Ga naar inhoud

Wordt de wereld genept met coronavaccins?


Pieter65

Aanbevolen berichten

Volgens de berichten kwam het coronavirus voor het eerst voor in december 2019 in de Chinese stad Wuhan.

Daarvoor was het niet bekend. Pas in de loop van 2020 werd begonnen met de ontwikkeling van vaccins, dus hoe kan het dat het Astra Zeneca vaccin al in 2018 werd geproduceerd?

Zijn zij nu zo slim, of zijn wij zo dom?

astra.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...
Op 6-9-2021 om 19:01, Pieter65 zei:

Volgens de berichten kwam het coronavirus voor het eerst voor in december 2019 in de Chinese stad Wuhan.

Daarvoor was het niet bekend. Pas in de loop van 2020 werd begonnen met de ontwikkeling van vaccins, dus hoe kan het dat het Astra Zeneca vaccin al in 2018 werd geproduceerd?

astra.jpg

Frontnieuws: Covid Informatieblad met 30 feiten – Een verzameling van alle argumenten die u ooit nodig zult hebben

De Off-Guardian verstrekt een puntsgewijze lijst, met ondersteunende links, voor alle belangrijke punten om te verwijzen naar onderwerpen als: kunstmatig opgeblazen “COVID-sterfgevallen” en sterfte, inclusief hoe sterfgevallen worden geteld, onderliggende doodsoorzaken, de gemiddelde leeftijd van COVID sterfgevallen, en het uitblijven van een stijging van het algemene sterfte-/sterftecijfer. Gebleken is dat de lockdowns de verspreiding van de ziekte niet heeft voorkomen, maar integendeel mensen heeft gedood. PCR-tests vertonen gebreken en worden misbruikt om ten onrechte ziekten vast te stellen. De meeste COVID-gevallen zijn “asymptomatische infecties” en er is weinig bewijs dat het een ziekte op een andere persoon kan overbrengen. Beademing is geen goede behandeling voor ademhalingsvirussen, en het doodt mensen. COVID mRNA-“vaccins” zijn nog nooit eerder goedgekeurd omdat ze gevaarlijk zijn en de langetermijneffecten onbekend zijn. Vaccins beschermen niet tegen ziekten, noch voorkomen ze de overdracht van ziekten op anderen. Vaccinpaspoorten werden door de EU gepland een jaar voordat COVID verscheen. Een “trainingsoefening”, Event 201 genaamd, voorspelde de pandemie slechts enkele weken voordat deze uitbrak. En, de elite heeft fortuinen verdiend tijdens de pandemie.

Bron: https://www.frontnieuws.com/30-feiten-die-u-moet-weten-uw-covid-informatieblad-een-verzameling-van-alle-argumenten-die-u-ooit-nodig-zult-hebben/

covid-facts-banner3.jpg?resize=696,409&s

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Watchman_Ricky zei:

Frontnieuws: Covid Informatieblad met 30 feiten – Een verzameling van alle argumenten die u ooit nodig zult hebben

De Off-Guardian verstrekt een puntsgewijze lijst, met ondersteunende links, voor alle belangrijke punten om te verwijzen naar onderwerpen als: kunstmatig opgeblazen “COVID-sterfgevallen” en sterfte, inclusief hoe sterfgevallen worden geteld, onderliggende doodsoorzaken, de gemiddelde leeftijd van COVID sterfgevallen, en het uitblijven van een stijging van het algemene sterfte-/sterftecijfer. Gebleken is dat de lockdowns de verspreiding van de ziekte niet heeft voorkomen, maar integendeel mensen heeft gedood. PCR-tests vertonen gebreken en worden misbruikt om ten onrechte ziekten vast te stellen. De meeste COVID-gevallen zijn “asymptomatische infecties” en er is weinig bewijs dat het een ziekte op een andere persoon kan overbrengen. Beademing is geen goede behandeling voor ademhalingsvirussen, en het doodt mensen. COVID mRNA-“vaccins” zijn nog nooit eerder goedgekeurd omdat ze gevaarlijk zijn en de langetermijneffecten onbekend zijn. Vaccins beschermen niet tegen ziekten, noch voorkomen ze de overdracht van ziekten op anderen. Vaccinpaspoorten werden door de EU gepland een jaar voordat COVID verscheen. Een “trainingsoefening”, Event 201 genaamd, voorspelde de pandemie slechts enkele weken voordat deze uitbrak. En, de elite heeft fortuinen verdiend tijdens de pandemie.

