Ga naar inhoud

Gaan we binnenkort een buitenaardse invasie meemaken?


Sherlock

Aanbevolen berichten

Ik loop al een tijdje mee en ik kan mij nog herinneren dat alles wat met onbekend vliegende voorwerpen te maken of iets dat van buiten deze aarde zou zijn, belachelijk werd gemaakt.

Nu, tegenwoordig is het een heel ander verhaal en het Pentagon heeft zelfs een officiële afdeling opgezet die zich bezighoudt met vliegende voorwerpen die men niet kan identificeren.

Wij hebben de filmopnames gezien van Amerikaanse piloten van de marine, vrijgegeven door de Amerikaanse autoriteiten.

Dus, waarom is die hele insteek zo ineens radicaal veranderd? 

Is het omdat het Pentagon nu ineens wel gelooft dat er onbekende voorwerpen zijn die misschien niet van deze aarde afkomstig zijn.

Of spelen ze een spel en komen ze straks zelf met een gefingeerde buitenaardse invasie, compleet met hologrammen waarop Jezus verschijnt op een wolk?

Wat steekt hierachter, want ik vertrouw ze voor geen meter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is vreemd dat de mainstream media er zo mee bezig is. Mischien zijn ze iets van plan. Mischien wordt de antichrist op die manier onthuld? Er zijn ook mensen die in de pre-tribulation rapture geloven. Mischien gaan ze ufo's als cover up gebruiken? Als een soort excuus. Ik heb echt geen idee. De theoriën die je kunt maken zijn eindeloos.

In iedergeval zullen atheisten er blij mee zijn. Niet beledigend bedoelt maar de meesten geloven dat we afstammen van een steen dat uit het niets kwam. Maar het valt me op dat velen van hen ook meteen geloven als iemand met de status "wetenschapper" zegt dat aliens ons hier hebben geplant. Bij dat tweede is er een grote kans dat ze in de toekomst iets heel duisters kunnen gaan omarmen. 

Velen zijn vanaf jongs af aan een soort van geprogrammeerd om deze atheistische mindset aan te nemen. Mischien een voorbereiding op iets? 

Ik kan er helemaal naast zitten en ik wil geen valse theoriën verspreiden. Dit zijn gewoon de gedachten die ik er bij heb als mogelijkheden. Mischien gebeurd er niets met dit onderwerp en waait het weer over. 

 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Flieko zei:

Het is vreemd dat de mainstream media er zo mee bezig is. Mischien zijn ze iets van plan. Mischien wordt de antichrist op die manier onthuld? Er zijn ook mensen die in de pre-tribulation rapture geloven. Mischien gaan ze ufo's als cover up gebruiken? Als een soort excuus. Ik heb echt geen idee. De theoriën die je kunt maken zijn eindeloos.

In iedergeval zullen atheisten er blij mee zijn. Niet beledigend bedoelt maar de meesten geloven dat we afstammen van een steen dat uit het niets kwam. Maar het valt me op dat velen van hen ook meteen geloven als iemand met de status "wetenschapper" zegt dat aliens ons hier hebben geplant. Bij dat tweede is er een grote kans dat ze in de toekomst iets heel duisters kunnen gaan omarmen. 

Velen zijn vanaf jongs af aan een soort van geprogrammeerd om deze atheistische mindset aan te nemen. Mischien een voorbereiding op iets? 

Ik kan er helemaal naast zitten en ik wil geen valse theoriën verspreiden. Dit zijn gewoon de gedachten die ik er bij heb als mogelijkheden. Mischien gebeurd er niets met dit onderwerp en waait het weer over. 

Ik denk dat ze iets dergelijks zullen gebruiken om definitief een wereldregering in te luiden.

Ronald Reagan sprak er destijds al over. Hoe mooi het zou zijn als de aarde zich echt zou verenigen als men erachter zou komen dat er een buitenaardse bedreiging zou zijn.

Niets is beter dan angst om mensen een bepaalde richting op te duwen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
8 uur geleden, Divine_will zei:

Eerlijk gezegd geloof ik dat die video nep is. Zag net een grappige video op dat kanaal waar een man in een bult zout veranderde. Alleen er zit een fout in. Zodra de man in black uit beeld gaat, naar rechts loopt, zie je het. Bewerk foutje

 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-5-2023 om 21:50, Sherlock zei:

Ik loop al een tijdje mee en ik kan mij nog herinneren dat alles wat met onbekend vliegende voorwerpen te maken of iets dat van buiten deze aarde zou zijn, belachelijk werd gemaakt.

Nu, tegenwoordig is het een heel ander verhaal en het Pentagon heeft zelfs een officiële afdeling opgezet die zich bezighoudt met vliegende voorwerpen die men niet kan identificeren.

Wij hebben de filmopnames gezien van Amerikaanse piloten van de marine, vrijgegeven door de Amerikaanse autoriteiten.

Dus, waarom is die hele insteek zo ineens radicaal veranderd? 

Is het omdat het Pentagon nu ineens wel gelooft dat er onbekende voorwerpen zijn die misschien niet van deze aarde afkomstig zijn.

Of spelen ze een spel en komen ze straks zelf met een gefingeerde buitenaardse invasie, compleet met hologrammen waarop Jezus verschijnt op een wolk?

Wat steekt hierachter, want ik vertrouw ze voor geen meter.

@Sherlock Ik denk het laatste. Het is toch een mooie verklaring als er veel mensen van de aarde verdwijnen door de opname dat ze kunnen zeggen dat het aliens waren.

Ik geloof dat het niet lang meer duurt voordat Jezus terug komt.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, AME zei:

@Sherlock Ik denk het laatste. Het is toch een mooie verklaring als er veel mensen van de aarde verdwijnen door de opname dat ze kunnen zeggen dat het aliens waren.

Ik geloof dat het niet lang meer duurt voordat Jezus terug komt.

Ik hoorde vandaag van iemand die in Las Vegas was gisteren dat ze daar een show hebben waar Michael Jackson optreedt.

Het is een hologram en hij speelt daar samen met levende mensen.

De vrouw op de foto is echt, Michael niet.

Moet je je voorstellen als ze op deze manier een grote show maken in de wolken. Ze kunnen iedereen laten verschijnen die ze maar willen.

dancer2.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Sherlock zei:

Ik hoorde vandaag van iemand die in Las Vegas was gisteren dat ze daar een show hebben waar Michael Jackson optreedt.

Het is een hologram en hij speelt daar samen met levende mensen.

De vrouw op de foto is echt, Michael niet.

Moet je je voorstellen als ze op deze manier een grote show maken in de wolken. Ze kunnen iedereen laten verschijnen die ze maar willen.

dancer2.jpg

Tsja, bizar. Het lijkt net echt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...