Ga naar inhoud

Gecondenseerd tot pre-1990


NivKing

Aanbevolen berichten

Sinds de uitbraak van de nieuwe "Entertainment" in Ukraine heb ik geen "Condens" trail meer gezien.

Normaal zie ik altijd boven de landen van het "Rijke" westen de smerige cluster-fuckery achter vliegtuigen van wat de reguliere media dan condens strepen noemt.

Iets wat nooit zie als ik in me huis in Griekenland of Curaçao zit. alleen boven noord America en Europa kom ik die troep tegen.

Is de lucht nu in eens weer zoals ik me dat kan herinneren van vroeger.

Is dit meer mensen opgevallen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, NivKing zei:

Sinds de uitbraak van de nieuwe "Entertainment" in Ukraine heb ik geen "Condens" trail meer gezien.

Normaal zie ik altijd boven de landen van het "Rijke" westen de smerige cluster-fuckery achter vliegtuigen van wat de reguliere media dan condens strepen noemt.

Iets wat nooit zie als ik in me huis in Griekenland of Curaçao zit. alleen boven noord America en Europa kom ik die troep tegen.

Is de lucht nu in eens weer zoals ik me dat kan herinneren van vroeger.

Is dit meer mensen opgevallen?

Dat heeft volgens mij alles te maken met de luchtvochtigheid. Voor zover mij bekend blijven die strepen alleen hangen als de lucht vochtig is om die troep vast te houden.

In landen als Griekenland heb je veelal droge lucht en daarom kom je ze daar minder tegen. Vandaag is het mooi weer bij ons, maar is de lucht ook droog en op dit moment zie ik een blauwe lucht zonder strepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, NivKing zei:

Sinds de uitbraak van de nieuwe "Entertainment" in Ukraine heb ik geen "Condens" trail meer gezien.

Normaal zie ik altijd boven de landen van het "Rijke" westen de smerige cluster-fuckery achter vliegtuigen van wat de reguliere media dan condens strepen noemt.

Iets wat nooit zie als ik in me huis in Griekenland of Curaçao zit. alleen boven noord America en Europa kom ik die troep tegen.

Is de lucht nu in eens weer zoals ik me dat kan herinneren van vroeger.

Is dit meer mensen opgevallen?

Klopt;voor de corona pandemie en ik keek naar boven zag ik wel 10 vliegtuigen in de lucht waar er bij waren heel laag en gingen dan landen of opstijgen hier  de nabijgelegen luchthaven.

Nu du lucht is zeer blauw en helder je kan zien echt schoon.maar we nu weer bij het normale normaal zijn aangekomen en de oorlog die ook een keer op gaat houden in de Oekraine,zal het vliegverkeer weer van ouds zijn zeer zeker  boven Europa en de VS.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Lichtzwaard zei:

Klopt;voor de corona pandemie en ik keek naar boven zag ik wel 10 vliegtuigen in de lucht waar er bij waren heel laag en gingen dan landen of opstijgen hier  de nabijgelegen luchthaven.

Nu du lucht is zeer blauw en helder je kan zien echt schoon.maar we nu weer bij het normale normaal zijn aangekomen en de oorlog die ook een keer op gaat houden in de Oekraine,zal het vliegverkeer weer van ouds zijn zeer zeker  boven Europa en de VS.

Het is op dit moment heel erg druk in lucht boven Nederland. De volgende screenshot is van enkele minuten geleden:

fr.png

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk vanaf mijn werkplek zo uit over de bossen en een groot gedeelte van de lucht.

Zo schoon als de lucht is en zo fel als de zon nu is, is het echt al tien tallen jaren niet meer geweest.

En ik tel zo 15 vliegtuigen in een oog opslag in de lucht dus zo rustig is het nu ook weer niet daar boven.

Wel zijn de condens spoortjes korter dan ooit.

En dat al dagen achter elkaar.

Ik verbind er nu nog geen conclusies aan maar het valt me gewoon op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...