Ga naar inhoud

Gebruik jij Netflix?


Skylen

Aanbevolen berichten

Momenteel gebruik ik Netflix en Hulu, en word het kabel/internet door mijn appartementcomplex betaald. Ik heb dus voor zo'n 40 Euro in de maand alle TV en entertainment geregeld. 

En jij? Gebruik jij Netflix of iets vergelijkbaars of hou je het op kabel?

Vragen over het forum? Zie de Help-pagina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-6-2021 om 22:56, Skylen zei:

Momenteel gebruik ik Netflix en Hulu, en word het kabel/internet door mijn appartementcomplex betaald. Ik heb dus voor zo'n 40 Euro in de maand alle TV en entertainment geregeld. 

En jij? Gebruik jij Netflix of iets vergelijkbaars of hou je het op kabel?

Ja netflix, en videoland. Via de kabel komt er niet veel bijzonders meer binnen 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Vroeger namen wij altijd een maandje netflix en dan weer een maandje videoland en dan weer een tijdje niks.

Het zijn meestal maar een paar dingen die je echt wil zien bij die aanbieders en ik wil ook me tijd niet verdoen met de grote hoeveelheid pulp die er ook vaak tussen staat.

Maar de laatste tijd valt me op dat de HoLeBi agenda zwaar gepushed wordt bij die aanbieders dus spendeer ik liever me centen aan een paar goede boeken per maand.

Als bij ons thuis de TV vaker dan een keer per week aan staat is het vaak, meestal zijn het internet sites zoals youtube, odysee, bitchute ed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Op 7-2-2022 om 19:08, NivKing zei:

Vroeger namen wij altijd een maandje netflix en dan weer een maandje videoland en dan weer een tijdje niks.

Het zijn meestal maar een paar dingen die je echt wil zien bij die aanbieders en ik wil ook me tijd niet verdoen met de grote hoeveelheid pulp die er ook vaak tussen staat.

Maar de laatste tijd valt me op dat de HoLeBi agenda zwaar gepushed wordt bij die aanbieders dus spendeer ik liever me centen aan een paar goede boeken per maand.

Als bij ons thuis de TV vaker dan een keer per week aan staat is het vaak, meestal zijn het internet sites zoals youtube, odysee, bitchute ed.

Echt niet normaal hoe het LGBTQ+ agenda er doorheen word gedrukt

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Flieko zei:

Echt niet normaal hoe het LGBTQ+ agenda er doorheen word gedrukt

Ik kijk het zelf niet, maar ik geloof dat wel. De maatschappij moet worden vernietigd. Decadentie wordt normaal en dat is natuurlijk niet voor niets. En niemand kijkt naar wie dit allemaal veroorzaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...
Op 1-7-2021 om 00:35, Skylen zei:

Ik zit eindelijk de Walking Dead te kijken op Netflix. Leuke serie zeg. Maar wel iets van 11 seizoenen lang. Dat zal wel wat tijd vergen. 

Weet jij interesante films die zijn gebasseerd op waar gebeurde verhalen? Ik kijk nooit films maar mischien dat je me kan overhalen.

aangepast door Flieko
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Flieko zei:

Weet jij interesante films die zijn gebasseerd op waar gebeurde verhalen? Ik kijk nooit films maar mischien dat je me kan overhalen.

. Capote, Wolf of Wall Street, Once Upon a Time in Hollywood, Captain Phillips, Goodfellas. Allemaal topfilms.

  • Like 1

Vragen over het forum? Zie de Help-pagina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Skylen zei:

. Capote, Wolf of Wall Street, Once Upon a Time in Hollywood, Captain Phillips, Goodfellas. Allemaal topfilms.

Ik heb Captain Phillips gekeken, inderdaad hele goeie, ook Wolf of Wall Street heb ik gezien, ook heel goed.

Die andere ken ik niet: Once upon a Time in the West wel gezien, maar is niet hetzelfde zo te zien. Ook maar op mijn lijstje zetten dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...