Ga naar inhoud

Is Kim Jong-un ernstig ziek?


Sherlock

Aanbevolen berichten

Het blijft een mysterieus land dat Noord Korea.

Er doen de meest wilde verhalen de ronde, maar in de praktijk schijnt het allemaal best mee te vallen. Ik heb een paar keer verslagen gelezen van mensen die er zijn geweest en natuurlijk zijn er allemaal beperkingen, maar het is lang niet zo erg als wordt afgeschilderd in de media.

Ik zou het persoonlijk niet weten, want ik ben er nooit geweest, maar ik ken natuurlijk wel de grote leider Kim Jong-un.

Iedereen die ooit beelden van deze man heeft gezien, weet dat hij behoorlijk corpulent is en overal waar hij komt staat een asbak klaar omdat de man een fanatiek roker is.

Maar, er verschijnen nu berichten dat er iets aan de hand zou zijn met de man. Dit, omdat hij nog maar een schim is van wat hij vroeger was.

Niet alleen qua gewicht, maar ook qua uiterlijk. Hij ziet er gewoon slecht uit.

Zou hij ziek zijn of gewoon druk bezig met afvallen?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat hij (ernstig) ziek is. Dat zegt de media al heel lang. Hij is ook nog jong, 38 jaar als ik mij niet vergis. 

Het is trouwens best makkelijk om snel gewicht te verliezen als je zo zwaar bent en je krijgt goede informatie/advies.

Vragen over het forum? Zie de Help-pagina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...