Ga naar inhoud

Waarom krijgen al deze mensen corona?


Sherlock

Aanbevolen berichten

We hebben twee jaar lang pandemie achter de rug. Dat wil zeggen andere mensen hebben het achter de rug, ik niet.

Ik heb mij in die twee jaar nooit laten testen en nooit laten vaccineren. Even afkloppen, maar ik ben in die twee jaar ook niet ziek geweest. Geen verkoudheid, geen koorts, niets.

Ik ken persoonlijk nog al wat mensen voor wie bovenstaande ook telt. 

En dan zie ik iedere keer opnieuw berichten van mensen die corona hebben. Hoe kan dat toch?

Nu weer Sharon Dijksma, de burgermeester van Utrecht. Ik weet zeker dat die alle voorgeschreven prikken heeft gehad en toch heeft ze nu weer corona.

https://www.ad.nl/utrecht/burgemeester-sharon-dijksma-heeft-corona-heel-vervelend~a776f9b0/

Ik heb veel gelezen de laatste tijd dat gevaccineerde mensen last hebben van VAIDS, een vorm van AIDS waarbij het menselijk immuunsysteem steeds slechter gaat werken. Ik dacht eerst altijd dat het misschien een broodje aap verhaal was, maar als ik zo kijk naar al die mensen die iedere keer ziek zijn, weet ik het zo niet nog niet.

En dan ineens, is de griep weer terug:

 

Heb jij ook zoveel zieken om je heen? Dat zal nog wel even blijven, denkt viroloog Marion Koopmans. Er zijn - naast corona - nu ook best veel mensen met griep in ons land. Koopmans houdt er rekening mee dat er nog een heuse griepgolf komt.

Ook de ArboUnie ziet het. Vanaf 21 februari neemt het aantal ziekmeldingen flink toe. "Dit is zeer waarschijnlijk het gevolg van de effecten van de omikronvariant van corona, en deels ook van de 'normale' griep in deze tijd van het jaar."

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5294995/ziekte-arbounie-koopmans-viroloog-omikron-corona-griep

Hoe kan het dat al die gevaccineerde mensen keer op keer weer ziek zijn? En dan lopen ze alweer te kletsen over een vierde prik.

 

 

 

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet gevaccineerd hier en net hersteld van corona. Geen blijvend letsel aan overgehouden, maar was lang geleden dat ik zo ziek was. Niets al te ernstig, maar het voelde wel als ziek aan. Na 1 week waren alle symptomen weg.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...