Ga naar inhoud

Kunnen wij nog ontsnappen een de nieuwe Europese App?


Veritas

Aanbevolen berichten

Het begint met de dag meer op de oude Sovjet Unie te lijken in Europa. Een groot centraal orgaan dat voor de burgers beslist. Een orgaan, de Europese Commissie, waarvan de leden niet door het volk zijn gekozen.

Iedere maatregel die dit nieuwerwetse Politbureau afkondigt betekent weer een stukje minder vrijheid.

Nu komen ze met dit. Zou het nog mogelijk zijn om hieraan te ontsnappen?

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier maken ze al reclame voor “smartglasses” bij hulpverleners die uw gezicht meteen herkennen en alle vitale data delen met de hulpverlener.

Ik heb de dienst die onze paspoorten online regelt reeds gevraagd die gegevens te verwijderen omdat ik het niet vertrouw online, maar ze antwoordden nooit.

Wie heeft hiervoor een democratische keuze gehad? Ik ben althans tegenstander want die huidige beleidmakers zijn voor geen mm te betrouwen.

  • Like 1

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Fundamenteel zei:

Hier maken ze al reclame voor “smartglasses” bij hulpverleners die uw gezicht meteen herkennen en alle vitale data delen met de hulpverlener.

Ik heb de dienst die onze paspoorten online regelt reeds gevraagd die gegevens te verwijderen omdat ik het niet vertrouw online, maar ze antwoordden nooit.

Wie heeft hiervoor een democratische keuze gehad? Ik ben althans tegenstander want die huidige beleidmakers zijn voor geen mm te betrouwen.

Wie heeft zo'n gedrocht als de Europese Commissie gekozen? Het orgaan dat steeds meer het leven van de EU inwoners bepaalt? Volgens mij zijn ze door helemaal niemand gekozen. Heb jij ooit gestemd op Ursula von der Leyen? Of Frans Timmermans?

Maar, maakt niet uit. Zij zijn je nieuwe bazen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Veritas zei:

Wie heeft zo'n gedrocht als de Europese Commissie gekozen? Het orgaan dat steeds meer het leven van de EU inwoners bepaalt? Volgens mij zijn ze door helemaal niemand gekozen. Heb jij ooit gestemd op Ursula von der Leyen? Of Frans Timmermans?

Maar, maakt niet uit. Zij zijn je nieuwe bazen.

Niemand in mijn omgeving stemde alleszins op Michel voor Europa. Noch kan ik tegen stemmen.

Het is allemaal al lang bepaald , ze willen mens en tech synchroniseren. De transhuman is het komende Arische ras: en niemand die kan tegen stemmen. Extreem rechts, extreem links en alles daartussen loopt mee met het wereldagenda en houden ons worteltjes voor terwijl ze ons met angst en haat naar hun targets leiden.

We hebben hier met een georganiseerde aristocratie te maken die boven de democratie en haar politiek staat.

  • Like 2

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Fundamenteel zei:

Niemand in mijn omgeving stemde alleszins op Michel voor Europa. Noch kan ik tegen stemmen.

Het is allemaal al lang bepaald , ze willen mens en tech synchroniseren. De transhuman is het komende Arische ras: en niemand die kan tegen stemmen. Extreem rechts, extreem links en alles daartussen loopt mee met het wereldagenda en houden ons worteltjes voor terwijl ze ons met angst en haat naar hun targets leiden.

We hebben hier met een georganiseerde aristocratie te maken die boven de democratie en haar politiek staat.

Ik verbaas mij daar ook iedere opnieuw over. Een groot onzichtbaar monster dat ergens ver weg besluiten neemt voor de rest van ons. Bijna allemaal mensen die we niet kennen, waar we niet op hebben gestemd en die toch ons leven bepalen.

Ik kan daar soms met mijn verstand niet bij en vooral niet dat wij zo gemakkelijk onze zelfstandigheid opgeven. Iets waar onze grootouders keihard voor hebben gevochten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-7-2022 om 09:49, AnnaB zei:

Ik verbaas mij daar ook iedere opnieuw over. Een groot onzichtbaar monster dat ergens ver weg besluiten neemt voor de rest van ons. Bijna allemaal mensen die we niet kennen, waar we niet op hebben gestemd en die toch ons leven bepalen.

Ik kan daar soms met mijn verstand niet bij en vooral niet dat wij zo gemakkelijk onze zelfstandigheid opgeven. Iets waar onze grootouders keihard voor hebben gevochten.

De Kabaal 😉 Alle traditionele partijen buigen er voor neer en omvolkte hun eigen mensen in de hoop ermee weg te komen...

Tot degene waarmee ze ons omvolkte de Dajjal in hen ziet. God werkt in mysterieuze wegen.

Begrijpt u me?

  • Like 1

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Fundamenteel zei:

De Kabaal 😉 Alle traditionele partijen buigen er voor neer en omvolkte hun eigen mensen in de hoop ermee weg te komen...

Tot degene waarmee ze ons omvolkte de Dajjal in hen ziet. God werkt in mysterieuze wegen.

Begrijpt u me?

Ik begrijp het in ieder niet, kan je uitleggen wat je bedoelt? Ik begrijp wat je bedoelt met Kabaal, maar niet met de rest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Politiekers bouwen een nieuwe wereld uit zoals onze religies dat als het eindpunt van de duivel beschrijven. Politiek kan je niet meer winnen.

Helder? 🙂 @Sherlock

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...