Ga naar inhoud

De kogel is door de kerk, Rusland erkent republieken


Pieter65

Aanbevolen berichten

Het komt niet als een verrassing, maar Poetin heeft aangekondigd dat Rusland de twee afvallige provincies in het Oosten van Oekraïne zal erkennen als zelfstandige landen.

Dit is misschien aan de ene kant goed nieuws, want nu wordt de dreiging van een directe oorlog minder, maar dit zal waarschijnlijk wel grote gevolgen hebben, ook voor ons.

De EU roept nu al weer op tot sancties en ik vraag mij af hoelang wij nog kunnen beschikken over Russisch gas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poetin heeft het geniaal aangepakt en in wezen heeft hij groot gelijk. De provincies Donetsk en Luhansk willen zelf bij Rusland horen en niet bij Oekraïne.  Door hun onafhankelijkheid  te erkennen hoeft Putin ze niet binnen te vallen om er toch aanwezig te kunnen zijn, omdat ze Rusland hebben uitgenodigd.  Ondertussen heeft Israël gezegd dat ze achter bondgenoot VS staan en nu ontstaat er een Bijbels gezien interessante situatie rondom Israël. Omdat Israël zich met de VS opstelt tegen Putin ok de kwestie Oekraïne staat Putin het Israël niet meer toe de Iraniërs te bestrijden die het vanuit Syrië op Israël  hebben voorzien. 
Afgelopen week heeft Putin terwijl alle ogen op Oekraïne waren gericht zijn troepenmacht in Syrië verdubbeld. En op dit moment is Iran ook bezig  hun troepen te vermeerderen in Syrië.

 

 

aangepast door Divine_will

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Divine_will zei:

Poetin heeft het geniaal aangepakt en in wezen heeft hij groot gelijk. De provincies Donetsk en Luhansk willen zelf bij Rusland horen en niet bij Oekraïne.  Door hun onafhankelijkheid  te erkennen hoeft Putin ze niet binnen te vallen om er toch aanwezig te kunnen zijn, omdat ze Rusland hebben uitgenodigd.  Ondertussen heeft Israël gezegd dat ze achter bondgenoot VS staan en nu ontstaat er een Bijbels gezien interessante situatie rondom Israël. Omdat Israël zich met de VS opstelt tegen Putin ok de kwestie Oekraïne staat Putin het Israël niet meer toe de Iraniërs te bestrijden die het vanuit Syrië op Israël  hebben voorzien. 
Afgelopen week heeft Putin terwijl alle ogen op Oekraïne waren gericht zijn troepenmacht in Syrië verdubbeld. En op dit moment is Iran ook bezig  hun troepen te vermeerderen in Syrië.

Maar wat heeft dat volgens jou dan voor gevolgen? Er bestaat op dit moment al een blok van China-Rusland-Iran dus wat dat betreft is er niets nieuws. Denk jij dan dat Rusland samen met Iran Israël zou aanvallen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Sherlock zei:

Maar wat heeft dat volgens jou dan voor gevolgen? Er bestaat op dit moment al een blok van China-Rusland-Iran dus wat dat betreft is er niets nieuws.

Dit heeft in ieder geval nu reeds tot gevolg dat Rusland Israël niet meer toestaat om Iraanse proxies in Syrië te bestrijden. Wat Rusland voorheen wel deed. Dat brengt de komst van Jacobs benauwdheid in een stroomversnelling. Tegelijkertijd geeft de VS de Iraanse bevroren banktegoeden vrij ( ca 11 minuut 30) , wat een tweede factor is die Jacobs benauwdheid in een stroomversnelling brengt want Iran steekt dat onmiddellijk in hun huurtroepen in Syrië.

 

3 uur geleden, Sherlock zei:

Denk jij dan dat Rusland samen met Iran Israël zou aanvallen?