Bron: https://www.frontnieuws.com/30-feiten-die-u-moet-weten-uw-covid-informatieblad-een-verzameling-van-alle-argumenten-die-u-ooit-nodig-zult-hebben/

covid-facts-banner3.jpg?resize=696,409&s

Een mooie opsomming van een aantal feiten, maar wat ontbreekt zijn de conclusies.

Wat betekent dit alles? Waarom doet men dit? Waarom denkt iedereen dat het met gezondheid te maken heeft? Waarom doet iedereen alsof het met gezondheid te maken heeft, terwijl niets minder waar is.

Er zijn ondertussen miljoenen en miljoenen mensen die wel zien dat er iets in de haak is, maar die werkelijk geen flauw benul hebben van wat de drijvende krachten achter dit alles precies zijn.

Ik denk dat in plaats van steeds maar concentreren op medische zaken die niet kloppen we er goed aan doen om mensen in te laten zien dat wat er gebeurt onderdeel is van een veel grotere agenda.

Pas, als ze dat snappen, dan zullen ze ook de rest snappen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Britse gegevens vernietigen hele premisse voor Vaccin Push

Gepubliceerd op 30 augustus 2021

Geschreven door substack.com

Vaccine-image-3-1.jpg?resize=450,225&ssl

Dit is een absolute spel-wisselaar. De Britse regering heeft zojuist de volgende gegevens gemeld (21 augustus), weggestopt in hun rapport over zorgwekkende varianten:

Minder dan een derde van de delta variant sterfgevallen zijn bij de ongevaccineerden.

Laat ik het anders zeggen - tweederde van de delta sterfgevallen in het Verenigd Koninkrijk zijn bij de gevaccineerden.

Om specifiek te zijn:

Van 1 februari tot 2 augustus registreerde het VK 742 sterfgevallen door de Delta (ja, de gevreesde Delta heeft niet zo veel levens gekost).

Van de 742 sterfgevallen waren er 402 volledig gevaccineerd. 79 hadden één prik gekregen. Slechts 253 waren niet gevaccineerd.

Het rapport is hier.

Maar dit is de cruciale pagina. Kijk naar de onderste regel.

Vax-1.png?w=1041&ssl=1


Nogmaals, 402 doden op 47.008 gevallen bij gevaccineerden; 253 doden op 151.054 gevallen bij niet-gevaccineerden.

Als je covid krijgt nadat je gevaccineerd bent, heb je volgens deze gegevens veel meer kans om te sterven dan wanneer je niet gevaccineerd bent!

Uiteraard moet er rekening mee worden gehouden dat meer ouderen worden gevaccineerd, maar niet genoeg om de conclusie te wijzigen: dit vaccin is lang niet zo effectief als wordt beweerd.

En met al zijn onbekenden, en een veel hoger aantal meldingen van bijwerkingen dan alle andere vaccins samen, is een volledige herijking van het wereldwijde beleid de enige morele optie.

Bron: https://principia-scientific.com/bombshell-uk-data-destroys-entire-premise-for-vaccine-push/
Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie): https://www.deepl.com/translator#en/nl

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Op 20 juli 2021 werd de kop van de Volkskrant snel aangepast. Gelukkig heeft 🌸Simone Juffermans de screenshots nog.

Eerst was er de kop dat de deltavariant zich via gevaccineerden verspreidt, vervolgens werd de kop snel aangepast dat de deltavariant zich ook via gevaccineerden verspreidt.

