Ga naar inhoud

Vrije meningsuiting = toelating tot beledigen


Fundamenteel

Aanbevolen berichten

Ik ben op veel fora actief (en nergens geband zoals men liegt in mijn naam): maar alleen hier wordt zulke cast aan trollen getolereerd. Op geen enkel forum waar ik actief ben worden tieners die zulk beledigend gedrag trollen getolereerd, geen enkel. 

  • Like 1

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Fundamenteel zei:

Ik ben op veel fora actief (en nergens geband zoals men liegt in mijn naam): maar alleen hier wordt zulke cast aan trollen getolereerd. Op geen enkel forum waar ik actief ben worden tieners die zulk beledigend gedrag trollen getolereerd, geen enkel. 

Misschien wordt het hoog tijd dat jij een keer de hand in eigen boezem steekt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het forum is  niet wat het zou moeten zijn, ik ken Fundi al jaren, Lichtzwaard ook, enerzijds is Fundi bewogen en heeft aardig inzicht net als ik onderzoekt hij en neemt geen blad voor de mond, over de gevolgen van de spuit gaf hij net als ik al bij het begin te kennen waar het opuit draait, het benaderen van Katholieken is een teer punt, ik was van huis uit ook Rooms en kan invoelen hoe zijn stellingen de Roomsen woedend maakt, waarbij gezegd dat de Katholieken meer bedenkingen  moeten hebben over hun rituelen

 

 

aangepast door Antoon
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Sherlock zei:

Misschien wordt het hoog tijd dat jij een keer de hand in eigen boezem steekt. 

Hij is op heel wat forums geband naar talloze waarschuwingen,bannen moet je alleen doen als het echt niet anders kan,maar het beste is te negeren.Alles wat je zegt gebruik hij gelijk tegen je,het is een dwangmatige gek en als je dat weet is het niet reageren totaal niet.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Antoon zei:

Het forum is  niet wat het zou moeten zijn, ik ken Fundi al jaren, Lichtzwaard ook, enerzijds is Fundi bewogen en heeft aardig inzicht net als ik onderzoekt hij en neemt geen blad voor de mond, over de gevolgen van de spuit gaf hij net als ik te kennen waar het opuit draait, het benaderen van Katholieken is een teer punt, ik was van huis uit ook Rooms en kan invoelen hoe zijn stellingen de Roomsen woedend maakt, waarbij gezegd dat de Katholieken meer bedenkingen  moeten hebben over hun rituelen

Misschien kan jij je invloed dan een beetje aanwenden om te zorgen dat ze niet iedere keer opnieuw ruzie veroorzaken. Keer op keer op keer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Sherlock zei:

Misschien wordt het hoog tijd dat jij een keer de hand in eigen boezem steekt. 

Vandaag was de druppel ja, maar was een aansleep op de dagen daarvoor. “Koning dombo, dwangmatige gek, mafkees, ...”

Na 2 dagen werd het teveel, hier de hand in eigen boezem.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Antoon zei:

Het forum is  niet wat het zou moeten zijn, ik ken Fundi al jaren, Lichtzwaard ook, enerzijds is Fundi bewogen en heeft aardig inzicht net als ik onderzoekt hij en neemt geen blad voor de mond, over de gevolgen van de spuit gaf hij net als ik te kennen waar het opuit draait, het benaderen van Katholieken is een teer punt, ik was van huis uit ook Rooms en kan invoelen hoe zijn stellingen de Roomsen woedend maakt, waarbij gezegd dat de Katholieken meer bedenkingen  moeten hebben over hun rituelen

Nou hij maak mij niet woedend de dwangmatige gek Fundi is er alleen maar uit om te rellen op elke forum waar hij nu nog toegang heeft en als jij hem zou kennen weet je dat.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Hij is op heel wat forums geband naar talloze waarschuwingen,bannen moet je alleen doen als het echt niet anders kan,maar het beste is te negeren.Alles wat je zegt gebruik hij gelijk tegen je,het is een dwangmatige gek en als je dat weet is het niet reageren totaal niet.

over welke fora heb je het? BEWIJZEN

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen op geloofgesprek heb ik zelf een ban aangevraagd omdat het me teveel werd, ik hoef Trajecto maar te mailen en die activeert zo meteen mijn account, dus?

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Nou hij maak mij niet woedend de dwangmatige gek Fundi is er alleen maar uit om te rellen op elke forum waar hij nu nog toegang heeft en als jij hem zou kennen weet je dat.

Antoon en ik kennen elkaar van een ander forum, ik u alleen van hier. Je liegt.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De enige dwangmatige gekken zijn degene die hier valselijk mogen beschuldigen en beledigen en zichzelf nog christen durven noemen. Het toppunt van hypocrisie. 

