Ga naar inhoud

Amerika heeft Roswell, wij hebben Gorredijk


Niburu.co

Aanbevolen berichten

Het grote verschil is dat er in Roswell volgens talloze getuigen een buitenaards ruimteschip is neergestort, hetgeen niet gebeurde in Gorredijk.

Toch haalde dat dorp in 1974 het landelijk nieuws omdat veel van de bewoners ufo's zagen.

Nu, 50 jaar later wordt er nog steeds over gesproken en nog steeds weet niemand precies wat het was dat de bewoners zagen.

Waren het door mensen gemaakte objecten of hadden deze toch een buitenaardse oorsprong.

Wij publiceren vandaag een artikel over dit onderwerp.

https://niburu.co/34-artikelen/ufo/19463-wat-zagen-al-die-mensen-in-1974-boven-gorredijk

Er zijn nog best veel mensen in leven die de bewuste periode hebben meegemaakt dus misschien kan het raadsel alsnog worden opgelost.

De vraag is dan ook: Wat zagen die mensen in Gorredijk in 1974?

aangepast door Niburu.co
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal zo ongeveer rond dezelfde tijd zijn geweest.

Mijn broer ging trouwen en hield een receptie ergens aan de kust van Noord-Holland.

Het was druk die dag met een bont gezelschap want we hebben familie in zowel Limburg als Friesland.

Aan het eind van het feest vertrokken twee ooms en tantes met zijn vieren in de auto om terug te rijden naar Surhuisterveen waar ze woonden.

Op die route kwamen ze rond middernacht over de weg van Heerenveen naar Drachten en daar gebeurde iets bijzonders. Het moet zo ongeveer halverwege ter hoogte van Gorredijk geweest zijn.

Mijn oom vertelde later dat ze op een gegeven moment vreemde lichten in de achteruitkijkspiegel zagen. Het was duidelijk dat het geen auto was, want die lichten waren te zien langs de weg, niet op de weg.

Het was ook geen helikopter of iets dergelijks want het maakte totaal geen geluid en was op het ene moment links en dan weer rechts van de auto te zien.

Omdat ze toch wat schrokken gingen ze harder rijden en ook de lichten gingen harder. Dat ging zo een tijdje door en op een gegeven moment waren ze ineens compleet verdwenen.

Die vier mensen waren op de één of andere manier compleet overstuur en waren heel blij dat ze uiteindelijk heelhuids thuis kwamen.

De mensen in kwestie waren broodnuchtere Friezen die op die bewuste avond niets hebben gedronken, maar toch volledig overstuur waren en er jaren later nog over praatten.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Veritas zei:

Het zal zo ongeveer rond dezelfde tijd zijn geweest.

Mijn broer ging trouwen en hield een receptie ergens aan de kust van Noord-Holland.

Het was druk die dag met een bont gezelschap want we hebben familie in zowel Limburg als Friesland.

Aan het eind van het feest vertrokken twee ooms en tantes met zijn vieren in de auto om terug te rijden naar Surhuisterveen waar ze woonden.

Op die route kwamen ze rond middernacht over de weg van Heerenveen naar Drachten en daar gebeurde iets bijzonders. Het moet zo ongeveer halverwege ter hoogte van Gorredijk geweest zijn.

Mijn oom vertelde later dat ze op een gegeven moment vreemde lichten in de achteruitkijkspiegel zagen. Het was duidelijk dat het geen auto was, want die lichten waren te zien langs de weg, niet op de weg.

Het was ook geen helikopter of iets dergelijks want het maakte totaal geen geluid en was op het ene moment links en dan weer rechts van de auto te zien.

Omdat ze toch wat schrokken gingen ze harder rijden en ook de lichten gingen harder. Dat ging zo een tijdje door en op een gegeven moment waren ze ineens compleet verdwenen.

Die vier mensen waren op de één of andere manier compleet overstuur en waren heel blij dat ze uiteindelijk heelhuids thuis kwamen.

De mensen in kwestie waren broodnuchtere Friezen die op die bewuste avond niets hebben gedronken, maar toch volledig overstuur waren en er jaren later nog over praatten.

 

 

Dit doet mij heel erg denken aan een film uit ongeveer dezelfde tijd: Close encounters of the third kind.

Aangezien Hollywood bekend staat om zijn voorspellende films begonnen ze misschien in die tijd al met het voorbereiden van de bevolking op de komst van de aliens.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Balthasar Boma zei:

Dit doet mij heel erg denken aan een film uit ongeveer dezelfde tijd: Close encounters of the third kind.

Aangezien Hollywood bekend staat om zijn voorspellende films begonnen ze misschien in die tijd al met het voorbereiden van de bevolking op de komst van de aliens.

