Ga naar inhoud

Bestaan er van nature satanische mensen?


Veritas

Aanbevolen berichten

Je hebt goede mensen op deze aarde en die is gelukkig toch wel in de meerderheid. Dat zijn mensen die het beste voorhebben met anderen en die het liefst anderen zouden helpen als ze de kans krijgen.

Dan heb je ook gewoon 'slechte' mensen op aarde. Mensen die het zelfs prachtig vinden om andere mensen of dieren pijn te doen. Sommigen van hen gaan zelfs nog een stapje verder in het kwaad en misbruiken en/of vermoorden zelfs mensen.

Ook heb je mensen die horen bij bepaalde groeperingen die satanisch van aard zijn. Groeperingen waar mensen bewust slecht worden gemaakt.

Maar, mijn grote vraag is of je ook mensen die als zodanig worden geboren. Mensen die al vanaf hun geboorte 'slecht' zijn of zelfs onbewust satanisch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Houdt mij ook bezig, is het genetisch bepaald alvoor de geboorte of een mens goed of slecht wordt, speelt opvoeding mee, kan het aan  vrieden liggen, zoja dan is het oneerlijk gesteldt lijkt mij, inde Bijbel komt het over dat wij een  vrije wil hebben, toch kom ik er ook niet uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Veritas zei:

Je hebt goede mensen op deze aarde en die is gelukkig toch wel in de meerderheid. Dat zijn mensen die het beste voorhebben met anderen en die het liefst anderen zouden helpen als ze de kans krijgen.

Dan heb je ook gewoon 'slechte' mensen op aarde. Mensen die het zelfs prachtig vinden om andere mensen of dieren pijn te doen. Sommigen van hen gaan zelfs nog een stapje verder in het kwaad en misbruiken en/of vermoorden zelfs mensen.

Ook heb je mensen die horen bij bepaalde groeperingen die satanisch van aard zijn. Groeperingen waar mensen bewust slecht worden gemaakt.

Maar, mijn grote vraag is of je ook mensen die als zodanig worden geboren. Mensen die al vanaf hun geboorte 'slecht' zijn of zelfs onbewust satanisch?

Hele interessante vraag. En daarop volgend kan je je afvragen of dit ook geldt voor bepaalde volkeren. Als je kijkt naar de geschiedenis dan heb je altijd heel agressieve volken en heel vredelievende. 

Maar, dat is dan weer gevaarlijk, want je mag nooit een heel volk afrekenen op iets. 

Maar ja, misschien bestaat het theoretisch wel. Net zoals ze soms zeggen dat je bijvoorbeeld een invasie zou kunnen krijgen van een vijandig kwaadwillend buitenaards ras.

Het zijn maar wat gedachten, maar zou misschien wel een aantal dingen kunnen verklaren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik denk dat als je je met dingen inlaat die niet goed zijn, dat je er dan zachtjes inrolt. Dit werkt volgens mij met alle slechte dingen zo. Je steelt eens iets kleins. Je geweten zegt, "dit mag niet". De keer erop roept het geweten wat zachter. Misschien wordt het geweten overstemd door de aantrekkingskracht om het nog eens te doen. Na een aantal keer roept het geweten helemaal niet meer. Ik heb het zelf zo ervaren met het doen van verkeerde dingen. Gelukkig heb ik toch altijd de stem van het geweten gehoord maar merkte bij het doen van verkeerde dingen dat de aantrekkingskracht snel de overhand wil nemen. 
 

 

aangepast door De Teruggetrokkene
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Ik denk dat als je je met dingen inlaat die niet goed zijn, dat je er dan zachtjes inrolt. Dit werkt volgens mij met alle slechte dingen zo. Je steelt eens iets kleins. Je geweten zegt, "dit mag niet". De keer erop roept het geweten wat zachter. Misschien wordt het geweten overstemd door de aantrekkingskracht om het nog eens te doen. Na een aantal keer roept het geweten helemaal niet meer. Ik heb het zelf zo ervaren met het doen van verkeerde dingen. Gelukkig heb ik toch altijd de stem van het geweten gehoord maar merkte bij het doen van verkeerde dingen dat de aantrekkingskracht snel de overhand wil nemen. 
 

Gelukkig hoorde jij uiteindelijk die stem wel. Maar, ik denk dat de vraag eigenlijk is of er mensen zijn die nooit een dergelijke stem zullen horen. Of, die misschien juist een stem horen dat het kwaad dat ze doen juist goed is.