Blijkbaar wil mainstream media verhullen dat juist de gevaccineerden voor nieuwe varianten zorgen.

aangepast door Watchman_Ricky
  • Like 1

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Watchman_Ricky zei:

Op 20 juli 2021 werd de kop van de Volkskrant snel aangepast. Gelukkig heeft 🌸Simone Juffermans de screenshots nog.

Eerst was er de kop dat de deltavariant zich via gevaccineerden verspreidt, vervolgens werd de kop snel aangepast dat de deltavariant zich ook via gevaccineerden verspreidt.

Blijkbaar wil mainstream media verhullen dat juist de gevaccineerden voor nieuwe varianten zorgen.

Als je vanmorgen weer de kranten leest dan zie je dat ze weer bewust bezig zijn met het aanwakkeren van hysterische toestanden. Toch zullen de ongevaccineerden ook hier weer de schuld van geven. Zo van als wij nu maar genoeg vaccins naar die Afrikaanse landen sturen dan kunnen daar geen nieuwe variaties meer ontstaan. Zoals in de Telegraaf stond vanmorgen: Wij zijn pas veilig als iedereen veilig is, met andere woorden: wij zijn pas veilig als de hele wereld een spuit heeft gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan complot denken hebben we niets aan maar dat er iets niet klopt is duidelijk.Het zou heel goed kunnen zijn dat dit virus uit een lab ontsnapt is als beologisch oorlogswapen of ze hebben het bewust losgelaten,wie zal het zeggen.maar goed het spreek woord zegt.....................al is de leugen nog zo snel de WAARHEID achterhaald hem wel.  Tel uit je winst.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen  en leden hier laten we ons niet gek laten maken door berichten die niet te controleren zijn,wat raar in mijn omgeving veel 50ers en 60ers  de meesten hebben zich wel laten prikken en zijn allemaal een spring in het veld en gezond.

Laat dit forum  niet verworden  dat het een wappies podium wordt daar hebben we niks aan .Gewoon bij de echte feiten👹⚔️ blijven en die zijn al   ernstig genoeg.

aangepast door Lichtzwaard
  • Bedankt 1

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Mensen  en leden hier laten we ons niet gek laten maken door berichten die niet te controleren zijn,wat raar in mijn omgeving veel 50ers en 60ers  de meesten hebben zich wel laten prikken en zijn allemaal een spring in het veld en gezond.

Laat dit forum  niet verworden  dat het een wappies podium wordt daar hebben we niks aan .Gewoon bij de echte feiten👹⚔️ blijven en die zijn al   ernstig genoeg.

De oversterftecijfers zijn echte cijfers, afkomstig van het CBS en hebben totaal niets met wappies te maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Sherlock zei:

De oversterftecijfers zijn echte cijfers, afkomstig van het CBS en hebben totaal niets met wappies te maken

Als ze van het CBS zijn tja wat is nog te vertrouwen;kijk liever in mijn eigen omgeving van wat er aan de hand is.

Voorts dat er over sterfte is het zou is een keer kunnen alleen het geeft te denken zeer zeker met al dat prikken.Maar wat ik wil zeggen is het moet hoer geen wappies podium worden daar neem ik dit  forum   te serieus voor; eindelijk weer is een goed forum waar mensen normaal met elkaar om gaan.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Als ze van het CBS zijn tja wat is nog te vertrouwen;kijk liever in mijn eigen omgeving van wat er aan de hand is.

Voorts dat er over sterfte is het zou is een keer kunnen alleen het geeft te denken zeer zeker met al dat prikken.Maar wat ik wil zeggen is het moet hoer geen wappies podium worden daar neem ik dit  forum   te serieus voor; eindelijk weer is een goed forum waar mensen normaal met elkaar om gaan.

Dat is ook precies de bedoeling. Maar, aan de andere kant, de waarheid is de waarheid.

Als er de afgelopen week meer dan 1.250 mensen meer dood zijn gegaan dan wat het CBS normaal vindt en er zijn vorige week 250 mensen doodgegaan aan corona, dan zijn er 1.000 mensen extra overleden waarvan niemand weet waar die mensen aan zijn dood gegaan.

