Ga naar inhoud

Nu is het vliegverkeer aan de beurt


Joshua

Aanbevolen berichten

Natuurlijk begon dat gedram al bij het WEF. Vervolgens begon de NOS met het fabriceren van propaganda en het volk schreeuwt nu mee: "het vliegverkeer moet krimpen". 

Geen van die mensen hebben een eigen mening. Geen van hen denken na. Ik hoor het van collega's maar ik lees het ook op internet: "weg met de vliegtuigen voor korte afstanden!" "Klimaat!" "CO2" "opwarming van de aarde... En ondertussen denk ik: daar gaat onze vrijheid, straks krijg je zeker allemaal districten als het aan het WEF ligt en mag je pas naar een ander district mits je een vergunning hebt. Ik zie het al helemaal voor me.

Mischien krijgt iedereen dan wel CO2 punten en als je punten op zijn mag je niet reizen voor wie weet hoe lang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Sherlock zei:

Dat is inderdaad wat er gaat gebeuren. En de kranten maar schrijven hoe dom de mensen zijn die alle vliegverkeer in het honderd laten lopen. Dat is nu juist precies de bedoeling.

Poppenkast voorstelling. Dan zou je denken dat na die corona bangmakerij men een beetje wakker word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Flieko zei:

Poppenkast voorstelling. Dan zou je denken dat na die corona bangmakerij men een beetje wakker word.

Men is helemaal niet wakker. Het is onvoorstelbaar hoe goedgelovig sommige mensen zijn. Er staat vandaag een heel stuk in de Telegraaf dat men keer op keer de leiding van Schiphol heeft gewaarschuwd en van advies heeft voorzien.

Dit alles is helemaal genegeerd door de leiding van Schiphol. Waarom?

aangepast door Veritas
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Veritas zei:

Men is helemaal niet wakker. Het is onvoorstelbaar hoe goedgelovig sommige mensen zijn. Er staat vandaag een heel stuk in de Telegraaf dat men keer op keer de leiding van Schiphol heeft gewaarschuwd en van advies heeft voorzien.

Dit alles is helemaal genegeerd door de leiding van Schiphol. Waarom?

Op het werk heb ik een collega en die klaagt alleen maar over de 'wappies' en 'vliegtuigen'. Zijn lievelings cafe word gerund door een zoals hij het noemt: een gestoorde ongevaccineerde wappie. Dus daar gaat hij nooit meer heen en hij kraakt die man en zijn zaak regelmatig af. De grootste wap is hijzelf. je gelooft het niet maar als het nieuws erop komt moet iedereen stilzijn en gaat hij dicht bij de radio zitten. Wat een joke. Hij is de allergrootste wap die ik ooit heb gezien.

Het is zo jammer want het was ooit mijn favorite collega waar ik veel mee grapte.

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Flieko zei:

Op het werk heb ik een collega en die klaagt alleen maar over de 'wappies' en 'vliegtuigen'. Zijn lievelings cafe word gerund door een zoals hij het noemt: een gestoorde ongevaccineerde wappie. Dus daar gaat hij nooit meer heen en hij kraakt die man en zijn zaak regelmatig af. De grootste wap is hijzelf. je gelooft het niet maar als het nieuws erop komt moet iedereen stilzijn en gaat hij dicht bij de radio zitten. Wat een joke. Hij is de allergrootste wap die ik ooit heb gezien.

Het is zo jammer want het was ooit mijn favorite collega waar ik veel mee grapte.

Geniet nog maar even van die collega. Wie weet hoelang hij er nog is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Flieko zei:

Op het werk heb ik een collega en die klaagt alleen maar over de 'wappies' en 'vliegtuigen'. Zijn lievelings cafe word gerund door een zoals hij het noemt: een gestoorde ongevaccineerde wappie. Dus daar gaat hij nooit meer heen en hij kraakt die man en zijn zaak regelmatig af. De grootste wap is hijzelf. je gelooft het niet maar als het nieuws erop komt moet iedereen stilzijn en gaat hij dicht bij de radio zitten. Wat een joke. Hij is de allergrootste wap die ik ooit heb gezien.

Het is zo jammer want het was ooit mijn favorite collega waar ik veel mee grapte.

Ik denk dat jouw collega dit plaatje wel kan waarderen. Veiligheid boven alles.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Flieko zei:

Haha wat moet dat voorstellen?

Wat dat moet voorstellen is hoe  je bange mensen gekke dingen kunt laten doen om zo afstand van elkaar te houden. Die gekke dingen op hun hoofd zorgen ervoor dat ze niet te dicht bij elkaar kunnen zitten, want anders knallen die dingen tegen elkaar.

Als Mark Rutte morgen zou zeggen dat ze hebben ontdekt dat het virus op precies een meter hoogte zweeft en dat daardoor iedereen op handen en voeten moet kruipen, moet jij eens kijken hoeveel halve garen morgen op handen en voeten kruipen.

aangepast door Sherlock
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Sherlock zei:

Wat dat moet voorstellen is hoe  je bange mensen gekke dingen kunt laten doen om zo afstand van elkaar te houden. Die gekke dingen op hun hoofd zorgen ervoor dat ze niet te dicht bij elkaar kunnen zitten, want anders knallen die dingen tegen elkaar.

Als Mark Rutte morgen zou zeggen dat ze hebben ontdekt dat het virus op precies een meter hoogte zweeft en dat daardoor iedereen op handen en voeten moet kruipen, moet jij eens kijken hoeveel halve garen morgen op handen en voeten kruipen.

Dus eigenlijk beschermen die dingen tegen corona. Als iedereen nou een pet met een propellertje erbij draagt dan kan het de corona als het ware wegblazen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Flieko zei:

Dus eigenlijk beschermen die dingen tegen corona. Als iedereen nou een pet met een propellertje erbij draagt dan kan het de corona als het ware wegblazen.

Heel slim bedacht, misschien moet je dat op de markt brengen, net voor de herfst.

Deze mensen zullen er heel blij mee zijn.

f40162cac4e525f8079d93a729a96d1a.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Flieko zei:

Ziet er nogal gevaarlijk uit.

Als er geen media zou zijn geweest waar de mensen naar luisteren, als niemand ook maar iets had gedaan met al die angstverhalen, als niemand zich had laten testen en als niemand zich had laten vaccineren, dan was er geen pandemie geweest. Dan was er gebeurt wat er ieder jaar gebeurt en dat is dat oude en/of zwakke mensen doodgaan aan de griep en de rest wat ziek wordt, maar het gewoon overleefd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...