Ga naar inhoud

Wat doe je als je geen internet meer hebt?


Sherlock

Aanbevolen berichten

Vandaag was ik de gelukkige die een hele dag zonder internet heeft gezeten.

Vanmorgen ineens, om 10 uur alles weg.

Ik moest onmiddellijk denken aan Klaus Schwab en al zijn dreigementen en vroeg mij of nu misschien de hele wereld zonder internet zat.

Het is een onwerkelijk gevoel dat de kast waarmee je met de hele wereld in verbinding staat ineens niet meer werkt. Je staart naar het scherm, te trekt aan wat kabels, gaat een modem resetten en als het dan nog steeds niet werkt, dan krijg je een heel vreemd gevoel. Tenminste ik.

Tegen de middag werd eindelijk de reden bekend en bleek dat het toch niet Klaus Schwab was.

 

Dus, de één of ander jodokus op een graafmachine zorgt ervoor dat ik geen internet meer heb.

Ik ben nu sinds een half uur weer online, maar ik kan je verzekeren dat het geen prettige middag was. Natuurlijk heb ik een telefoon waarmee je een hotspot verbinding kunt maken, maar de normale dingen die je op je computer doet, kan je niet meer doen.

Voor mij was dit een heel onprettige dag.

Hoe zouden jullie je voelen als je morgenochtend merkt dat je internet ineens weg is?

 

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...