Neem een psychopaat, ik denk niet dat die ooit de stem van zijn geweten hoort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk toch echt dat je voordat het zover komt zelf een grens bent gepasseerd.  Ik ben zelf opgevoed door narcistische ouders.  In mijn jonge jaren heb ik daar trekjes aan overgehouden.  Door kritisch naar mezelf te kijken ben ik van die weg afgegaan en ben een beter mens geworden. Ik heb er moeite mee om te geloven dat een psychopaat zo geboren is.  Je hebt altijd de keus om voor goed of voor kwaad te kiezen.  Als je eenmaal jezelf aan het kwaad hebt overgeleverd dan denk ik dat je het kwade als het goede gaat zien en denkt dat goede mensen maar sukkels zijn. Het is een sluwe geestelijke machtsovername. 

  • Like 1
  • Mee Eens 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Ik denk dat de één geboren wordt met meer empathie dan de ander. Sommigen hebben weinig tot geen empathie maar doen verder niemand kwaad. De ander zoekt meer de randjes op en wordt mischien daardoor verder in het slechte gezogen.

Eén oud colega van mij was super aardig, eerlijk en we hadden vaak lol. Maar als er iemand dood ging, dan voelde hij niets. Mensen in zijn familie kwamen naar hem voor troost. Hij vertelde mij dat hij niets voelt in dit soort gevallen. Voor hem is het gewoon afgesloten en klaar. Verder geen emoties en hij begrijpt ook niet waarom mensen verdrietig zijn. Hij voldoet denk ik niet aan de DSM criteria van psychopaat op geen empathie na.

Satanisme is een heel breed gebied. De meesten zijn gewoon opstandige atheisten. Maar je hebt er mensen tussen zitten die de duivel echt aanbidden.

Jaren terug bij een rot werkplek zat een echte satanist/duivelaanbidder. Deze kerel deed aan rituelen en schreeuwde heel vaak uit het niets HEIL S......n. Hij hield zich bezig met wat ze vroeger hekserij genoemd zouden hebben. 

Ik geloof niet dat mensen als satanist geboren worden. Mischien zonder empathie maar kinderen/volwassenen kiezen zelf of ze willen liegen en etc en sommigen die daar aan beginnen worden er over de jaren heen mischien steeds dieper ingezogen. Idk

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-11-2022 om 19:48, Flieko zei:

Ik denk dat de één geboren wordt met meer empathie dan de ander. Sommigen hebben weinig tot geen empathie maar doen verder niemand kwaad. De ander zoekt meer de randjes op en wordt mischien daardoor verder in het slechte gezogen.

Eén oud colega van mij was super aardig, eerlijk en we hadden vaak lol. Maar als er iemand dood ging, dan voelde hij niets. Mensen in zijn familie kwamen naar hem voor troost. Hij vertelde mij dat hij niets voelt in dit soort gevallen. Voor hem is het gewoon afgesloten en klaar. Verder geen emoties en hij begrijpt ook niet waarom mensen verdrietig zijn. Hij voldoet denk ik niet aan de DSM criteria van psychopaat op geen empathie na.

Satanisme is een heel breed gebied. De meesten zijn gewoon opstandige atheisten. Maar je hebt er mensen tussen zitten die de duivel echt aanbidden.

Jaren terug bij een rot werkplek zat een echte satanist/duivelaanbidder. Deze kerel deed aan rituelen en schreeuwde heel vaak uit het niets HEIL S......n. Hij hield zich bezig met wat ze vroeger hekserij genoemd zouden hebben. 

Ik geloof niet dat mensen als satanist geboren worden. Mischien zonder empathie maar kinderen/volwassenen kiezen zelf of ze willen liegen en etc en sommigen die daar aan beginnen worden er over de jaren heen mischien steeds dieper ingezogen. Idk

Ik denk dat je hier het antwoord moet zoeken:

 

We zijn er altijd vanuit gegaan dat de mensheid uit één soort bestaat. Maar is dat wel zo? 

Volgens genetische analyses van Woodley (2010) is het aannemelijk dat we met meerdere menssoorten op aarde leven. Het is zelfs niet ondenkbaar dat de mens uit tientallen soorten zou bestaan. 

