Ga naar inhoud

Moordplannen op Geert Wilders mogen gewoon op sociale media


Veritas

Aanbevolen berichten

Het valt op dat de sociale media heel selectief zijn met welke soort haatberichten wel of niet zijn toegestaan. Zo mag je geloof ik nu onbeperkt haatberichten tegen Rusland of Poetin plaatsen, maar mag je niets zeggen over jodenkoeken of negerzoenen.

Wilders daarentegen is ook beschikbaar voor haatberichten en dit is wat de man dan 's morgens ziet.

 

aangepast door Veritas
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Veritas zei:

Het valt op dat de sociale media heel selectief zijn met welke soort haatberichten wel of niet zijn toegestaan. Zo mag je geloof ik nu onbeperkt haatberichten tegen Rusland of Poetin plaatsen, maar mag je niets zeggen over jodenkoeken of negerzoenen.

Wilders daarentegen is ook beschikbaar voor haatberichten en dit is wat de man dan 's morgens ziet.

Ach zijn we niet allemaal selectief.Maar goed de schuldigen van de bedreigingen tegen Geert Wilders en anderen die deugen zijn te danken aan de linkse fascisten partijen en het regime in Den haag, de hoge bomen rond om het Binnenhof komen op ter mijn wel van pas.

aangepast door Lichtzwaard

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Lichtzwaard zei:

Ach zijn we niet allemaal selectief.Maar goed de schuldigen van de bedreigingen tegen Geert Wilders en anderen die deugen zijn te danken aan de linkse fascisten partijen en het regime in Den haag, de hoge bomen rond om het Binnenhof komen op ter mijn wel van pas.

En dan hebben we nog de situatie dat wetenschappelijk is aangetoond dat kraaien intelligenter zijn dan het doorsnee Tweede Kamerlid

 

 

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...