Ga naar inhoud

Man loopt wappies belachelijk te maken, heeft nu uitgezaaide alvleesklierkanker


Pieter65

Aanbevolen berichten

Wat ik steeds vaker tegen kom zijn verhalen over mensen die zijn gevaccineerd en opeens te maken krijgen met een exploderende kanker. Heb ook verhalen gelezen waarin wordt gezegd dat die vaccins je immuunsysteem uitschakelen.

Misschien toeval, maar ik zag net het volgende bericht bij toeval voorbij komen.

Deze man heeft altijd geweldig afgegeven op wappies door het retweeten van berichten zoals hieronder en is uiteraard zelf heel erg gevaccineerd.

Toeval bestaat dan misschien wel, maar of dat ook hier het geval zullen we nooit weten want er wordt nooit iets onderzocht.

 

 

 

aangepast door Pieter65
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
17 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Dat er veel agressieve kanker ontstaat sinds de vaccinatiecampagne heb ik alleen gelezen. K wil het best geloven eigenlijk. 
 

Wat me wel opgevallen is, is dat ik sinds de vaccins gezet worden de ziekenwagen dagelijks hoor. Ik woon in een piepklein dorpje. Voorheen was dat maar een enkele keer. 

Hier kun je 112 meldingen zien. http://www.p2000-online.net/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...