Ga naar inhoud

Hoelang houdt Mark Rutte nog stand en hoe zal het voor hem aflopen?


Sherlock

Aanbevolen berichten

Ik heb net in het journaal gezien hoe een woedende bevolking het paleis van de president in Sri Lanka bestormde. Ze zijn daar iets verder dan bij ons, maar ik heb het gevoel dat dit soort dingen op een gegeven moment overal ter wereld gaat gebeuren.

Tot nu toe is het Mark Rutte gelukt om ondanks zijn permanente liegen toch nog stand te houden, maar aan alles komt een eind en er beginnen nu teveel mensen door te krijgen wat voor vlees ze werkelijk in de kuip hebben.

De enige vraag is, hoelang gaat hij nog standhouden en hoe zal het met hem aflopen.

Ik zelf denk dat hij blijft tot het allerlaatste moment en dan als een haas wegvlucht richting de één of andere topbaan in Brussel of de VN of misschien wel als rechterhand van Klaus Schwab.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Sherlock zei:

Ik heb net in het journaal gezien hoe een woedende bevolking het paleis van de president in Sri Lanka bestormde. Ze zijn daar iets verder dan bij ons, maar ik heb het gevoel dat dit soort dingen op een gegeven moment overal ter wereld gaat gebeuren.

Tot nu toe is het Mark Rutte gelukt om ondanks zijn permanente liegen toch nog stand te houden, maar aan alles komt een eind en er beginnen nu teveel mensen door te krijgen wat voor vlees ze werkelijk in de kuip hebben.

De enige vraag is, hoelang gaat hij nog standhouden en hoe zal het met hem aflopen.

Ik zelf denk dat hij blijft tot het allerlaatste moment en dan als een haas wegvlucht richting de één of andere topbaan in Brussel of de VN of misschien wel als rechterhand van Klaus Schwab.

Ik denk dat hij het nog best een tijd gaat volhouden. Mensen hier zijn wat alelter dan een doorsnee burger. Dezen hebben werkelijk geen flauw benul wat er werkelijk speelt, worden aan alle kanten afgeleid en trappen overal in door ieder verhaal te geloven wat in de krant staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...