 

Ik heb meerdere keren oranje bollen waargenomen en in 1983 en 2006 heeft een driehoekig toestel contact met mij gemaakt. In 1983 ben ik der naar toe gereden, uitgestapt en heb ik er zo'n dertig seconden onder gestaan (dat was in Dieren, waar met regelmaat UFO's werden gespot...) en in 2006 kwam het naar me toe en gleed het langzaam over me heen (en dat was bij Brummen)... en zag ik daarboven een lijntoestel in oostelijke richting vliegen! Wat een timing! Het eerste geval heb ik gemeld bij UFO-onderzoeker Hans van Kampen. Toen ik maandags erop op mijn werk kwam had een collega in Apeldoorn het ook gezien. Liet net zijn hondje uit rond 20.00 uur. Een derde getuige was mijn buurjongen die tegen achten van de schietbaan van Willem Tell naar huis fietste. Drie getuigen op drie verschillende plaatsen. Daar kon Hans van Kampen wel wat mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Evert Jan zei:

Ik heb meerdere keren oranje bollen waargenomen en in 1983 en 2006 heeft een driehoekig toestel contact met mij gemaakt. In 1983 ben ik der naar toe gereden, uitgestapt en heb ik er zo'n dertig seconden onder gestaan (dat was in Dieren, waar met regelmaat UFO's werden gespot...) en in 2006 kwam het naar me toe en gleed het langzaam over me heen (en dat was bij Brummen)... en zag ik daarboven een lijntoestel in oostelijke richting vliegen! Wat een timing! Het eerste geval heb ik gemeld bij UFO-onderzoeker Hans van Kampen. Toen ik maandags erop op mijn werk kwam had een collega in Apeldoorn het ook gezien. Liet net zijn hondje uit rond 20.00 uur. Een derde getuige was mijn buurjongen die tegen achten van de schietbaan van Willem Tell naar huis fietste. Drie getuigen op drie verschillende plaatsen. Daar kon Hans van Kampen wel wat mee!

In BE hebben ze daar 2 F16's achter gestuurd nadat meerdere mensen meldingen deden en ook de rijkswacht het zag. De piloten konden niet volgen en zeiden dat de G krachten (acceleratie) van dat toestel dodelijk voor een mens zouden zijn. (Belgian Triangle)

Hoewel het alle kennis tartte, is het hoogstwaarschijnlijk van Amerikaanse makelij nadat ze de kennis machtig werden door enkele tuigen te "reverse engineeren".

 

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Evert Jan zei:

Ik heb meerdere keren oranje bollen waargenomen en in 1983 en 2006 heeft een driehoekig toestel contact met mij gemaakt. In 1983 ben ik der naar toe gereden, uitgestapt en heb ik er zo'n dertig seconden onder gestaan (dat was in Dieren, waar met regelmaat UFO's werden gespot...) en in 2006 kwam het naar me toe en gleed het langzaam over me heen (en dat was bij Brummen)... en zag ik daarboven een lijntoestel in oostelijke richting vliegen! Wat een timing! Het eerste geval heb ik gemeld bij UFO-onderzoeker Hans van Kampen. Toen ik maandags erop op mijn werk kwam had een collega in Apeldoorn het ook gezien. Liet net zijn hondje uit rond 20.00 uur. Een derde getuige was mijn buurjongen die tegen achten van de schietbaan van Willem Tell naar huis fietste. Drie getuigen op drie verschillende plaatsen. Daar kon Hans van Kampen wel wat mee!

Ik zou bijna jaloers worden, heb nog nooit iets vreemds in de lucht gezien, lijkt mij wel een bijzondere ervaring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Fundamenteel zei:

In BE hebben ze daar 2 F16's achter gestuurd nadat meerdere mensen meldingen deden en ook de rijkswacht het zag. De piloten konden niet volgen en zeiden dat de G krachten (acceleratie) van dat toestel dodelijk voor een mens zouden zijn. (Belgian Triangle)

Hoewel het alle kennis tartte, is het hoogstwaarschijnlijk van Amerikaanse makelij nadat ze de kennis machtig werden door enkele tuigen te "reverse engineeren".

 

Ja, dat is ook een heel bijzonder verhaal. Als het reverse engineering is dan moet er ook een origineel ruimteschip zijn geweest die ze gebruikt hebben als model, toch?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Balthasar Boma zei:

Ja, dat is ook een heel bijzonder verhaal. Als het reverse engineering is dan moet er ook een origineel ruimteschip zijn geweest die ze gebruikt hebben als model, toch?

 

Meer dan 1. Maar het is niet buitenaards, wij (mensen) leven gewoon in de grot van Plato.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

De nazi's hadden al UFO's. Ik vind het aannemelijker dat we te maken hebben met onbekende vliegende objecten die in het geheim ontwikkeld worden dan dat we buitenaards bezoek krijgen. 

Ja, dat klopt, maar de grote vraag is natuurlijk hoe de Duitsers dan aan die technologie kwamen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Balthasar Boma zei:

Wel bijzonder dat je zo zeker weet dat het niet buitenaards was. 

Volgens mij is dat wel degelijk een mogelijkheid en wat is de grot van de Plato?

De grot van Plato weergeeft het realiteitsbeeld van mensen en de reacties erop als anderen hen van dat bedrog pogen overtuigen.

Als ze hier al sedert het begin der tijd van de mens zijn, zijn ze niet zo buitenaards.