Dat weet ik niet, samen met Iran dat denk ik niet. Maar ik sluit zeker niet uit dat Israël de toch al geïrriteerde Beer zó boos weet te maken dat de Beer Israël aanvalt. Bijvoorbeeld doordat Israël misschien nog wel heel snel een vernietigende aanval doet op Damascus.   Wat ik ook interessant vind is dat Israël aankomende 14 mei 74 jaar wordt.  En een Bijbelse generatie wordt 80 jaar. De huidige generatie Israel is de vijgenboomgeneratie.  Er resteren op dit moment dus nog 7 jaren voor Israël tot aan de Wederkomst van de Here Jezus. Precies de zeven jaren van de Grote Verdrukking. En de Here zal die tijd inkorten anders zou er geen vlees overblijven.  Dus die is al ingekort want het zijn geen zeven hele jaren meer. We leven in een moeilijke maar interessante en Bijzonder Hoopvolle tijd. De Verlossing is nabij! 

aangepast door Divine_will

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Iraans-islamitische eschatologie leert dat islamitische landen Israël van de kaart moeten vegen en dat dan de mahdi komt. Daarom is met name Iran zo gebrand op het vernietigen van Israël. Als Rusland Israel nu gaat verhinderen om de Iraanse proxies in Syrië te bestrijden dan is dat dus een ernstige zaak.

aangepast door Divine_will

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Divine_will zei:

De Iraans-islamitische eschatologie leert dat islamitische landen Israël van de kaart moeten vegen en dat dan de mahdi komt. Daarom is met name Iran zo gebrand op het vernietigen van Israël. Als Rusland Israel nu gaat verhinderen om de Iraanse proxies in Syrië te bestrijden dan is dat dus een ernstige zaak.

Is dat zo? Denken alle moslims daar zo over of is het een bepaalde stroming? Want Israël bestaat in historische termen nog niet zo lang. Ik wat niet wat eschatologie is maar dat klinkt als een bepaalde leer. Was die er al voordat de staat Israël bestond?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Sherlock zei:

Is dat zo? Denken alle moslims daar zo over of is het een bepaalde stroming? Want Israël bestaat in historische termen nog niet zo lang. Ik wat niet wat eschatologie is maar dat klinkt als een bepaalde leer. Was die er al voordat de staat Israël bestond?

Quote

 

Islam[bewerken | brontekst bewerken]

Binnen de islam kent men ook een sterk geloof in het einde der tijden.

Moslims geloven dat de profeet Isa (Jezus) en/of de Mahdi, volgelingen van de Profeet Mohammed, naar de aarde terug zullen keren op een door Allah gekozen moment. De Mahdi zal alle oorlogen stoppen en er zal een tijdperk van vrede aanbreken.

In het bijzonder de sjiitische moslims geloven sterk in de komst van de Mahdi, die recht zal spreken over alle personen op aarde. Zij geloven dat alleen voor de rechtgeaarde moslims plek is in de hemel. Soennieten daarentegen zijn van mening dat alleen Allah daarover mag oordelen.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Eschatologie

Israel is ook groter geworden door landjepik. Min of meer geinstalleerd door het Rothschild kartel. PNAC als gevolg van 9/11 had als bedoeling landen in het midden oosten o.a. te verzwakken om Israel daar oppermachtig te maken. Tja... als dit allemaal bedoelingen zijn van goden dan wordt het tijd dat die ook eens voor een tribunaal verschijnen 😄  

Quote

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, DaDev zei:

Israel is ook groter geworden door landjepik. Min of meer geinstalleerd door het Rothschild kartel. PNAC als gevolg van 9/11 had als bedoeling landen in het midden oosten o.a. te verzwakken om Israel daar oppermachtig te maken. Tja... als dit allemaal bedoelingen zijn van goden dan wordt het tijd dat die ook eens voor een tribunaal verschijnen 😄  

Dat is een strategie die bekend staat als het Yinon plan.

