Ga naar inhoud

Het begin van de financiële ineenstorting o.a aandelen en crypto.. door ‘vrijheidskonvooi’ of Poetin?


AMD

Aanbevolen berichten

 

Wie de grafieken kan lezen of analyseren ziet een duidelijke dalende trend dat maanden zal duren met natuurlijk ook consolidatie fasen enzovoort… laat je niet misleiden door de media en analisten die ons vertellen om ons geld te beleggen, ze hebben inside informatie en Blackrock en Vanguard hebben een duidelijke enorme liquiditeiten aan verkoop orders staan. Ze gaan de schuld doorschuiven degene die een beursafname hebben veroorzaakt zijn  de vrijheidskonvooi en hoogstwaarschijnlijk Rusland… waardoor er een enorme verdeeldheid zal ontstaan en enorme hoge inflatie en burgeroorlog of mss zelfs oorlog tegen Rusland. Zoals vorige keer gemeld revolutie veroorzaakt positivisme en niet verdeeldheid en negativisme. Doet me een beetje denken aan het verhaal van napoleon. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is nog een andere mogelijkheid waardoor het financiële systeem een verdere dreun zal krijgen en dat is door de fraude die door vaccinproducenten is gepleegd me hun onderzoeken van de coronavaccins.

Dit is wat een voormalig topmanager van Blackrock zegt:

 

Edward Dowd is ervan overtuigd dat er bij de vaccinproducenten is gefraudeerd. Dit vooral omdat ze er alles aan doen om de onderzoeksgegevens niet te hoeven vrijgeven.

Als er inderdaad kan worden aangetoond dat er is gefraudeerd met zowel de onderzoeksresultaten als de toelating, dan vervallen daarmee ook alle immuniteitsovereenkomsten die bedrijven zoals Pfizer hebben afgesloten met landen. Dat betekent dan weer dat ze aansprakelijk gesteld kunnen worden en uiteraard betekent dat dan weer faillissement voor zowel Pfizer als Moderna.

Volgens Edward Dowd bevinden wij ons in de ‘financial endtimes’ en zal het dit keer niet lukken om wederom behang over de scheuren te plakken.
 

 

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is zeker. Maar door een financiële crash is het zeer interessant voor Pfizer en moderna.. etc ze kunnen hun aandelen verkopen met winst en het ontduiken van gegevensfraude en vaccin fraude. Maar ik begrijp je punt! Ik heb zojuist vernomen dat de CEO van moderna 400miljoen dollar aan aandelen verkocht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...