Dat betekent dan weer dan er 4 keer zoveel mensen zijn doodgegaan aan een onbekende oorzaak in één week dan aan corona. 

En dat is iets waar heel snel een antwoord voor moet worden gezocht, ook omdat die aantallen iedere week groter worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Sherlock zei:

Dat is ook precies de bedoeling. Maar, aan de andere kant, de waarheid is de waarheid.

Als er de afgelopen week meer dan 1.250 mensen meer dood zijn gegaan dan wat het CBS normaal vindt en er zijn vorige week 250 mensen doodgegaan aan corona, dan zijn er 1.000 mensen extra overleden waarvan niemand weet waar die mensen aan zijn dood gegaan.

Dat betekent dan weer dan er 4 keer zoveel mensen zijn doodgegaan aan een onbekende oorzaak in één week dan aan corona. 

En dat is iets waar heel snel een antwoord voor moet worden gezocht, ook omdat die aantallen iedere week groter worden.

Daar heb je gelijk in,geheel mee eens.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er was een tijd dat de dame op de Tweet-video op Sociale Media aan het scrollen was en zij berichten zag over de pandemie, met opmerkingen dat het niet om gezondheid gaat, maar om controle. Ze blies die opmerkingen steeds af als complottheorieën, met het idee: "Natuurlijk heeft de overheid het beste met ons voor. Natuurlijk wil de overheid niet dat we ziek worden. En ze trachten voor ons te zorgen."

En toen kwam ze er op een kei harde manier achter, dat het niet om onze gezondheid gaat. Haar man kreeg na zijn eerste prik myocarditis. Hij had verschillende doctoren die zeiden dat het door het vaccin kwam. Zijn arts die met heel zijn hart gelooft dat het vaccin de oorzaak is, wil die dame en haar man wel helpen, maar hij deelde hun mede dat als hij een vrijstelling voor vaccinatie geeft, dat ze hem als arts gaan onderzoeken en dat zijn licentie in gevaar komt. 

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Volgens mij zijn ze vrouwen aan het steriliseren. Ik zag dat ooit in een film van dat ze dat met vaccins deden om de wereld te redden van overbevolking... Ben de naam van de film vergeten

Je leest nu al heel veel over mentruatie problemen na vaccinatie...

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eind december 2019 kreeg ik volgens mij dus dat virus al.
Met mij ook veel anderen.
Het is volgens mij gewoon een nieuwe griep, zoals ooit de Mexicaanse griep.
En later de Amerikaanse griep die niet zo bekend werd maar wel vrij heftig was.
Volgens mij prutsen ze bewust met virussen.
En spuiten ze dit bv in met de griepsspuit.(schijnt ook tot 8 weken te verspreiden als ze mensen inspuiten dus dat kan ook met dat zogeheten corona gebeuren natuurlijk! Dan maken ze diegene die het vaccin krijgen juist besmettelijk!)

Waarom ik denk dat wij al corona hadden?
Wat ik eng vond aan die griep was niet de heftige koorts, maar dat ineens doodmoe zijn, enkele meters lopen en dan op... en ineens lukte alles weer gewoon waarna je ineens weer doodop kon zijn.
Ik heb daarna anderhalf jaar last gehad van slecht ruiken, en dat kan ook bij een andere griep gebeuren.
De knallende voorhoofdspijn was ook best heftig dus ja...vermoed dat, dat het dus was.

In de omgeving vrienden e.d deelde ik ''fishermensfriend'' uit, het enige dat nog een beetje hielp.
Overigens zijn allen die toen die griep hadden inmiddels wel gevaccineerd...moeten ze zelf weten trouwens.

