Ga naar inhoud

toespraak Poetin 9 mei


KEES H

Aanbevolen berichten

De wereld houdt de adem in voor Poetins toespraak die hij op maandag 9 mei, tgv de Overwinningsparade op nazi-Duitsland, zal houden.
Velen verwachten dat hij dan officieel de oorlog verklaart aan Oekraïne, maar ik vermoed dat hij, gezien zijn schildklierkanker, zijn aftreden bekend zal maken.
Tallozen hopen dat, met het verdwijnen van Poetin, de vrede en rust terug zullen keren. Dit is helaas niet zo, want zijn opvolgers zullen vele malen erger zijn. 

 

Zijn voorbestemde opvolger, Nikolai Patrushev, is een man waar we echt niet mee te maken willen hebben, omdat hij ultrarechts is en keihard. Als Poetin eenmaal weg is, zullen de 'haviken' het overnemen en zij kunnen niet wachten om wraak te nemen voor al de beledigingen die ze de laatste jaren moesten slikken en nog krijgen zullen. We wachten in spanning af!
 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, KEES H zei:

De wereld houdt de adem in voor Poetins toespraak die hij op maandag 9 mei, tgv de Overwinningsparade op nazi-Duitsland, zal houden.
Velen verwachten dat hij dan officieel de oorlog verklaart aan Oekraïne, maar ik vermoed dat hij, gezien zijn schildklierkanker, zijn aftreden bekend zal maken.
Tallozen hopen dat, met het verdwijnen van Poetin, de vrede en rust terug zullen keren. Dit is helaas niet zo, want zijn opvolgers zullen vele malen erger zijn. 

Zijn voorbestemde opvolger, Nikolai Patrushev, is een man waar we echt niet mee te maken willen hebben, omdat hij ultrarechts is en keihard. Als Poetin eenmaal weg is, zullen de 'haviken' het overnemen en zij kunnen niet wachten om wraak te nemen voor al de beledigingen die ze de laatste jaren moesten slikken en nog krijgen zullen. We wachten in spanning af!
 
 

Dat is interessant. Ik wist dat hij ziek is en waarschijnlijk inderdaad kanker heeft, maar heb niets gehoord of gezien over een eventueel aftreden. Eigenlijk is dat niet logisch in mijn beleving. Je gaat geen oorlog beginnen om direct daarna af te treden. Behalve misschien als de situatie dusdanig ernstig wordt dat het niet meer gaat.

Heb jij toevallig meer informatie over dat aftreden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Sherlock zei:

Dat is interessant. Ik wist dat hij ziek is en waarschijnlijk inderdaad kanker heeft, maar heb niets gehoord of gezien over een eventueel aftreden. Eigenlijk is dat niet logisch in mijn beleving. Je gaat geen oorlog beginnen om direct daarna af te treden. Behalve misschien als de situatie dusdanig ernstig wordt dat het niet meer gaat.

Heb jij toevallig meer informatie over dat aftreden?

Nee, dat heb ik niet. Ik heb slechts een vermoeden, dat gebaseerd is op de vele doktersbezoeken die hij gehad heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, KEES H zei:

Nee, dat heb ik niet. Ik heb slechts een vermoeden, dat gebaseerd is op de vele doktersbezoeken die hij gehad heeft.

Ik denk niet Poetin gaat aftreden. Die man houdt de macht vast totdat hij of dood neervalt of dat hij denkt dat zijn doelen zijn bereikt. En die doelen heeft hij voorlopig nog niet denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, KEES H zei:

Nee, dat heb ik niet. Ik heb slechts een vermoeden, dat gebaseerd is op de vele doktersbezoeken die hij gehad heeft.

De kranten staan vanmorgen vol met speculaties over wat Poetin precies wel of niet gaan zeggen. Maar, dan zie je dat de experts die ze aan het woord laten elkaar volkomen tegenspreken.

De ene zegt dat hij wel een volledige oorlog gaat aankondigen en anderen zeggen dat hij dat juist niet gaat doen omdat hij dan zou toegeven dat de militaire acties zijn mislukt.

Maar, nergens wordt met een woord gerept over ziekte. Dus wie weet zijn het allemaal geruchten die verhalen over zijn ziekte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Veritas zei:

Ik denk niet Poetin gaat aftreden. Die man houdt de macht vast totdat hij of dood neervalt of dat hij denkt dat zijn doelen zijn bereikt. En die doelen heeft hij voorlopig nog niet denk ik.

Dat denk ik ook, ik denk dat hij toch een soort positieve nalatenschap wil achterlaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, KEES H zei:

'We stevenen af op een der grootste rampen in onze geschiedenis', aldus Tucker Carlson.

Interesse? 
https://www.frontnieuws.com/tucker-carlson-we-stevenen-af-op-een-van-de-grootste-rampen-in-onze-geschiedenis-met-oekraine-beleid-nederlands-transcript/

Het lezen bijzonder waard!

Op zich is Tucker heel goed en wat hij zegt klopt meestal ook wel aardig, maar wat ik mis in het verhaal is dat het geen kwestie is van links of rechts, maar van een deep state die in de achtergrond aan de touwtjes trekt en die maling heeft aan links of rechts.

Er moet een oorlog met Rusland komen, dit land moet uiteenvallen in talloze kleinere (beheersbare) landen en ze zullen niet rusten voordat die oorlog er is.

De werkelijke reden voor die oorlog gaat meer dan duizend jaar terug, maar of linksom of rechtsom, er moet en zal een oorlog met Rusland komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zeer velen, met name miljoenen Russische mannen, moet het een enorme opluchting zijn dat Poetin niet de oorlog verklaarde aan Oekraïne. Zij hoeven nu niet, tegen hun zin in, ten strijde te trekken en hun leven te wagen, met wellicht een grootscheepse internationale oorlog tot gevolg. Dat was een verstandig besluit, president!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...