Ga naar inhoud

Vrije meningsuiting = toelating tot beledigen


Fundamenteel

Aanbevolen berichten

Zojuist, Fundamenteel zei:

racisme wordt ook nog getolereerd op dit board? Misschien bij de katholieken, maar niet bij de protestanten. Eindelijk is alles duidelijk, u kampt met een superioriteitsgevoel als katholiek. Wisten we al, he? Gniffel 😂

Tja een dwangmatige gek blijf reageren ,maar goed een zuipende gekke Vlaming die gek is geworden door overmatig drank gebruik;in onze praktijk hadden we het er maar druk mee oja ga je pillen innemen stuk onbenul.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Lichtzwaard zei:

Tja een dwangmatige gek blijf reageren ,maar goed een zuipende gekke Vlaming die gek is geworden door overmatig drank gebruik;in onze praktijk hadden we het er maar druk mee oja ga je pillen innemen stuk onbenul.

Ik heb geen pillen op voorschrift. Een aanbidder van een pedo kerk die ijlt en scheldt waarin die zichzelf in de wereld herkent is echter zeer vraagwekkend. Ben je de broer van Flieko ofzo?

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Tja een dwangmatige gek blijf reageren ,maar goed een zuipende gekke Vlaming die gek is geworden door overmatig drank gebruik;in onze praktijk hadden we het er maar druk mee oja ga je pillen innemen stuk onbenul.

Nu moet je echt ophouden. Ja gaat dit corrigeren of ik ga aangifte doen tegen jou wegens haatzaaien. Ik waarschuw maar één keer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hadden gehoopt dat deze dag nooit zou komen, maar Lichtzwaard is te ver gegaan dit keer. Hij heeft voorlopig een ban van 7 dagen, gebeurt het nog eens dat hij een hele bevolkingsgroep zwart maakt, dan volgt een permanente ban.

Wat voor Lichtzwaard telt, telt voor anderen ook.

Vragen over het forum? Zie de Help-pagina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...