Ga naar inhoud

Bizar vliegtuigongeluk in Nepal


Sherlock

Aanbevolen berichten

16 minuten geleden, Flieko zei:

Heerlijk, lekker fris. Lijkt me ook wel relaxed

 

34 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Viel reuze mee. Ik had ook thermo ondergoed aan. Meerdere laagjes kleding isoleert goed. 

Tja, maar jullie hebben natuurlijk geen rekening gehouden met code geel die van kracht is in ons land.

Het is erg, heel erg.

 

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Sherlock zei:

Tja, maar jullie hebben natuurlijk geen rekening gehouden met code geel die van kracht is in ons land.

Het is erg, heel erg.

Ik kijk gewoon naar buiten en beoordeel zelf of het kan of niet.  Vroeger had ik contact met medevliegers.  Die gingen prat op dit soort dingen.  Regeltjes en protocollen waren hun beste vrienden.  
 

wel een leuk filmpje van die presentatrice 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Heel weinig. Ik woon vlakbij het weiland. Meestal ga ik wanneer het opborrelt. Dan heb ik geen zin om eerst af te gaan spreken. 

Toch wel heel mooi dat je naar een weiland kunt lopen als je wilt vliegen.

Dat is in deze rare wereld toch nog wel een heel mooi stukje vrijheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-1-2023 om 22:23, De Teruggetrokkene zei:

Klopt ja, met een vliegtuig ga je al veel harder. Maar desondanks moet ik het toch ook blijven trainen hoor. K heb het nu al zeker 5x meegemaakt dat ik echt moest landen. Dan moet je er wel voor zorgen dat je meteen beslist waar je gaat landen. Ik heb eens meegemaakt dat ik de richting om te landen had gekozen en toen ik op 80 m zat merkte dat de windrichting op die hoogte tegengesteld was tov de hoogte waar de motor stopte. Training is heel goed maar als het echt gebeurt dan is het toch soms net even anders. 

Kijk, ik kwam net deze tegen.

Als het een beetje mee zit kan je doen wat deze man doet. Een vluchtje maken op 17.500 voet.

Vind wel dat hij lef heeft, voor hetzelfde geld gaat hij onderuit door zuurstofgebrek.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...