Ga naar inhoud

Het Nederlandse leger gaat met sprongen vooruit


Sherlock

Aanbevolen berichten

Terwijl jullie allemaal zaten te slapen is er door onze lesbische Minister van Defensie grote vooruitgang geboekt.

Eén ding is zeker, het leger zal nooit meer zo zijn als in de tijd dat ik daar rond liep. Wij krijgen een modern woke leger dat Poetin ongetwijfeld slapeloze nachten zal bezorgen.

In een land dat Rob Jetten als minister van defensie overwoog mag u nergens meer van op kijken. Dus ook niet van het meest verse nieuws van het front van de WAR ON MEN. We citeren gelaten en onthecht: "Vrouwen krijgen „bij gelijke geschiktheid” voorrang bij de Nederlandse krijgsmacht. Niet alleen bij de werving van militairen, maar ook bij hun bevorderingen. In 2030 moet de krijgsmacht voor 30 procent bestaan uit vrouwen, zowel op de werkvloer als in de top. Nu is van de militairen 11 procent vrouw. Staatssecretaris Christophe van der Maat (Defensie, VVD) heeft hierover dinsdag een brief aan de Tweede Kamer gestuurd. De maatregelen gaan per direct in."

aangepast door Sherlock
Link naar reactie
Delen op andere sites

De mensen die op deze  linkse fascisten partijen stemmen als D66, Groen-Links,PvdA,Partij voor de Dieren BIJ1,Volt  Denk.krijgen wat ze verdienen dus ook het Leger wat er bij hoort.

 

Dat dit land een groot gekkenhuis is................................ hoef je je niet te verbazen over dat soort acties.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Lichtzwaard zei:

De mensen die op deze  linkse fascisten partijen stemmen als D66, Groen-Links,PvdA,Partij voor de Dieren BIJ1,Volt  Denk.krijgen wat ze verdienen dus ook het Leger wat er bij hoort.

Dat dit land een groot gekkenhuis is................................ hoef je je niet te verbazen over dat soort acties.

En nu gaan we verplicht vegetarisch worden las ik net. Nu ben ik al vegetariër, maar als ik het woord 'verplicht' hoor dan word ik al misselijk. Wij zijn het nieuwe China.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Sherlock zei:

En nu gaan we verplicht vegetarisch worden las ik net. Nu ben ik al vegetariër, maar als ik het woord 'verplicht' hoor dan word ik al misselijk. Wij zijn het nieuwe China.

Verplicht vega nou dat kunnen ze vergeten kunnen ze het vlees wel duurder maken maar de mensen blijven gewoon vlees eten en dat bepalen ze na tuurlijk zelf en niet de achterlijke linkse regenten  uit Den Haag.

Die eindeloze betutteling in dit land is een catastrofe.Voorts al zo veel eten is niet goed veel snoepen is niet goed te veel drinken is niet goed en de mensen eten te veel en bewegen  niet,en elke dag vlees eten is ook niet zo verstandig.

Zelf eet ik vlees ben daar een liefhebber van zeer zeker van gevogelte maar eet niet elke dag vlees nooit gedaan hooguit een keer per week en eet maar een keer per dag ;het lichaam is ingesteld op schaarste.

Zeer matig maar gezond eten  en bewegen daar wordt men oud bij en gezond ,zo moeilijk is het allemaal niet.

 

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...