Ga naar inhoud

Bijwerkingen als nieuwe pandemie verklaard?


Carver

Aanbevolen berichten

Het is moeilijk om aan te zien hoe veel mensen nog steeds vallen voor het narratief van de media.

Wel begrijpelijk want het werkelijke verhaal is moeilijk te accepteren en de meeste mensen zijn lieve onschuldige mensjes die zich niet kunnen voorstellen dat andere mensen uit zijn op hun ondergang.

Maar goed, ik begin te denken dat de omikron opzettelijk in het leven is geroepen om de druk wat van de ketel te halen en de ernstige bijwerkingen te laten oplaaien om dan op zeker moment lange termijn gezondheidsschade door de injectie weg te zetten als long covid en beroertes als gevolg van de injectie weg te kunnen zetten als gevolg van een gevaarlijkere variant. Of een heel nieuw virus. Het is zo makkelijk…

Enige probleem is de controlegroep maar de media verdraait toch alles dus zolang mensen naar de media luisteren en niet naar hun eigen waarneming, maakt het niets uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Carver zei:

Het is moeilijk om aan te zien hoe veel mensen nog steeds vallen voor het narratief van de media.

Wel begrijpelijk want het werkelijke verhaal is moeilijk te accepteren en de meeste mensen zijn lieve onschuldige mensjes die zich niet kunnen voorstellen dat andere mensen uit zijn op hun ondergang.

Maar goed, ik begin te denken dat de omikron opzettelijk in het leven is geroepen om de druk wat van de ketel te halen en de ernstige bijwerkingen te laten oplaaien om dan op zeker moment lange termijn gezondheidsschade door de injectie weg te zetten als long covid en beroertes als gevolg van de injectie weg te kunnen zetten als gevolg van een gevaarlijkere variant. Of een heel nieuw virus. Het is zo makkelijk…

Enige probleem is de controlegroep maar de media verdraait toch alles dus zolang mensen naar de media luisteren en niet naar hun eigen waarneming, maakt het niets uit

Ben het met je eens en daarom zouden ze deze komende winter wel eens alles op alles kunnen zetten om die controlegroep uit te schakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-7-2022 om 09:39, Carver zei:

Het is moeilijk om aan te zien hoe veel mensen nog steeds vallen voor het narratief van de media.

Wel begrijpelijk want het werkelijke verhaal is moeilijk te accepteren en de meeste mensen zijn lieve onschuldige mensjes die zich niet kunnen voorstellen dat andere mensen uit zijn op hun ondergang.

Maar goed, ik begin te denken dat de omikron opzettelijk in het leven is geroepen om de druk wat van de ketel te halen en de ernstige bijwerkingen te laten oplaaien om dan op zeker moment lange termijn gezondheidsschade door de injectie weg te zetten als long covid en beroertes als gevolg van de injectie weg te kunnen zetten als gevolg van een gevaarlijkere variant. Of een heel nieuw virus. Het is zo makkelijk…

Enige probleem is de controlegroep maar de media verdraait toch alles dus zolang mensen naar de media luisteren en niet naar hun eigen waarneming, maakt het niets uit

De bijwerkingen zullen met de tijd alleen maar erger worden. De oversterftecijfers blijven ook onverminderd hoog en er is geen sprake van een pandemie. Het lijkt erop alsof ze alles uit de kast trekken om mensen af te leiden met van alles en nog wat, zolang maar niemand echt naar die oversterftecijfers kijkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja veel afleiding inderdaad. En door  de economie verder te slopen en boeren weg te pesten het leven voor iedereen lastiger maken.

Ik vraag me af of komende herfst alles of niets wordt. Met klimaatverandering was het ook zo dat het soms weer net wat meer opgedrongen werd en dan verdween het weer wat meer naar de achtergrond. Maar uiteindelijk staat het helaas nog steeds overeind.

Misschien blijft covid voor nu gewoon op de achtergrond draaien en worden vooral de oudere mensen getarget. De prikkers blijven toch wel prikken als het ze te heet onder de voeten wordt. De niet-prikkers zouden nog wel eens onverwacht uit de hoek kunnen komen. Dus misschien kiest men nu eerst voor andere strategien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Carver zei:

Ja veel afleiding inderdaad. En door  de economie verder te slopen en boeren weg te pesten het leven voor iedereen lastiger maken.

Ik vraag me af of komende herfst alles of niets wordt. Met klimaatverandering was het ook zo dat het soms weer net wat meer opgedrongen werd en dan verdween het weer wat meer naar de achtergrond. Maar uiteindelijk staat het helaas nog steeds overeind.

Misschien blijft covid voor nu gewoon op de achtergrond draaien en worden vooral de oudere mensen getarget. De prikkers blijven toch wel prikken als het ze te heet onder de voeten wordt. De niet-prikkers zouden nog wel eens onverwacht uit de hoek kunnen komen. Dus misschien kiest men nu eerst voor andere strategien.

Ze kunnen toch niet de hele bevolking ineens opruimen. Ik denk dat ze nu vooral gaan concentreren op de ouderen, want ik heb verschillende keren gelezen dat de pensioenpotten overal ter wereld zijn geplunderd en er geen geld meer is om al die pensioenen te betalen straks.

Lekker prikken oudjes, voor je eigen veiligheid, zodat we straks zeker weet dat er geen pensioenen betaald hoeven worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer een omroepster die bewusteloos valt weer onverklaarbare doden, weer iets met vliegtuigen , hoe komt het nou dat ik  nauwelijks moeite doe om het te lezen en overga totde orde  van de dag, ironisch bedoelt natuurlijk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Antoon zei:

Weer een omroepster die bewusteloos valt weer onverklaarbare doden, weer iets met vliegtuigen , hoe komt het nou dat ik  nauwelijks moeite doe om het te lezen en overga totde orde  van de dag, ironisch bedoelt natuurlijk

Misschien is dat wel het grootste probleem. Mensen die er zo gewend aan raken dat het niet eens meer opvalt. En daarbij al die kranten die met allerlei mogelijke oorzaken komen waardoor mensen ineens dood neervallen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...