Ga naar inhoud

Heb jij ooit een normale griepprik gehad?


Skylen

Aanbevolen berichten

1 uur terug, Skylen zei:

Ik nog nooit, maar ik ben dan nog wel redelijk jong. Bestaat er uberhaupt nog een standaard griep prik? Dat vind ik nou het rare aan Corona. Het is alsof de griep helemaal verdwenen is.

Daar heeft Hans avondklok voor gezorgd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb tot nu wel ieder jaar trouw een griepprik gehaald, maar ik begin nu toch steeds meer te twijfelen aan het nut van al die vaccinaties. Er wordt gezegd dat de griep weg is omdat we ons goed aan de coronamaatregelen hebben gehouden. Maar, waarom werkt dit dan wel voor de griep en niet voor corona? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, AnnaB zei:

Ik heb tot nu wel ieder jaar trouw een griepprik gehaald, maar ik begin nu toch steeds meer te twijfelen aan het nut van al die vaccinaties. Er wordt gezegd dat de griep weg is omdat we ons goed aan de coronamaatregelen hebben gehouden. Maar, waarom werkt dit dan wel voor de griep en niet voor corona? 

Dat vraag ik mij ook af, of die maatregelen wel zo goed waren is wel heel discutabel, alsmaar binnen blijven doet echt geen goed, virussen hopen zich op in gesloten of tamelijk gesloten ruimten, buitenkomen in de zon, vitamine opdoen  desnoods met velen desnoods dicht bij elkaar had volgens mij meer goed gedaan 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Antoon zei:

Dat vraag ik mij ook af, of die maatregelen wel zo goed waren is wel heel discutabel, alsmaar binnen blijven doet echt geen goed, virussen hopen zich op in gesloten of tamelijk gesloten ruimten, buitenkomen in de zon, vitamine opdoen  desnoods met velen desnoods dicht bij elkaar had volgens mij meer goed gedaan 

Ja dat denk ik ook wel, vitamine D vooral.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er speelt nog een ander element een rol. Ik sprak laatst met een arts die faliekant tegen de coronamaatregelen is. De reden is zo zegt hij dat een mens omgang met bacteriën en virussen nodig heeft om een natuurlijke weerstand op te bouwen. 

Als je te veel de andere kant op gaat en je doet alles wat je kunt om contact met die ziekteverwekkers te vermijden dan ben je echt de klos als je ze een keer in het echt tegenkomt want je immuunsysteem kan er dan helemaal niet mee omgaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-7-2021 om 22:26, Sherlock zei:

Er speelt nog een ander element een rol. Ik sprak laatst met een arts die faliekant tegen de coronamaatregelen is. De reden is zo zegt hij dat een mens omgang met bacteriën en virussen nodig heeft om een natuurlijke weerstand op te bouwen. 

Als je te veel de andere kant op gaat en je doet alles wat je kunt om contact met die ziekteverwekkers te vermijden dan ben je echt de klos als je ze een keer in het echt tegenkomt want je immuunsysteem kan er dan helemaal niet mee omgaan.

Klinkt redelijk, een natuurlijk evenwicht waarmee een mens geboren is, is niet na(maakbaar) wel kan je verbeteringen aanbrengen door juiste levenswijze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...