Ga naar inhoud

Ga je nog op vakantie?


Skylen

Aanbevolen berichten

Vakantie zou ik het ook niet noemen als je van plan bent om naar het buitenland te gaan.

Ik las vanmorgen in de krant dat het één grote chaos wordt op Schiphol met de coronapaspoorten. De helft van de systemen werkt niet goed en voor eider land tellen weer andere regels.

En dan hebben ze nog een behoorlijke kans dat ze op de plaats van bestemming verplicht in quarantaine moeten als er iemand per ongelijk een snotneus krijgt. En dan maar hopen dat er vanwege de nieuwe Deltavariant de komende weken de kleurcodes niet plotseling worden veranderd.

Je maakt mij niet wijs dat al die mensen na een paar weken van dat soort ellende lekker uitgerust terugkomen en weer vrolijk naar hun werk gaan.

Op dit moment kan je het beste vakantie vieren in eigen land, maar ja dat is precies wat ze willen.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Sherlock zei:

Vakantie zou ik het ook niet noemen als je van plan bent om naar het buitenland te gaan.

Ik las vanmorgen in de krant dat het één grote chaos wordt op Schiphol met de coronapaspoorten. De helft van de systemen werkt niet goed en voor eider land tellen weer andere regels.

En dan hebben ze nog een behoorlijke kans dat ze op de plaats van bestemming verplicht in quarantaine moeten als er iemand per ongelijk een snotneus krijgt. En dan maar hopen dat er vanwege de nieuwe Deltavariant de komende weken de kleurcodes niet plotseling worden veranderd.

Je maakt mij niet wijs dat al die mensen na een paar weken van dat soort ellende lekker uitgerust terugkomen en weer vrolijk naar hun werk gaan.

Op dit moment kan je het beste vakantie vieren in eigen land, maar ja dat is precies wat ze willen.

Ja vliegen blijft een ramp. Gewoon lekker thuis blijven of met de auto eropuit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...