Mijn inschatting is dat we minimaal drie menssoorten kunnen onderscheiden, te weten: 
De neuro typische mens, ca. 74%   
HSP (hoog bewusten, empaten), ca. 20%  
Psychopaten, ca. 6%   
De scheiding tussen mensen op basis van soort (genetica) is van grotere invloed dan welk ander verschil tussen mensen dan ook. We beoordelen (of veroordelen) elkaar vaak op verschillen in uiterlijk, ras, religie, leeftijd, cultuur, geslacht, opleiding, opvoeding, status, etc. Dat valt in het niet als we kijken naar de verschillen op basis van menssoort. 

https://niburu.co/lezersbrieven/17837-leven-we-met-3-menssoorten-op-aarde

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Mischien dat ik binnenkort iets post dat ik liever niet vertel betreft hoe demonen te werk gaan. Mijn ervaringen met deze wezens en hun intenties die ze mij duidelijk hebben gemaakt voordat ik Jezus leerde kennen. Alvast één waarschuwing: blijf weg van mensen die claimen "spiritueel" te zijn. Zij kunnen deuren openen die alleen in de naam van Jezus gesloten kunnen worden. Deze "spirituele" mensen worden misleid door de duisternis en richten onbewust een hoop schade aan.

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Flieko zei:

Mischien dat ik binnenkort iets post dat ik liever niet vertel betreft hoe demonen te werk gaan. Mijn ervaringen met deze wezens en hun intenties die ze mij duidelijk hebben gemaakt voordat ik Jezus leerde kennen. Alvast één waarschuwing: blijf weg van mensen die claimen "spiritueel" te zijn. Zij kunnen deuren openen die alleen in de naam van Jezus gesloten kunnen worden. Deze "spirituele" mensen worden misleid door de duisternis en richten onbewust een hoop schade aan.

Ik ben heel benieuwd. Ik heb werkelijk geen flauw idee hoe zo iets in zijn werk gaat. Zoals hoe weet je dat je met demonen te maken hebt? Voor mij klinkt het als iets onwerkelijks waar je misschien wel eens wat over leest, maar daarmee houdt het dan ook op. Ik denk dat dit telt voor de meeste mensen die ermee te maken hebben gehad.

Of misschien hebben ze er wel mee te maken gehad, maar het niet als zodanig herkent.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen heeft met geestelijke machten (demonen) te maken.  Ze zijn in staat om ons te beïnvloeden zonder dat we dat doorhebben. Ze kunnen ons gedachten geven die niet van onszelf komen. Klinkt ongeloofwaardig maar het is echt zo. Wij hebben zelf ook een geest.  In de psychologie noemen ze dat het onderbewustzijn.  Zelf ben ik er van overtuigd dat als iemand zich met het kwaad inlaat, dat hij daarmee een stukje macht aan demonen geeft.  Ga je door en negeer je de stem van je geweten (Heilige Geest), dan geef je jezelf steeds meer over aan deze boosaardige wezens en nemen ze jou min of meer in beslag. Hun intenties kunnen dan door jou heen gaan werken en dit zal ook zeker gebeuren.  Narcisten en psychopaten vertonen gedrag die de aard van demonen sterk weergeeft.  Er zijn zelfs mensen die bewust krachten uit de geestelijke wereld ontlenen.  Bij de elite schijnt dit ook veel te gebeuren tot aan rituele kindoffers toe. Ik weet dat het ongeloofwaardig klinkt, maar als je er naar gaat zoeken is er veel over te vinden.  En als je gaat zoeken, ga je ook inzien hoe enorm groot dit is En dat bijna alle mensen met veel succes en macht er tot hun oren inzitten. Er is ook heel veel symboliek te herkennen. De bijbel waarschuwt heel nadrukkelijk om je niet met het occulte of met het kwaad bezig te houden.  Het krijgt je in zijn macht. Gelukkig is het mogelijk om je geest te laten beschermen tegen demonen. Als je Jezus in je leven toe wil laten dan krijg je die bescherming van je geest en veel meer inzicht in de geestelijke wereld.

aangepast door De Teruggetrokkene
  • Mee Eens 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Iedereen heeft met geestelijke machten (demonen) te maken.  Ze zijn in staat om ons te beïnvloeden zonder dat we dat doorhebben. Ze kunnen ons gedachten geven die niet van onszelf komen. Klinkt ongeloofwaardig maar het is echt zo. Wij hebben zelf ook een geest.  In de psychologie noemen ze dat het onderbewustzijn.  Zelf ben ik er van overtuigd dat als iemand zich met het kwaad inlaat, dat hij daarmee een stukje macht aan demonen geeft.  Ga je door en negeer je de stem van je geweten (Heilige Geest), dan geef je jezelf steeds meer over aan deze boosaardige wezens en nemen ze jou min of meer in beslag. Hun intenties kunnen dan door jou heen gaan werken en dit zal ook zeker gebeuren.  Narcisten en psychopaten vertonen gedrag die de aard van demonen sterk weergeeft.  Er zijn zelfs mensen die bewust krachten uit de geestelijke wereld ontlenen.  Bij de elite schijnt dit ook veel te gebeuren tot aan rituele kindoffers toe. Ik weet dat het ongeloofwaardig klinkt, maar als je er naar gaat zoeken is er veel over te vinden.  En als je gaat zoeken, ga je ook inzien hoe enorm groot dit is En dat bijna alle mensen met veel succes en macht er tot hun oren inzitten. Er is ook heel veel symboliek te herkennen. De bijbel waarschuwt heel nadrukkelijk om je niet met het occulte of met het kwaad bezig te houden.  Het krijgt je in zijn macht. Gelukkig is het mogelijk om je geest te laten beschermen tegen demonen. Als je Jezus in je leven toe wil laten dan krijg je die bescherming van je geest en veel meer inzicht in de geestelijke wereld.

