Ga naar inhoud

Ik wil een eend aanbevelen als huisdier


Aanbevolen berichten

De meesten hebben een hond, kat of cavia, maar er zijn ook andere heel interessante dieren.

Neem bijvoorbeeld een eend. Je kan hem gewoon Donald noemen of Katrien als het een vrouwtje is.

Maar, je kunt er nog veel meer dingen mee doen zoals het lopen van een marathon.

Voor mij geen enkele twijfel meer, ik ga op zoek naar een eend.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In 2009 hadden wij twee eenden. De kuikens had ik uit een nest gehaald. (Zou dat nu niet meer doen). Ik ging elke dag kikkervisjes voor ze vangen en zwemmen deden ze in de badkuip. Toen ze groot werden hadden we ze uitgezet bij een vijver.

Jarenlang zag je de twee eendjes samen zwemmen bij het parkje. Ze waren altijd samen. Heel mooi. 

 

aangepast door Flieko
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Heb een kat, krijg veel vriendelijkheid, over vrienden gesproken, wil buiten  dit prachtige forum ook veel mensen in natura ontmoeten, dus ikspreek mensen aan over wat ik eet, wat ik lees, wat mij boeit, over mij  mijn goede gezondheid, en het werkt echt, heb 5 volgers die zich vrienden noemen, of met mij bemoeien 2 psychologen en 3 maatshappelijk werkers.

Geschreven onder inspiratie van alternatief nieuws en natuurlijk kan de oplettende lezer begrijpen wat ikbedoel

 

 

aangepast door Antoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Antoon zei:

Heb een kat, krijg veel vriendelijkheid, over vrienden gesproken, wil buiten  dit prachtige forum ook veel mensen in natura ontmoeten, dus ikspreek mensen aan over wat ik eet, wat ik lees, wat mij boeit, over mij  mijn goede gezondheid, en het werkt echt, heb 5 volgers die zich vrienden noemen, of met mij bemoeien 2 psychologen en 3 maatshappelijk werkers.

Geschreven onder inspiratie van alternatief nieuws en natuurlijk kan de oplettende lezer begrijpen wat ikbedoel

Leuk verhaal.

Ik heb ook een kat.

Een kat die meent dat hij recht heeft op het toetsenbord van mijn computer.

rick.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn kat zit ook weleens boven het toetsenbord Snherlock verder vind ik het bijzonder dat ze een inlevingsvermogen hebben, tenminste dat ervaar ik, toen ik hem pas een week  had, ja het is een mannetje zat ik in de bank half te slapen  hij kwam op mij toe deed voorzichtig mijn ogen open met zijn pootje en ik zag een bezorgde blik in hem, dat deed mij goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Antoon zei:

Mijn kat zit ook weleens boven het toetsenbord Snherlock verder vind ik het bijzonder dat ze een inlevingsvermogen hebben, tenminste dat ervaar ik, toen ik hem pas een week  had, ja het is een mannetje zat ik in de bank half te slapen  hij kwam op mij toe deed voorzichtig mijn ogen open met zijn pootje en ik zag een bezorgde blik in hem, dat deed mij goed.

Heel herkenbaar. Die van mij denkt dat hij een hond is. Overal waar ik ga loopt hij me achterna. De hele buurt kent ons. Soms kom ik mensen tegen die ik niet ken en die vragen dan: 'Waar is je kat?'

Ik heb ook het gevoel dat we een soort telepathisch met elkaar communiceren. Hij weet precies wanneer ik thuis kom en zit vaak precies op de plek te wachten waar ik mijn auto neer zet.

Heel bijzondere dieren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...