Ga naar inhoud

Je hebt dom, nog dommer en dan allerdomst


Veritas

Aanbevolen berichten

Ik vraag mij soms af op welke planeet mensen eigenlijk leven.

Nederland heeft veel te veel linkse halve garen die van gekkigheid niet meer weten wat ze moeten doen.

Zoals Rutger Bregman, een man die bij het links elitaire clubje hoort.

Een man die ook zegt dat rijke mensen geen kunst meer moeten kopen, maar hun geld beter kunnen besteden aan granaten voor Oekraïne.

Als het aan mij lag zou ik deze gek zelf met een geweer en munitie naar het oostfront sturen zodat ze een keer echt weten waar ze over zwetsen.

Wat een walgelijk ventje. Held op sokken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier vragen ze reservisten aan. Ik slaag mijn kinderen in het ziekenhuis als ze het nog maar opperen. Brutaal, maar pijn is de beste leermeester.

Toen ik mijn vader zei naar het leger te willen, gaf ie me een klap vol in het gezicht; en ik huilde. Maar de boodschap drong in mijn jongvolwassenheid wel door.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Balthasar Boma zei:

Zouden die mensen die niets anders doen dan oorlog promoten eigenlijk wel doorhebben waar ze mee bezig zijn?

Hoe zouden ze piepen en jammeren als ze zelf ooit te maken krijgen met een oorlog.

Misschien moeten ze deze mensen een verplichte psychiatrische behandeling aanbieden.

Ik heb die mensen die voorstander waren aangemaand zich als reservist op te geven, u raadt het wel; stilte.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Oorlog is zo ongeveer het ergste wat bestaat. Ik kan me eigenlijk geen reden bedenken om oorlog te voeren. 

Ik ook niet, maar je ziet keer op keer dat als het eenmaal oorlog is mensen zich massaal aanmelden om anderen om zeep te helpen in naam van koning(in) en vaderland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Propaganda via alle grote mediakanalen in binnen- en buitenland.  Ik geloof dat het aandeel van Blackrock hier groot is.  Het zijn de media, MSM + (sommige) alternatieve die het verhaal aanzwengelen.  Zonder de media zou het allemaal niet zo'n vaart gaan, denk ik.  De vraag blijft natuurlijk wat we er aan kunnen doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, AlMiMa zei:

Propaganda via alle grote mediakanalen in binnen- en buitenland.  Ik geloof dat het aandeel van Blackrock hier groot is.  Het zijn de media, MSM + (sommige) alternatieve die het verhaal aanzwengelen.  Zonder de media zou het allemaal niet zo'n vaart gaan, denk ik.  De vraag blijft natuurlijk wat we er aan kunnen doen.

Blackrock is samen met nog een paar grote investeringsbedrijven zoals Vanguard eigenaar van zo goed als alle grote bedrijven op aarde. Het is angstaanjagend om te zien. Bedrijven zoals Blackrock hebben meer macht dan sommige overheden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...