Ga naar inhoud

Wordt de wereld genept met coronavaccins?


Pieter65

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden, Sherlock zei:

Het volgende schijnt afkomstig te zijn uit dat boek. Als dat zo is, dan is het duidelijk wat ons te wachten staat.

Verplichte euthanasie (vaccinatie) voor de ouderen en chronisch zieken. 

301.png

Dat zien we mogelijk al werkelijkheid worden in NZ.

Eind vorig jaar circuleerde een bericht dat artsen in NZ beslissen over euthanasie voor patiënten die COVID-19 waarschijnlijk niet zullen overleven. Door Reuters is gepoogd dit te fact-checken met als conclusie:
 

Quote

Onder bepaalde omstandigheden komen personen met COVID-19 mogelijk in aanmerking komen voor hulp bij sterven.

bron: https://www.reuters.com/article/factcheck-newzealand-euthanasia-idUSL1N2TM0L5

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Sherlock zei:

Het volgende schijnt afkomstig te zijn uit dat boek. Als dat zo is, dan is het duidelijk wat ons te wachten staat.

Verplichte euthanasie (vaccinatie) voor de ouderen en chronisch zieken. 

301.png

Ik denk ik check het even, en inderdaad. ik heb me boek even op de scanner gegooid om het te verifiëren.

 

boek.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...