iets te kunnen doen.

Het volgende vind ik werkelijk het toppunt.

bosch.png

Dit is werkelijk het toppunt. Je moet je diep schamen Den Bosch dat je dit soort dingen voorstelt. Dat je jezelf gaat verloochenen voor een paar grijpstuivers.

Wees 'kerels' en vier gewoon dat carnaval of als je daar te bang voor bent doe het dan niet.

Maar ga asjeblieft stoppen met dit soort idioterie.

Gelijk heb je,vanmiddag werd mij de toegang geweigerd in een dierentuin moest een SS QR code hebben.

Maar goed de mensen houden zich zelf gevangen,als iedereen zou zeggen zo ook de horeca de kerken de kunstsector de dierentuinen en pretparken  musea enz enz  donder op met je SS QR code is het afgelopen

De Joden werden niet gered door de gehoorzamen maar door de ongehoorzamen.

Tel uit je winst.

 

 

  • Bedankt 1

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Gelijk heb je,vanmiddag werd mij de toegang geweigerd in een dierentuin moest een SS QR code hebben.

Maar goed de mensen houden zich zelf gevangen,als iedereen zou zeggen zo ook de horeca de kerken de kunstsector de dierentuinen en pretparken  musea enz enz  donder op met je SS QR code is het afgelopen

De Joden werden niet gered door de gehoorzamen maar door de ongehoorzamen.

Tel uit je winst.

Ik lees net het volgende van iemand. Het doet toch wel wat met je als je iedere keer wordt geweigerd.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, AnnaB zei:

Ik lees net het volgende van iemand. Het doet toch wel wat met je als je iedere keer wordt geweigerd.

Ach ik heb er scheidt aan dat ik weet dat de overwinning aan mij is,maar die dierentuin gaat een hoop geld missen dat is nu per brief onder weg,wij doen niets meer voor hun dat zullen ze niet leuk vinden ;maar ja met dat SS gedrag is het bij mij voorbij.Ze zoeken het maar lekker uit.

En al die andere zaken die mensen weigeren ,de tribunalen gaan er komen.grote schoonmaak; de galg zal klaar staan.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

 

Ik ga een typische www.nu.nl comment geven:

Zittend carnaval vieren is ideaal om het virus eronder te krijgen, maar afschaffen was beter geweest. Ze hadden alle wagens in beslag moeten nemen en moeten vernietigen. Dan was het gauw afgelopen met de mensen die de corona maatregelen niet in acht nemen. Dankzij deze carnaval vierders zitten wij nu opgescheept met een verschrikkelijke zomer golf aan corona slachtoffers. Hoeveel positieve testen moeten er nog komen totdat wij in lockdown gaan?! Nederland word wakker, neem die booster, laat je testen. Alleen samen krijgen wij elkaar eronder.

En ik? Ik hoef dat kabaal van dat domme hersenloze feest niet te horen. Ik luister liever naar het journaal.

 

Maar ff serieus: ik vind carnaval echt een verschrikkelijk schijtfeest, het niveau is nog lager als de comments op nu.nl

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Flieko zei:

Ik ga een typische www.nu.nl comment geven:

Zittend carnaval vieren is ideaal om het virus eronder te krijgen, maar afschaffen was beter geweest. Ze hadden alle wagens in beslag moeten nemen en moeten vernietigen. Dan was het gauw afgelopen met de mensen die de corona maatregelen niet in acht nemen. Dankzij deze carnaval vierders zitten wij nu opgescheept met een verschrikkelijke zomer golf aan corona slachtoffers. Hoeveel positieve testen moeten er nog komen totdat wij in lockdown gaan?! Nederland word wakker, neem die booster, laat je testen. Alleen samen krijgen wij elkaar eronder.

En ik? Ik hoef dat kabaal van dat domme hersenloze feest niet te horen. Ik luister liever naar het journaal.

Maar ff serieus: ik vind carnaval echt een verschrikkelijk schijtfeest, het niveau is nog lager als de comments op nu.nl

Als ik moest kiezen tussen carnaval en het journaal, doe mij maar carnaval dan. 

Om nuchter naar het journaal te kijken is echt een stap te ver.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt eens tijd dat die politici en media hun experts de zak geven en zich meer op gedoctoreerde wetenschappers richten. Een virus bestrijden dat sneller muteert dan vaccins aangepast kunnen worden, onderstreept de hoogmoed van onze besturen.

Ze hebben genoeg levensjaren afgenomen door jeugd die nooit verhoogd risico liep in maatregelen en lockdown te tiranniseren. 

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...