Ga naar inhoud

Beginnen de branden bij bedrijven die zijn betrokken bij voedselvoorziening nu ook in Nederland?


Sherlock

Aanbevolen berichten

Er is behoorlijk wat ophef in het buitenland vanwege de vele spontane branden die zich voordoen bij bedrijven die op de één of andere manier zijn betrokken bij de voedselvoorziening.

Vooral in Amerika komt dit heel veel voor, maar niet alleen daar, ook in andere landen.

We zien natuurlijk bijna iedere dag nieuwsberichten dat er weer iets hapert in de voedselketen en veel mensen vragen zich dan ook af of al die branden nu wel zo spontaan zijn.

Daar moest ik even aan denken toen ik het volgende bericht zag.

kip.png

Het zal op toeval berusten, maar toch even afwachten om te kijken of er ook hier meer toevallige spontane branden ontstaan.  Hoe dan ook, vier grote stallen zijn onbruikbaar verklaard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Zijn we nou weer in het branden complot theorie beland,ach het is altijd een kwestie die het niet meer redden de fik er in voor de verzekeringsgelden en het gaat in de pluimvee sector niet helemaal goed,ook hier weer niks nieuws onder de zon.

Het zijn de oplettende mensen die trends zien die allesbehalve natuurlijk zijn.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Sherlock zei:

Het zijn de oplettende mensen die trends zien die allesbehalve natuurlijk zijn.

Zo genaamde oplettende mensen van het bangmakerij  genootschap en complottheorie kring,een nieuw verdienmodel de mensen blijven er in trappen vroeger de kruidenvrouwtjes   en nu deze gekken weer en vooral uit die domme en achterlijke VS,.......tja............................

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Lichtzwaard zei:

Zo genaamde oplettende mensen van het bangmakerij  genootschap en complottheorie kring,een nieuw verdienmodel de mensen blijven er in trappen vroeger de kruidenvrouwtjes   en nu deze gekken weer en vooral uit die domme en achterlijke VS,.......tja............................

Ach, je zult hier in de toekomst nog wel eens aan terugdenken

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Sherlock zei:

Ach, je zult hier in de toekomst nog wel eens aan terugdenken

Ik wordt een beetje gestoord van dat woord complot. Al die idioten die omdat ze iets niet in de Telegraaf lezen, er maar weer gelijk een label aan moeten plakken. Eigenlijk is dat het toppunt van domheid. Ze hebben geen flauw benul waar het over gaat en wat er werkelijk speelt en toch maar gelijk weer alles veroordelen, bah.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Veritas zei:

Ik weet nog een leuke plek voor je.

De kerk van satan zoekt nog mensen voor de naschoolse opvang.

Als je geen argumenten heb ga je maar schelden en gekke dingen plaatsen wat ik al zei bang angstig en boos en helemaal bang voor de waarheid.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Pieter65 zei:

Er bestaat geen eenduidige waarheid, alles is perceptie en afhankelijk van door welke bril je kijkt.

Er kan een eenduidige waarheid bestaan zo niet die is er,maar daarbij en daar heb je gelijk in de perceptie en welke bril.Maar  de algemene waarheid is een eenduidige die ook waarneembaar is.

aangepast door Lichtzwaard

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Er kan een eenduidige waarheid bestaan zo niet die is er,maar daarbij en daar heb je gelijk in de perceptie en welke bril.Maar  de algemene waarheid is een eenduidige die ook waarneembaar is.

Dit is een leuke.

Ik heb een oude moeder die waarschijnlijk wat aan haar ogen heeft, want zij ziet een groen verkeerslicht als blauw. Ik zie groen en zij ziet blauw. We hebben daarover soms hevige discussie, want voor haar is dat licht blauw en niet groen en dus moet ik niet zo zeuren.

Ik denk dat zij een afwijking heeft aan de ogen en zij denkt dat ik niet goed kijk. 

Voor haar is de waarheid dat het licht blauw is en het maakt niet uit wat je zegt. 

Is het licht groen omdat ik het zie als groen en niet blauw? Misschien zijn er wel duizenden of miljoenen anderen die het licht ook zien als blauw. 

 

aangepast door Sherlock
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Sherlock zei:

Dit is een leuke.

Ik heb een oude moeder die waarschijnlijk wat aan haar ogen heeft, want zij ziet een groen verkeerslicht als blauw. Ik zie groen en zij ziet blauw. We hebben daarover soms hevige discussie, want voor haar is dat licht blauw en niet groen en dus moet ik niet zo zeuren.

Ik denk dat zij een afwijking heeft aan de ogen en zij denkt dat ik niet goed kijk. 

Voor haar is de waarheid dat het licht blauw is en het maakt niet uit wat je zegt. 

Is het licht groen omdat ik het zie als groen en niet blauw? Misschien zijn er wel duizenden of miljoenen anderen die het licht ook zien als blauw. 

Wie zal het zeggen,maar dan is het toch meer een medische zaak wat niet levensbedreigend is een een ziet groen voor blauw aan en anders om ,dan is de vraag is dat met de algemene waarheid ook zo zo ver het wetenschappelijk is na te gaan niet,maar ook in de veelkleurigheid kan een waarheid zitten zo ook de algemene waarheid voorts is het oneindig uit te diepen.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...