In grote lijnen komt het er op neer dat Amerika wordt gebruikt/misbruikt om onenigheid te creëren in stabiele landen in het Midden Oosten. Door middel van verdeel en heers worden er dermate onstabiele toestanden geschapen dat die landen uiteindelijk uiteen vallen in kleinere stukken waardoor ze geen gevaar meer vormen voor Israël.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Veritas zei:

Dat is een strategie die bekend staat als het Yinon plan.

In grote lijnen komt het er op neer dat Amerika wordt gebruikt/misbruikt om onenigheid te creëren in stabiele landen in het Midden Oosten. Door middel van verdeel en heers worden er dermate onstabiele toestanden geschapen dat die landen uiteindelijk uiteen vallen in kleinere stukken waardoor ze geen gevaar meer vormen voor Israël.

En de weg vrij te maken voor een groot Israel of eigenlijk het Israel te herscheppen zoals het ooit was in bijbelse tijden. Het grote Israel dat dan het centrum zal worden van de NWO en de wereldmacht heeft gegrepen. Dan te bedenken dat het christendom en islam uit de zelfde abrahamischtische koker komen en zo ook verdeeldheid te zaaien tussen volkeren die elkaar dan in de haren vliegen tijdens de Armageddon omdat ouwe boeken het zo voorschrijven... Aan de vrucht herkend men de boom. Deze vruchten zijn rot. Als volkeren elkaar de hersen in slaan hierdoor dan klopt er iets niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Sherlock zei:

Is dat zo? Denken alle moslims daar zo over of is het een bepaalde stroming? Want Israël bestaat in historische termen nog niet zo lang. Ik wat niet wat eschatologie is maar dat klinkt als een bepaalde leer. Was die er al voordat de staat Israël bestond?

Je vroeg om een duiding van de huidige situatie en haalde Iran erbij.  De moderne Iraans-islamitische eschatologie maakt onderdeel uit van het  denken en de handelwijze van Iran en haar proxies hier en nu t.a.v. Israël en als Rusland en de VS de beschermende hand lichten dan is dat voor dit moment een ernstige zaak voor Israël.

Wie wat wanneer allemaal wel en niet heeft gedacht is niet van belang.

aangepast door Divine_will

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Divine_will zei:

Je vroeg om een duiding van de huidige situatie en haalde Iran erbij.  De moderne Iraans-islamitische eschatologie maakt onderdeel uit van het  denken en de handelwijze van Iran en haar proxies hier en nu t.a.v. Israël en als Rusland en de VS de beschermende hand lichten dan is dat voor dit moment een ernstige zaak voor Israël.

Wie wat wanneer allemaal wel en niet heeft gedacht is niet van belang.

Je geeft niet echt antwoord op mijn vraag, maar goed. Ik kan mij niet voorstellen dat de bevolking van Iran erop uit is om Israël van de kaart te vegen. Dat zullen dan misschien bepaalde fanatieke moslimstromingen zijn, maar die zijn dan zeker niet representatief voor een heel volk. Volgens mij heeft Iran in de recente geschiedenis ook nog nooit een ander land aangevallen. Dus, waarom zouden ze dat nu wel doen? Het enige dat ik concreet heb gezien dat ze vergeldingsacties willen voor door Israël uitgevoerde aanvallen.

 

 

aangepast door Sherlock
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Sherlock zei:

Je geeft niet echt antwoord op mijn vraag, maar goed. Ik kan mij niet voorstellen dat de bevolking van Iran erop uit is om Israël van de kaart te vegen. Dat zullen dan misschien bepaalde fanatieke moslimstromingen zijn, maar die zijn dan zeker niet representatief voor een heel volk. Volgens mij heeft Iran in de recente geschiedenis ook nog nooit een ander land aangevallen. Dus, waarom zouden ze dat nu wel doen? Het enige dat ik concreet heb gezien dat ze vergeldingsacties willen voor door Israël uitgevoerde aanvallen.