Not me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Wings zei:

Eind december 2019 kreeg ik volgens mij dus dat virus al.
Met mij ook veel anderen.
Het is volgens mij gewoon een nieuwe griep, zoals ooit de Mexicaanse griep.
En later de Amerikaanse griep die niet zo bekend werd maar wel vrij heftig was.
Volgens mij prutsen ze bewust met virussen.
En spuiten ze dit bv in met de griepsspuit.(schijnt ook tot 8 weken te verspreiden als ze mensen inspuiten dus dat kan ook met dat zogeheten corona gebeuren natuurlijk! Dan maken ze diegene die het vaccin krijgen juist besmettelijk!)

Waarom ik denk dat wij al corona hadden?
Wat ik eng vond aan die griep was niet de heftige koorts, maar dat ineens doodmoe zijn, enkele meters lopen en dan op... en ineens lukte alles weer gewoon waarna je ineens weer doodop kon zijn.
Ik heb daarna anderhalf jaar last gehad van slecht ruiken, en dat kan ook bij een andere griep gebeuren.
De knallende voorhoofdspijn was ook best heftig dus ja...vermoed dat, dat het dus was.

In de omgeving vrienden e.d deelde ik ''fishermensfriend'' uit, het enige dat nog een beetje hielp.
Overigens zijn allen die toen die griep hadden inmiddels wel gevaccineerd...moeten ze zelf weten trouwens.

Not me.

Ja, de griep was zomaar ineens helemaal verdwenen. Dat kan natuurlijk niet. Ik geloof dat ze wat hebben lopen knoeien en wat heftiger versie van de griep gemaakt en die misschien via die griepvaccins verspreid.

Als je nagaat dat die Bill Gates en zijn vrienden ongeveer een maand voordat het virus 'verscheen' dit hele scenario wat wij nu meemaken in detail hebben geoefend. Ze wisten gewoon dat het ging komen.

Inderdaad, ik heb trouwens ergens gelezen dat reuk en geurverlies ook symptomen zijn die je bij de griep tegenkomt. Maar anderhalf jaar is wel heel erg lang toch?

Ik ben ook niet gevaccineerd en als ik zo zie wat er overal gebeurt, dan zijn gevaccineerde vrienden eerder ziek dan jij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we er een tussen uit zoeken, laten we zeggen Moderna.  M(ode)RNA

mRNA-1274 COVID-19 Vaccine Patent - US 10,898,574  - Aangemeld op 21-maart-2018
mRNA-1274 COVID-19 Vaccine Patent - US 10,703,789  - Aangemeld op 12-juni-2019
mRNA-1274 COVID-19 Vaccine Patent - US 10,702,600  - Aangemeld op 28-februari-2020
mRNA-1274 COVID-19 Vaccine Patent - US 10,577,403  - Aangemeld op 12-juni-2019
mRNA-1274 COVID-19 Vaccine Patent - US 10,442,756  - Aangemeld op 18-december-2017
mRNA-1274 COVID-19 Vaccine Patent - US 10,266,485  - Aangemeld op 11-juni-2018
mRNA-1274 COVID-19 Vaccine Patent - US 10,064,959  - Aangemeld op 21-april-2017
mRNA-1274 COVID-19 Vaccine Patent - US 9,868,692  - Aangemeld op 27-juli-2017

Ik heb geen zin om ook de andere gif-mengers er naast op te sommen, al deze bedrijven Pfizer, Moderna, Jansen, Sputnick, AstraZeneca, Novavax etc. etc.
Zijn allemaal eigendom van een overkoepelende share-holders coöperatie genaamd "BlackRock" en de rest van de aandelen zijn van "Vanguard"
Vanguard en BlackRock zijn weer eigenaar van elkaar. 

Al deze "bedrijven" is dus een en het zelfde bedrijf.
En ook de patenten van die "andere" merken zijn grotendeels van voor de Corona Dictatuur, lees uitbraak.

 

Om je vraag te beantwoorden.
Natuurlijk worden we genept!
 

