Ga naar inhoud

Vreemd verschijnsel in de lucht boven Italië


AnnaB

Aanbevolen berichten

Soms zie je hele vreemde dingen in de lucht. Het volgende heb ik niet zelf gezien, maar kwam het tegen op sociale media.

Het is een foto die is gemaakt in Italië en ik vind het een heel indrukwekkende foto. Er zal wel een natuurlijke verklaring zijn voor dit fenomeen, maar ik weet niet wat het is en heb het ook nog nooit eerder gezien.

Weet iemand wat dit is? Meteorieten of iets anders?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga maar is naar het uiterste noorden van Noorwegen je ziet daar de mooiste dingen aan de Hemel heeft alles te maken met licht en tegenlicht de zon en de maan die niks bijzonders maar gewoon natuurverschijnsel.En mensen die goed op letten kunnen ook in onze eigen land prachtig natuurverschijnselen waarnemen  in al de vier de jaargetijden.

aangepast door Lichtzwaard

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Flieko zei:

Foto lijkt bewerkt

Volgens mij is het wel echt. Het is een fenomeen dat ze sprites noemen en dat je wel vaker ziet in de lucht.

Het komt voor hoog boven onweerswolken.

Sprites or red sprites are large-scale electric discharges that occur high above thunderstorm clouds, or cumulonimbus, giving rise to a varied range of visual shapes flickering in the night sky. They are usually triggered by the discharges of positive lightning between an underlying thundercloud and the ground.

 

1315px-BigRed-Sprite.jpg

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...