Dat is allemaal van geen belang bij de duiding van de huidige ontstane situatie aldaar. Zoals het voor de situatie ook van geen belang is dat de Nederlandse bevolking zich in het laatste referendum duidelijk heeft uitgesproken tegen het associatieverdrag met Oekraïne en de regering toch gewoon de eigen zin heeft doorgedrukt en de Nederlandse regering  zich nu ook weer achter de EU schaart en tot sancties tegen Rusland overgaat.  Het zijn de geestelijke machten van de duisternis  die de mensen in discussies vooral zo ver mogelijk terug de tijd in willen trekken  en de discussie zo breed mogelijk willen maken en daarmee afleiden van Hem die Was, Is en Zal Zijn.
 

De bühne in Israël wordt in gereedheid gebracht voor de Wederkomst van Onze Heer Jezus Christus. En het rijk van de antichrist dat daarvoor nog aanbreekt is ruim tweeduizend jaar geleden reeds door God verslagen aan het Kruis. Het zal geen standhouden. Israël zal in de slotfase het Zwaard van de Heer zijn.  Uiteindelijk zal Israël als Koninkrijk der hemelen over de aarde regeren onder auspiciën van het Koninkrijk van God.

Wie interesse heeft in het onderwerp Israël en de volkeren zou als inleidend artikel kunnen lezen: https://www.zoeklicht.nl/artikelen/het+zwaard+van+de+messias_3130  Dit valt te ver buiten dit topic. 

Poetin wordt al enkele jaren als de nieuwe koning van Syrië en de nieuwe koning van het Midden Oosten betiteld. Tik het maar in op Google: “Putin is the new king of Syria”.  Dan vind je o.a. een artikel uit de Wallstreet Journal. https://www.wsj.com/articles/putin-is-the-new-king-of-syria-11571264222

Het Westen maakt de beer boos.  Israëls bemoeienis met de Oekraïne-situatie maakt de beer (Rusland) nog bozer en heeft de beer nu al zo boos gemaakt dat het heeft gezegd Israël niet meer toe te staan de Iraanse proxies in Syrië te bestrijden.  Dat zijn interessante eindtijdontwikkelingen. Gods Plan met de wereld nadert Zijn Voltooiing. Want uiteindelijk is het God Zelf die haken in de kaken van de beer heeft geslagen en het doet optrekken tegen Israël om het te tonen dat onze God een heilig God is.


 

Quote

 

Ezechiël 38: De HEER richtte zich tot mij: 2‘Mensenkind, richt je blik op Gog, de oppervorst van Mesech en Tubal, in het land Magog, en profeteer tegen hem. 3Zeg: “Dit zegt God, de HEER: Gog, oppervorst van Mesech en Tubal, Ik keer me tegen je! 4Ik kom je halen, Ik sla haken door je kaak en laat je wegtrekken met heel je leger, al die paarden en schitterend geklede ruiters, met heel die menigte zwaardvechters, bewapend met kleine en grote schilden; 5en dan nog de soldaten uit Perzië, Nubië en Libië, met hun schilden en helmen, 6en Gomer met al zijn troepen, Bet-Togarma uit het uiterste noorden met al zijn troepen: heel veel volken zijn het! 7Bereid je voor, maak je gereed om die hele menigte die zich bij je heeft aangesloten aan te voeren. 8Over lange tijd, in de verre toekomst, zul je bevel krijgen om op te trekken tegen een land dat zich nog maar net van de oorlog hersteld heeft, tegen een volk dat uit vele volken weer is samengebracht op de bergen van Israël, die lange tijd verlaten zijn geweest. Weggehaald bij die volken leeft het daar nu zonder zorgen. 9Met je troepen en al je bondgenoten zul je optrekken als een stormwind, als een wolk die het land overdekt.

Lees hier verder: https://debijbel.nl/bijbel/NBV21/EZK.38/Ezechiël-38

 

En daarna zal God het gelovig overblijfsel van Israël de overwinning schenken. en de beer en de overige volkeren die zich tegen Israël keerden verslaan.