Bron = https://www.modernatx.com/patents

 

aangepast door NivKing
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, NivKing zei:

Laten we er een tussen uit zoeken, laten we zeggen Moderna.  M(ode)RNA

mRNA-1274 COVID-19 Vaccine Patent - US 10,898,574  - Aangemeld op 21-maart-2018
mRNA-1274 COVID-19 Vaccine Patent - US 10,703,789  - Aangemeld op 12-juni-2019
mRNA-1274 COVID-19 Vaccine Patent - US 10,702,600  - Aangemeld op 28-februari-2020
mRNA-1274 COVID-19 Vaccine Patent - US 10,577,403  - Aangemeld op 12-juni-2019
mRNA-1274 COVID-19 Vaccine Patent - US 10,442,756  - Aangemeld op 18-december-2017
mRNA-1274 COVID-19 Vaccine Patent - US 10,266,485  - Aangemeld op 11-juni-2018
mRNA-1274 COVID-19 Vaccine Patent - US 10,064,959  - Aangemeld op 21-april-2017
mRNA-1274 COVID-19 Vaccine Patent - US 9,868,692  - Aangemeld op 27-juli-2017

Ik heb geen zin om ook de andere gif-mengers er naast op te sommen, al deze bedrijven Pfizer, Moderna, Jansen, Sputnick, AstraZeneca, Novavax etc. etc.
Zijn allemaal eigendom van een overkoepelende share-holders coöperatie genaamd "BlackRock" en de rest van de aandelen zijn van "Vanguard"
Vanguard en BlackRock zijn weer eigenaar van elkaar. 

Al deze "bedrijven" is dus een en het zelfde bedrijf.
En ook de patenten van die "andere" merken zijn grotendeels van voor de Corona Dictatuur, lees uitbraak.

Om je vraag te beantwoorden.
Natuurlijk worden we genept!
 

Bron = https://www.modernatx.com/patents

Blijft er dus 1 leuke vraag over:

Wie zijn eigenaren van dit ene bedrijf dat overblijft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Sherlock zei:

Blijft er dus 1 leuke vraag over:

Wie zijn eigenaren van dit ene bedrijf dat overblijft?

Om deze vraag te beantwoorden kom je al snel in het land van speculatie en aannames terecht.
Je zal begrijpen dat er alles aan gelegen is om dit geheim te houden.

Ik denk dat deze vraag het beste wordt beantwoord, of in ieder geval het correcte antwoord het dichtst benaderd wordt in een Boek van Dr. John Coleman
"Conspirators' Hierarchy - The Story of the Committee of 300"
Het is wel in het Engels maar dat is voor mij wel echt het boek geweest om door de grote leugen heen te kunnen kijken.

Kort samengevat, je hebt 13 families waar altijd een lid wordt gekroond tot de "Rex Mundi" (koning van de wereld, cq de paus) met 12 Discipelen families.

Met daar onder 300 hulp families. (Rothshields, Rockefellers ed.)
 

Maar bovenstaande uitleg is wel echt in een nut-shell zo beknopt.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, NivKing zei:

Om deze vraag te beantwoorden kom je al snel in het land van speculatie en aannames terecht.
Je zal begrijpen dat er alles aan gelegen is om dit geheim te houden.

Ik denk dat deze vraag het beste wordt beantwoord, of in ieder geval het correcte antwoord het dichtst benaderd wordt in een Boek van Dr. John Coleman
"Conspirators' Hierarchy - The Story of the Committee of 300"
Het is wel in het Engels maar dat is voor mij wel echt het boek geweest om door de grote leugen heen te kunnen kijken.

Kort samengevat, je hebt 13 families waar altijd een lid wordt gekroond tot de "Rex Mundi" (koning van de wereld, cq de paus) met 12 Discipelen families.

Met daar onder 300 hulp families. (Rothshields, Rockefellers ed.)
 

Maar bovenstaande uitleg is wel echt in een nut-shell zo beknopt.

Het volgende schijnt afkomstig te zijn uit dat boek. Als dat zo is, dan is het duidelijk wat ons te wachten staat.

Verplichte euthanasie (vaccinatie) voor de ouderen en chronisch zieken. 

301.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...