Ga naar inhoud

Ik heb besloten om toch maar niet te gaan stemmen


Pieter65

Aanbevolen berichten

Ik weet niet wat jullie doen, maar ik weiger nog langer mee te werken aan een systeem dat zo onvoorstelbaar verrot is. Iedere keer moeten we opdraven, ergens een kruisje zetten en vervolgens worden we werkelijk op ieder niveau bedonderd waar we bij staan.

Je wordt bedonderd op gemeenteniveau, op nationaal niveau en op Europees niveau.

Iedere keer worden er mooie praatjes verkocht en zodra mensen zijn gekozen, draaien ze zich om en zijn de kiezer vergeten.

Hier heb je een voorbeeld van corruptie, en dit is nog maar het topje van de ijsberg:

En dan loopt de ene partij de andere zwart te maken, maar ze zijn allemaal even erg. 

Veel plezier bij de stembus.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Pieter65 zei:

Ik weet niet wat jullie doen, maar ik weiger nog langer mee te werken aan een systeem dat zo onvoorstelbaar verrot is. Iedere keer moeten we opdraven, ergens een kruisje zetten en vervolgens worden we werkelijk op ieder niveau bedonderd waar we bij staan.

Je wordt bedonderd op gemeenteniveau, op nationaal niveau en op Europees niveau.

Iedere keer worden er mooie praatjes verkocht en zodra mensen zijn gekozen, draaien ze zich om en zijn de kiezer vergeten.

Hier heb je een voorbeeld van corruptie, en dit is nog maar het topje van de ijsberg:

En dan loopt de ene partij de andere zwart te maken, maar ze zijn allemaal even erg. 

Veel plezier bij de stembus.

Je heb helemaal gelijk het is verschrikkelijk,snap niet dat je nog niet in de vrijheidsstaat Noord-Korea zit.

En politieke partijen kunnen beter niet bestaan,geven maar veel ellende maar zo lang ze bestaan zal ik gebruik maken van de deze idioten die denken dat ze de wereld kunnen veranderen.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Pieter65 zei:


Gelijk heb je.

Hallo pieter65 ik plaagde je maar een beetje met dat Noord-Korea,maar jij bent niet de enige die zegt ga niet stemmen ik weet er die al jaren niet meer stemmen tja aan de andere kant kan je op een  partij stemmen die dus strategisch die ingaat  waar jij het niet mee eens  ben als zo om het partij kartel te breken  .Maar goed een ieder heeft het recht om t stemmen of niet,maar begrijp je wel.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Lichtzwaard zei:

Hallo pieter65 ik plaagde je maar een beetje met dat Noord-Korea,maar jij bent niet de enige die zegt ga niet stemmen ik weet er die al jaren niet meer stemmen tja aan de andere kant kan je op een  partij stemmen die dus strategisch die ingaat  waar jij het niet mee eens  ben als zo om het partij kartel te breken  .Maar goed een ieder heeft het recht om t stemmen of niet,maar begrijp je wel.

Ik ben nu ook weer aan het twijfelen. De stemkaart ligt hier voor me. Misschien is het idee om dan toch maar op een lokale partij te gaan stemmen al is het alleen maar om Kaag en Rutte te dwarsbomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Pieter65 zei:

Ik ben nu ook weer aan het twijfelen. De stemkaart ligt hier voor me. Misschien is het idee om dan toch maar op een lokale partij te gaan stemmen al is het alleen maar om Kaag en Rutte te dwarsbomen.

Kijk snap je als iedereen dat doet komen we is van ze af;nou ja succes met je overweging wel of niet.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stem al meer niet dan ik wel stemde.

Het is mezelf medeplichtig stellen en 1 charade die tegen de burger is gekeerd. Een wereld apart van de originele volksgeest, die ze doelbewust en moedwillig ruïneerden. 

  • Like 2

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toch maar gestemd en wel op een lokale partij. In tegenstelling tot de grote partijen denk ik dat lokale partijen veelal wel hun prioriteiten goed hebben en bovendien help je door het stemmen op een lokale partij mee om de groten te blokkeren. En dat is mij heel wat waard.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Pieter65 zei:

Ik heb toch maar gestemd en wel op een lokale partij. In tegenstelling tot de grote partijen denk ik dat lokale partijen veelal wel hun prioriteiten goed hebben en bovendien help je door het stemmen op een lokale partij mee om de groten te blokkeren. En dat is mij heel wat waard.

En? Heeft het bijgedragen? In de gemeente waar ik woon zijn de lokale partijen flink gekelderd.

De armen van de landelijke politiek reiken ver!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...