 

Quote

 

18Op de dag dat Gog het land van Israël aanvalt – spreekt God, de HEER – zal mijn woede oplaaien. 19In mijn hartstocht, in het vuur van mijn toorn zeg Ik: Op die dag zal een zware aardbeving het land van Israël treffen. 20De vissen in de zee, de vogels aan de hemel, de dieren van het veld, alles wat op de aardbodem rondkruipt en alle mensen op aarde zullen voor Mij beven. Bergen zullen wegzinken, bergwanden neerstorten, stadsmuren in puin vallen. 21Op al mijn bergen zal Ik het zwaard tegen Gog oproepen – spreekt God, de HEER – en zijn mannen zullen elkaar met hun zwaard bestrijden. 22
Ik zal Gog straffen met de pest en de dood, Ik laat slagregens, hagelstenen, zwavel en vuur neerkomen op hem, op zijn troepen en al zijn bondgenoten. 23

Ik zal mijn grootheid en mijn heiligheid tonen en mij aan vele volken bekendmaken. Dan zullen ze beseffen dat Ik de HEER ben.”

 

 

Opmerkelijk is dat Israël de laatste maand een aantal aardbevingen heeft ondergaan waardoor wetenschappers vermoeden dat de grote aardbeving eraan zou kunnen komen. 

 

 

Quote

 

Gvirtzman said he was particularly concerned about the area experiencing the tremors over the last month: the Jordan Valley and the area surrounding the Sea of Galilee.

"This area was quiet for decades and is now waking up. Everyone who travels in the area sees the Roman ruins in Beit Shean [of the ancient Roman city of Scythopolis], which was ultimately destroyed in 749 CE. There you can see the big Roman pillars that just crashed to the ground."

According to Gvirtzman, unlike an earthquake in a more desolate area such as the Arava region, a large earthquake in the Beit Shean area could impact most of the population in Israel.

 

 

aangepast door Divine_will

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Divine_will zei:

Dat is allemaal van geen belang bij de duiding van de huidige ontstane situatie aldaar. Zoals het voor de situatie ook van geen belang is dat de Nederlandse bevolking zich in het laatste referendum duidelijk heeft uitgesproken tegen het associatieverdrag met Oekraïne en de regering toch gewoon de eigen zin heeft doorgedrukt en de Nederlandse regering  zich nu ook weer achter de EU schaart en tot sancties tegen Rusland overgaat.  Het zijn de geestelijke machten van de duisternis  die de mensen in discussies vooral zo ver mogelijk terug de tijd in willen trekken  en de discussie zo breed mogelijk willen maken en daarmee afleiden van Hem die Was, Is en Zal Zijn.
 

De bühne in Israël wordt in gereedheid gebracht voor de Wederkomst van Onze Heer Jezus Christus. En het rijk van de antichrist dat daarvoor nog aanbreekt is ruim tweeduizend jaar geleden reeds door God verslagen aan het Kruis. Het zal geen standhouden. Israël zal in de slotfase het Zwaard van de Heer zijn.  Uiteindelijk zal Israël als Koninkrijk der hemelen over de aarde regeren onder auspiciën van het Koninkrijk van God.

Wie interesse heeft in het onderwerp Israël en de volkeren zou als inleidend artikel kunnen lezen: https://www.zoeklicht.nl/artikelen/het+zwaard+van+de+messias_3130  Dit valt te ver buiten dit topic. 

Poetin wordt al enkele jaren als de nieuwe koning van Syrië en de nieuwe koning van het Midden Oosten betiteld. Tik het maar in op Google: “Putin is the new king of Syria”.  Dan vind je o.a. een artikel uit de Wallstreet Journal. https://www.wsj.com/articles/putin-is-the-new-king-of-syria-11571264222

Het Westen maakt de beer boos.  Israëls bemoeienis met de Oekraïne-situatie maakt de beer (Rusland) nog bozer en heeft de beer nu al zo boos gemaakt dat het heeft gezegd Israël niet meer toe te staan de Iraanse proxies in Syrië te bestrijden.  Dat zijn interessante eindtijdontwikkelingen. Gods Plan met de wereld nadert Zijn Voltooiing. Want uiteindelijk is het God Zelf die haken in de kaken van de beer heeft geslagen en het doet optrekken tegen Israël om het te tonen dat onze God een heilig God is.