En je hebt nog zaken die niet via de voordeur binnenkomen, maar die interdimensioneel zijn.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, Veritas zei:

Ja, dat klopt, maar de grote vraag is natuurlijk hoe de Duitsers dan aan die technologie kwamen.

Door in het verleden te graven. Het gros van onze ontwikkeling worden niet uitgevonden, maar ontdekt en dan voor diverse doeleinden toegepast.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Fundamenteel zei:

In BE hebben ze daar 2 F16's achter gestuurd nadat meerdere mensen meldingen deden en ook de rijkswacht het zag. De piloten konden niet volgen en zeiden dat de G krachten (acceleratie) van dat toestel dodelijk voor een mens zouden zijn. (Belgian Triangle)

Hoewel het alle kennis tartte, is het hoogstwaarschijnlijk van Amerikaanse makelij nadat ze de kennis machtig werden door enkele tuigen te "reverse engineeren".

 

De toestellen die in Belgie zijn gespot waren driehoekig met stompe uiteinden. De toestellen die ik zag waren driehoekig met gebogen zijden en uitlopend in een punt. Zeg maar de vorm van een gelijkzijdig gitaarplectrum (voor basgitaar).

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Veritas zei:

Ja, dat klopt, maar de grote vraag is natuurlijk hoe de Duitsers dan aan die technologie kwamen.

Van de 'anunnaki' uiteraard, ook bekend als de Elohim. Aliens uit de 5e dimensie. Zitten hier al 443.000 jaren. Zij spreken Diets (Duits, Duuts, Deutsch, Duyts of Dutch). Het is een oorlogszuchtig ras.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Balthasar Boma zei:

Ik zou bijna jaloers worden, heb nog nooit iets vreemds in de lucht gezien, lijkt mij wel een bijzondere ervaring.

Als je weinig omhoog kijkt, zal je ook niet zo veel zien. Ik heb heel wat kijkuren in mijn leven gemaakt. 's Avonds en 's nachts... en ja beide keren waren het adembenemende momenten! Zij weten dus nu dat ik weet dat zij mij in de gaten houden. Beide keren maakten zij contact. In 1983 door mijn aandacht te trekken met een fel licht. Ik dacht nog; dat is vast en zeker een lijntoestel op weg naar Schiphol. Tot het opeens bewoog en zich in een seconde diagonaal verplaatste van Doetinchem naar Dieren. Ik was in Dieren en stapte meteen in en reed naar de plek waar het hing. Ik parkeerde de auto, stapte uit en stond er pal onder. Ik hoorde geen geluid, zag geen boordlichten en toen ik zei; 'Ik wil wel een rondje meevliegen, ging het traploos versnellend weg in de richting van Arnhem. Daar is een ondergrondse basis. Daar werden... en ook bij vliegveld Deelen veel lichten gezien en objecten. Telefoon van het politiebureau in Velp was vaak roodgloeiend, vernam ik van een kennis, wiens schoonvader daar politieman was. In 2006 fietste ik 's nachts van Zutphen naar Brummen en halverwege zag ik rechts van mij sterren in een perfecte driehoek aan het firmament. Ik zei meteen; 'Dat kan niet'... en meteen kwam de bovenste ster in beweging in mijn richting. Ik stapje af en keek... en zo gleed het zachtjes over mij heen en merkte ik boven het toestel zelfs nog een lijntoestel op. Daarom schreef ik; 'Wat een timing'. Veel van die toestellen tappen energie van Moeder Gaia af en vliegen over 'leylijnen', die mogelijk ook 'aardstralen' zijn. Zo kan het dat ze over zo'n lijn/straal vliegen en voor ons absurde hoeken maken. Die van 1983 ging dus van Doetinchem naar Dieren en van daar naar Arnhem. In China noemen ze 'lylijnen' Drakenwegen... en dan zijn we bij de reptielachtigen en/of bij de Greys... die ook een reptiel/amfibische herkomst hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Evert Jan zei:

De toestellen die in Belgie zijn gespot waren driehoekig met stompe uiteinden. De toestellen die ik zag waren driehoekig met gebogen zijden en uitlopend in een punt. Zeg maar de vorm van een gelijkzijdig gitaarplectrum (voor basgitaar).

Was die van 1983 identiek aan die van 2006?

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Fundamenteel zei:

Was die van 1983 identiek aan die van 2006?

Absoluut eender! Ging geen dreiging van uit. Voelde vertrouwd. Waarschijnlijk mijn eigen soort. Dit is mijn laatste leven hier. Mogelijk wordt ik door dit driehoekige toestel opgehaald. Ik heb dit in mijn afleveringen ('Anunnaki, onze Goden' op deze website) behandeld en ook het verhaal verteld van een man uit Twente die een auto-ongeluk kreeg bij Arnhem en wakker werd met buitenaardsen om hem heen en later was hij in een toestel en vertelden ze hem dat hij een van hen was. Zijn naam is Willy Drost. Misschien is zijn verhaal te vinden op internet!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...