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Flieko zei:

Alweer zo'n topic. Fundi is weer bezig hoor

“Ja hoor” hij is weer bezig “hoor”, een onopgevoede en ongeletterde trol als jij heeft zijn target bereikt. Ooit sterft ge, en dan mag je nog eens trollen in Zijn Naam. Succes ermee.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Fundamenteel zei:

“Ja hoor” hij is weer bezig “hoor”, een onopgevoede en ongeletterde trol als jij heeft zijn target bereikt. Ooit sterft ge, en dan mag je nog eens trollen in Zijn Naam. Succes ermee.

En daar gaan we weer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrije meningsuiting is zo ongeveer het belangrijkste wat wij hebben. Het is onvoorstelbaar kostbaar, zeker in tijden zoals deze.

Overal vind je tegenwoordig censuur en overal probeert men andersdenkenden de mond te snoeren. Ook op vele fora mag je alleen dingen plaatsen die binnen bepaalde kaders passen.

Hier heb je dat niet. Hier heb je echt nog de vrijheid om je mening te kunnen verkondigen.

Daarom wordt ik intens verdrietig als ik zie hoe sommigen dingen dan toch weer zondanig op de spits weten te drijven dat de beheerder van het forum wel gedwongen is in te grijpen omdat de discussie volledig ontspoort.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, AnnaB zei:

Vrije meningsuiting is zo ongeveer het belangrijkste wat wij hebben. Het is onvoorstelbaar kostbaar, zeker in tijden zoals deze.

Overal vind je tegenwoordig censuur en overal probeert men andersdenkenden de mond te snoeren. Ook op vele fora mag je alleen dingen plaatsen die binnen bepaalde kaders passen.

Hier heb je dat niet. Hier heb je echt nog de vrijheid om je mening te kunnen verkondigen.

Daarom wordt ik intens verdrietig als ik zie hoe sommigen dingen dan toch weer zondanig op de spits weten te drijven dat de beheerder van het forum wel gedwongen is in te grijpen omdat de discussie volledig ontspoort.

Liegen is geen mening uiten, maar lasteren. Lichtzwaard beweert dat ik dwangmatig gek ben en overal elders verbannen. vraag hem bewijzen en schelden resteert. Wat ben je met zulke religioten die hun eigen religie niet weten samen te vatten?

 

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even opsommen waar jij mij allemaal voor hebt uitgemaakt in 2 topics:

-onopgevoede en ongeletterde trol 

-Dwangmatige gek

-iemand die Gods naam gebruikt om te trollen

-Iemand die vloekt, waar en wanneer heb ik gevloekt? 

-Iemand die zijn reet liet zien🤨 wat?

-en smeerlap

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Fundamenteel zei:

De enige dwangmatige gekken zijn degene die hier valselijk mogen beschuldigen en beledigen en zichzelf nog christen durven noemen. Het toppunt van hypocrisie. 

Ga je pillen in nemen dwangmatige gek die hier het forum maar aan het vervuilen is,weg wezen stuk ongeboorte.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Lichtzwaard zei:

Ga je pillen in nemen dwangmatige gek die hier het forum maar aan het vervuilen is,weg wezen stuk ongeboorte.

van welk forum ben ik verbannen? lijkt me sterker dat jij hallucineert en pillen nodig hebt. De vrucht van katholicisme... 🙂

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Fundamenteel zei:

van welk forum ben ik verbannen? lijkt me sterker dat jij hallucineert en pillen nodig hebt. De vrucht van katholicisme... 🙂

Alleen je reactie al blijkt dat je knetter gek ben weg wezen viespeuk.

aangepast door Lichtzwaard

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Lichtzwaard zei:

Alleen je reactie al blijft dat je knetter gek ben weg wezen viespeuk.

Dus ge beweert dat ik als dwangmatige gek van diverse fora verbannen ben, maar je kan er niet 1 benoemen? Je herkent in de wereld jezelf dus. Mijn prognose is duidelijk, ik raad je een antipsychoticum aan. Doe jezelf en uw omgeving die gunst, bespreek zoiets met je psychiater, je ijlt en tript je ego voorbij. Zoek hulp.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Lichtzwaard zei:

Je bent een Vlaming tja dat verklaar alles er lopen wat dwangmatige gekken rond daar.Je bent een stuk stront ,wanneer bannen ze jou hier zo dat we in normale discussie kunnen, en laat je opnemen in Geel  daar hoor je thuis een dorp vol gekken. Daar hoor je thuis.

racisme wordt ook nog getolereerd op dit board? Misschien bij de katholieken, maar niet bij de protestanten. Eindelijk is alles duidelijk, u kampt met een superioriteitsgevoel als katholiek. Wisten we al, he? Gniffel 😂

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...