Ga naar inhoud

Stadion of TV?


Master87

Aanbevolen berichten

Nu steeds meer voetbal wordt uitgezonden op TV en Internet, heb je nog wel eens zin om naar je plaatselijke voetbalstadion te gaan? Als het mooi weer is en het belooft een aantrekkelijke wedstrijd te worden, dan kan ik begrijpen waarom mensen nog steeds gaan.

Maar als het koud is of een onbelangrijke wedstrijd, dan kan ik me voorstellen dat mensen liever alles streamen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Master87 zei:

Nu steeds meer voetbal wordt uitgezonden op TV en Internet, heb je nog wel eens zin om naar je plaatselijke voetbalstadion te gaan? Als het mooi weer is en het belooft een aantrekkelijke wedstrijd te worden, dan kan ik begrijpen waarom mensen nog steeds gaan.

Maar als het koud is of een onbelangrijke wedstrijd, dan kan ik me voorstellen dat mensen liever alles streamen. 

Ja dat is wel zo, maar de beleving achter een scherm is toch heel anders dan in een stadion. Ik ga tegenwoordig ook niet meer zo vaak, zeker niet als er een bijtende wind staat die door merg en been gaat, maar ik mis de sfeer wel.

Misschien toch binnenkort weer eens een poging wagen, zeker omdat ze zeggen dat de lente eraan komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...