Ga naar inhoud

Hoe moeten we dit immense asielzoekers probleem oplossen?


Sherlock

Aanbevolen berichten

Als ik zo de berichten een beetje volg dan krijg ik het idee dat helemaal niemand nog weet hoe je het enorme asielzoekersprobleem moet oplossen.

Het wordt steeds meer duidelijk dat velen geen enkele belangstelling hebben om te integreren en dat ze liever gewoon thuisblijven met een volledig ingericht huis en een uitkering.

Ondertussen zitten we wel gewoon met de ellende, want dit zal niet weg gaan, alleen maar nog veel groter worden.

Iemand enig idee hoe we dit probleem ooit gaan oplossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je komt uit een arm land. Je hoort dat je in een ander land gratis geld kunt krijgen, maar je kunt ook elke dag gaan werken van 8:00 tot 16:00. Wat kies jij? 

Het is een probleem geworden. Maar zij die daartoe instaat zijn kunnen vrijwilligers werk doen met behoud van uitkering. 

Alle nieuwkomers die daartoe instaat zijn met dwang achter de lopende band zetten. Ze zijn toch ontsnapt aan de oorlog? Dat is meer dan genoeg. Nederland is veel te soft geweest. Hoe harder ze worden gebruikt om vervelende werkplekken op te vullen des te minder er naar Nederland zullen komen.

Nederlanders die echt een uitkering nodig hebben moeten door ik weet niet hoeveel hoepels springen en zelfs dan is er geen zekerheid. 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Flieko zei:

Je komt uit een arm land. Je hoort dat je in een ander land gratis geld kunt krijgen, maar je kunt ook elke dag gaan werken van 8:00 tot 16:00. Wat kies jij? 

Het is een probleem geworden. Maar zij die daartoe instaat zijn kunnen vrijwilligers werk doen met behoud van uitkering. 

Alle nieuwkomers die daartoe instaat zijn met dwang achter de lopende band zetten. Ze zijn toch ontsnapt aan de oorlog? Dat is meer dan genoeg. Nederland is veel te soft geweest. Hoe harder ze worden gebruikt om vervelende werkplekken op te vullen des te minder er naar Nederland zullen komen.

Nederlanders die echt een uitkering nodig hebben moeten door ik weet niet hoeveel hoepels springen en zelfs dan is er geen zekerheid. 

Of je laat ze een paar jaar een soort sociale dienstplicht doen waardoor ze wat terug kunnen geven aan de samenleving. Na die dienstplicht mogen ze dan voor zichzelf gaan werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...