 

En daarna zal God het gelovig overblijfsel van Israël de overwinning schenken. en de beer en de overige volkeren die zich tegen Israël keerden verslaan.

 

Opmerkelijk is dat Israël de laatste maand een aantal aardbevingen heeft ondergaan waardoor wetenschappers vermoeden dat de grote aardbeving eraan zou kunnen komen. 

Syrië is het tweede land na Belarus, dat de twee nieuwe republieken erkent. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-2-2022 om 01:41, Divine_will zei:

De Iraans-islamitische eschatologie leert dat islamitische landen Israël van de kaart moeten vegen en dat dan de mahdi komt. Daarom is met name Iran zo gebrand op het vernietigen van Israël. Als Rusland Israel nu gaat verhinderen om de Iraanse proxies in Syrië te bestrijden dan is dat dus een ernstige zaak.

 

Onjuist. Volgens islamitische bronnen zal Israël bestaan tot en met de dood van de Anti-Christ ('Dajjal') die de wereld zal regeren vanaf zijn troon in Jeruzalem (Tempel van Salomo).

Dus nogmaals de volgorde: eerst zal er een Grote Oorlog ontstaan (de Derde Wereldoorlog) waarin de islamitische landen aan de verliezende kant zullen staan. 999 van iedere 1000 mensen zullen sterven in deze verschrikkelijke (kern)oorlog. Frappant; de satanistische vrijmetselaar Albert Pike repte 200 jaar geleden al over deze 'Derde Weredoorlog'.

Wanneer bijna alle hoop vervlogen is en de Islam bijna uitsterft, zal de verlosser - de Mahdi - verschijnen en aan de kant van de moslims staan en de Islam weer op de kaart zetten. Brandstof, elektriciteit en internet zullen niet meer bestaan dankzij deze kernoorlog. Het islamitische kalifaat zal geboren worden en in een primitieve oorlog (de Vierde Wereldoorlog, voorspeld door Albert Einstein waarin er met stokken en stenen gevochten zal worden) de vijand verslaan onder de leiderschap van de Mahdi.

Dan verschijnt de Anti-Christ ('Dajjal'). Hij zal van de joodste staat Israël een wereldnatie maken en regeren over de wereld vanuit Jeruzalem en elk land innemen. Hij krijgt vele volgelingen en zal de Mahdi en zijn moslimlegers aanvallen, omsingelen, isoleren, vernederen en vastzetten. De moslims zullen hele moeilijke tijden beleven en op het punt van uitsterven staan, totdat Jezus afdaalt vanuit de hemel. 

De Mahdi draagt zijn leidersrol over aan Jezus en sterft. Jezus forceert met zijn leger een uitbraak en doodt de Anti-Christ in een één op één gevecht. De wereldvrede keert terug. Jezus zal vele jaren een wereldkoning worden en een gezin stichten.

De natuurlijke orde en balans van de planeet herstelt zich. Satanisten, pedofielen, atheïsten, sodomieten; alle zondaars worden terechtgesteld.

Dan verschijnen Gog en Magog vanuit de vier uithoeken van de wereld en verrichten bloedbaden en genocides. Ze vernietigen iedereen die ze op hun weg tegenkomen, drinken alle meren leeg, vreten alle dieren op. Jezus heeft de grootst mogelijke moeite om dit reusactige leger van orcs en goblins tegen te houden en schakelt de hulp van God in.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Ravenheer zei:

Onjuist. Volgens islamitische bronnen zal Israël bestaan tot en met de dood van de Anti-Christ ('Dajjal') die de wereld zal regeren vanaf zijn troon in Jeruzalem (Tempel van Salomo).

