Ga naar inhoud

Omgekeerde vlag irriteert sommigen mateloos


Pieter65

Aanbevolen berichten

Bij de boerenprotesten zie je overal omgekeerde vlaggen: blauw-wit-rood in plaats van rood-wit-blauw. Dit wordt gezien als een anti overheid protest, maar de veteranen uit het leger ergeren zich groen en geel hieraan.

Zij vinden dat ze hebben gevochten voor die vlag en dat daarmee absoluut niet mee gerommeld mag worden.

Dan kom je op de volgende vraag en die is hoeveel mensen eigenlijk nog denken dat er een Nederland is.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Pieter65 zei:

Bij de boerenprotesten zie je overal omgekeerde vlaggen: blauw-wit-rood in plaats van rood-wit-blauw. Dit wordt gezien als een anti overheid protest, maar de veteranen uit het leger ergeren zich groen en geel hieraan.

Zij vinden dat ze hebben gevochten voor die vlag en dat daarmee absoluut niet mee gerommeld mag worden.

Dan kom je op de volgende vraag en die is hoeveel mensen eigenlijk nog denken dat er een Nederland is.

Ik kan mij wel iets voorstellen bij die omgekeerde vlag. Ik heb ook allang niet meer het gevoel dat wij een land zijn. Meer, een provincie in het Groot Europese rijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn altijd ergernissen. Iedereens ergernissen pleasen heeft een groot kwaad beest gebracht dat bekend is onder de noemer van “politieke correctheid.”

Schokkeren met een beetje passief agressie is het ergste nog niet. Politiekers hebben al teveel land weggenomen. Ze moeten van onze boerengrond afblijven.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Fundamenteel zei:

Er zijn altijd ergernissen. Iedereens ergernissen pleasen heeft een groot kwaad beest gebracht dat bekend is onder de noemer van “politieke correctheid.”

Schokkeren met een beetje passief agressie is het ergste nog niet. Politiekers hebben al teveel land weggenomen. Ze moeten van onze boerengrond afblijven.

Misschien zijn ze dit keer net een stap te ver gegaan. Ik zie wereldwijd dat de boeren worden gesteund, want dit soort dingen gebeurt niet alleen in ons land. Alleen maak ik mij wel zorgen over waar dit uiteindelijk op zal uitdraaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
58 minuten geleden, Flieko zei:

  eerlijk gezegd: ik erger me kapot aan die omgekeerde vlag. Het is een vlag van overgave met blauw bovenaan. Niemand die dat ziet? Een symbool is ook geen wapen.

Ik volg je niet helemaal. Waarom is blauw boven aan een teken van overgave?

Ik dacht dat het aantoonde dat Nederland niet meer bestaat. Dat het een filiaal van het WEF is geworden of zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Pieter65 zei:

Ik volg je niet helemaal. Waarom is blauw boven aan een teken van overgave?

Ik dacht dat het aantoonde dat Nederland niet meer bestaat. Dat het een filiaal van het WEF is geworden of zo.

 de eliten staan bovenaan. Waarom zouden we dat bevestigen door dat als protest symbool te gebruiken? Dit komt niet bedreigend over. Hang die vlag nou maar gewoon zoals het hoort want dit heeft geen zin. Als het volk wil kunnen ze het land op de kop gooien ipv een vlaggetje. 

 

aangepast door Flieko
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De vlag op zijn kop of niet. Protesteren of niet. Tot nu toe krijgt de overheid gewoon zijn zin. Nu de zogenaamde grootuitstoters weg. Straks met wat sluwe trucs de rest van de boeren. Ik vrees dat de meerderheid van de bevolking het allemaal wel prima vindt. Decennialang geïndoctrineerd door de media en verworden tot egoïstische meelopers. K vrees dat de werelddictatuur deze keer wel gaat komen. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...