Ga naar inhoud

Vlaggen wel of niet rechthangen de komende dagen?


Pieter65

Aanbevolen berichten

Bij een groot aantal boeren hangen de vlaggen nog steeds omgekeerd omdat zij vinden dat hun probleem niet wordt opgelost.

Anderen willen juist dat met dodenherdenking en bevrijding de vlaggen in ieder geval weer rechthangen, daarna zouden ze dan weer omgekeerd mogen hangen.

Wie heeft er gelijk?

Ik ben geneigd om te zeggen dat het nogal hypocriet is om de vlaggen twee dagen recht te hangen om ze daarna weer om te keren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee waarom? De kracht van een omgekeerde vlag is ongekend en gaat Nederland redden. Het heeft laten zien dat Nederland niet met zich laat sollen en daaruit is de BBB groot geworden.

Velen hadden al hun kracht en hoop gevestigd in het omkeren van de vlag. Goed, ze hadden een logo. Maar stond het logo voor iets krachtigs? Nee. Een emmer chloor eroverheen en je had het ware symbool van de movement: overgave. Want dat is wat er gebeurd als je niets doet. Eerlijk gezegd heb ik geen hoop voor de massa. Ik zie het als een loslopende kudde schapen met een slang als herder. Het maakt niet uit naar welk geratel ze luisteren, het komt toch uit hetzelfde nest. Daar krijg je niets mee voor elkaar terwijl het daar echt van moet komen. Dus, nope. Geen hoop voor het volk, helaas. Alles gaat vroeg of laat de afgrond in. Ookal zouden ze de physieke kop eraf hakken, dan nog zal de slang spreken. We vechten niet tegen vlees en bloed, ookal zijn er wel mensen in power die maar al te graag in dienst zijn van de slang, bewust en onbewust. Maar wie luistert niet naar de slang? Iemand? We zondigen allemaal en maken er een puinhoop van. Dus ookal zou de physieke kop eraf gehakt worden: de openbaringen gaan vroeg of laat toch door. De slang moet verslagen worden en dat kunnen wij niet op ons eigen houtje, dat kan alleen God. Maar de mens is eigenwijs. Alle hoop vestigen op verschillende leugens van de slang.

Als de ene groep de ene leugen niet gelooft dan verteld de slang de andere groep wel een andere leugen. De eliten denken dat ze masters zijn van dit spel over het volk, maar zij zijn slachtoffers van de slang. Ze denken de puppeteers te zijn, maar het zijn de puppets van de slang. Het volk heeft twee puppeteers: de elite en de slang terwijl de elite vooral de puppets van de slang zijn.

Het mooie aan dit forum is dat ik dit hier zo kan plaatsen. Als ik dit in iemands gezicht zou zeggen dan krijg ik waarschijnlijk te horen dat ik in een inrichting thuis hoor lol. Als je weet dat mensen dingen toch niet gaan begrijpen dan kun je soms beter je mond houden en dan pleur je het in plaats daarvan op netforum, de plek om helemaal los te gaan.

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...