Ga naar inhoud

Waar heb ik dit vaker gezien?


Pieter65

Aanbevolen berichten

Er zijn van die berichten die mij heel bekend voor komen.

Zoals deze:

 

Als de Russen terrein blijven verliezen in Oekraïne, gaan ze mogelijk chemische wapens inzetten. Het kan onder meer gaan om het gif dat is gebruikt tegen de Russische Kremlin-tegenstander Aleksej Navalni.

Dat meldt het Amerikaanse Politico, dat zich baseert op zes ingewijden bij de Amerikaanse regering. De functionarissen geloven niet dat er een onmiddellijke dreiging is, maar ze zeggen dat Moskou de stap kan zetten als het zich verder moet terugtrekken. De Russische president Vladimir Poetin zou eerst chemische wapens gebruiken en pas daarna eventueel zijn toevlucht nemen tot nucleaire wapens.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/318773227/live-vs-rusland-zal-chemische-wapens-inzetten-als-ze-terrein-blijven-verliezen

Dit doet mij denken aan de valse beschuldigingen richting Assad van Syrië en Sadam Hoessein in Irak.

Als we geen reden hebben, dan maken we er wel één.

 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Flieko zei:

Toch bijzonder dat we in oorlog zijn met Rusland in Oekraine door wapens te sturen. Rusland zit helemaal in de hoek gedrukt en kan geen kant op.

Ik denk dat Rusland straks met een groot winteroffensief gaat komen. Daar zijn ze heel goed in. Dat met de energievoorziening van Oekraïne in puin. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...