Dus nogmaals de volgorde: eerst zal er een Grote Oorlog ontstaan (de Derde Wereldoorlog) waarin de islamitische landen aan de verliezende kant zullen staan. 999 van iedere 1000 mensen zullen sterven in deze verschrikkelijke (kern)oorlog. Frappant; de satanistische vrijmetselaar Albert Pike repte 200 jaar geleden al over deze 'Derde Weredoorlog'.

Wanneer bijna alle hoop vervlogen is en de Islam bijna uitsterft, zal de verlosser - de Mahdi - verschijnen en aan de kant van de moslims staan en de Islam weer op de kaart zetten. Brandstof, elektriciteit en internet zullen niet meer bestaan dankzij deze kernoorlog. Het islamitische kalifaat zal geboren worden en in een primitieve oorlog (de Vierde Wereldoorlog, voorspeld door Albert Einstein waarin er met stokken en stenen gevochten zal worden) de vijand verslaan onder de leiderschap van de Mahdi.

Dan verschijnt de Anti-Christ ('Dajjal'). Hij zal van de joodste staat Israël een wereldnatie maken en regeren over de wereld vanuit Jeruzalem en elk land innemen. Hij krijgt vele volgelingen en zal de Mahdi en zijn moslimlegers aanvallen, omsingelen, isoleren, vernederen en vastzetten. De moslims zullen hele moeilijke tijden beleven en op het punt van uitsterven staan, totdat Jezus afdaalt vanuit de hemel. 

De Mahdi draagt zijn leidersrol over aan Jezus en sterft. Jezus forceert met zijn leger een uitbraak en doodt de Anti-Christ in een één op één gevecht. De wereldvrede keert terug. Jezus zal vele jaren een wereldkoning worden en een gezin stichten.

De natuurlijke orde en balans van de planeet herstelt zich. Satanisten, pedofielen, atheïsten, sodomieten; alle zondaars worden terechtgesteld.

Dan verschijnen Gog en Magog vanuit de vier uithoeken van de wereld en verrichten bloedbaden en genocides. Ze vernietigen iedereen die ze op hun weg tegenkomen, drinken alle meren leeg, vreten alle dieren op. Jezus heeft de grootst mogelijke moeite om dit reusactige leger van orcs en goblins tegen te houden en schakelt de hulp van God in.

Wat interessant, zo leer je nog eens wat. Uiteindelijk komt alles goed begrijp ik, maar zullen wij dat ooit meemaken of is het iets in een verre toekomst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Ravenheer zei:

Volgens mij zijn we dichtbij. De Derde Wereldoorlog met kernwapens zal kunnen ontstaan in Oekraïne.

Zolang het tot Oekraïne blijft beperkt zal er relatief weinig aan de hand zijn. Het wordt een ander verhaal als Rusland iets gaat doen richting Baltische staten want die zijn wel lid van de NAVO.

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Sherlock zei:

Zolang het tot Oekraïne blijft beperkt zal er relatief weinig aan de hand zijn. Het wordt een ander verhaal als Rusland iets gaat doen richting Baltische staten want die zijn wel lid van de NAVO.

Poetin is nu goed de weg kwijt ook geschiedkundig als je zijn toe spraken volgt en er zit veel straattaal in zijn toe spraken de ware aard komt boven,maar goed deze witte Tsaar verschilt niets van de voorgangers de Romanovs en de links fascistische rode tsaren.Maar hij is wel zo verstandig om geen NAVO gebied aan te vallen want dat is dan het einde van zijn regime en Rusland zal dan een letterlijke en figuurlijk een puinhoop zijn.

 

Voorts is dit alles een les voor het Westen en zeer zeker Europa om de krijgsmachten in alle onderdelen weer op peil te brengen van 1985.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...