Ik kon het niet beter omschrijven. Het apparte fenomeen is hauntings. Of hoe moet ik het noemen. Ik heb het zelf meegemaakt en kan met 100% zekerheid zeggen: het is echt, het zijn demonen geen mensen. Ben zelf een soort van aangevallen een paar keer gedurende de dag en dagelijks s'nachts waarbij demonen in dromen telepatisch heel duidelijk maakten wat ze met mij van plan waren voordat ik Jezus leerde kennen. Hun haat is niet van deze wereld: stel de haat van een terrorist voor x een miljoen. Het is niet menselijk om zoiets kwaadaardigs te voelen, zelfs niet in je ergste nachtmerries.

 

Dit is overdag gebeurd: Mijn jas die van de kapstok door de gang vloog. Mijn gescheld op een entiteit dat leide tot 3 flinke slagen op mijn bed op een haunted boot. Het witte meisje dat ik door mijn oude school zag lopen s'avonds. Ik bevroor helemaal, voelde haar extreme haat en kon niet praten, niet bewegen, en het voelde alsof er een bevroren metalen pijp door mijn keel werdt gedrukt. En zo zijn er meer dingen voorgevallen. Ik praat er liever niet over. Maar het moet. 

 

 

Maar hoe komen deze hauntings in sommige plekken (huizen, boten en etc.) tot stand? Ik vind het echt een verschrikkelijk onderwerp om over te praten, maar mensen moeten weten dat deze dingen echt bestaan en ik wil dat niemand verloren gaat en terecht komt in de hell waar demonen vrij spel met je hebben. Roep Jezus in je leven. Het is de enige weg uit de duisternis.

En bij dit bericht plaats ik voor het eerst een klein gebed: Jezus alstublieft zorg dat deze post voor het goede wordt gebruikt. En bescherm mij en anderen, vooral nu ik erover gesproken heb. 

aangepast door Flieko
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je dit deelt Flieko. Jij hebt extreme dingen meegemaakt. Ik heb het in andere vormen meegemaakt en zolang we leven zullen demonen ons lastig vallen. Ik ben blij dat je je vertrouwen aan God hebt gegeven. Hij zal met deze monsters afrekenen. Wij moeten nog een nare tijd door want het lijkt erop dat ze nu nog meer macht krijgen, maar gelukkig is dat eindig. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Jazeker bestaan er satanische mensen, ik heb zwarte priesteressen en een exorcist meegemaakt.

Die zwarte priesters/priesteressen hebben een ongelooflijke macht. Ik ga hier niet vertellen hoe ze dat doen, want het zal kwaadaardigen maar op een idee brengen.

Ook heb ik een witte priesteres meegemaakt, die zijn er om je te beschermen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Kate zei:

Jazeker bestaan er satanische mensen, ik heb zwarte priesteressen en een exorcist meegemaakt.

Die zwarte priesters/priesteressen hebben een ongelooflijke macht. Ik ga hier niet vertellen hoe ze dat doen, want het zal kwaadaardigen maar op een idee brengen.

Ook heb ik een witte priesteres meegemaakt, die zijn er om je te beschermen.

 

Hoe ben je daarin verzeild geraakt? Word je voor zoiets uitgenodigd?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 7-1-2023 om 16:36, Kate zei:

Jazeker bestaan er satanische mensen, ik heb zwarte priesteressen en een exorcist meegemaakt.

Die zwarte priesters/priesteressen hebben een ongelooflijke macht. Ik ga hier niet vertellen hoe ze dat doen, want het zal kwaadaardigen maar op een idee brengen.

Ook heb ik een witte priesteres meegemaakt, die zijn er om je te beschermen.

 

Het klinkt allemaal fascinerend en voor mij als iets onwerkelijks. Misschien is voor mijn gemoedsrust beter als ik mij gewoon met aardse zaken bezig houdt. Ik heb zo'n idee dat als je eenmaal in die materie verzeild raakt, je er misschien nooit meer uit komt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...