Ga naar inhoud

De werkende boosterprik in Israël heeft ook niet zo lang geduurd, daling patiënten is alweer gestopt


Pieter65

Aanbevolen berichten

2 uur geleden, Pieter65 zei:

Waar het op lijkt is dat mensen een boosterprik krijgen, dan gaat het eventjes goed en daarna stort het hele zaakje weer in elkaar.

Dat is tenminste wat ik begrijp uit het bericht van deze neuroloog.

Of zie ik dat verkeerd?

Rumble – Boosters hebben de 10-voudige potentie t.o.v. de eerste serie injecties

Dr. Jane Ruby heeft zich aangesloten bij "De Stew Peters Show" voor het wekelijkse "Vraag Dr. Jane" segment. Dr. Jane Ruby kondigde aan dat nieuwe bevindingen suggereren dat de boosterinjecties de 10-voudige potentie hebben t.o.v. de eerste serie injecties.

hLjEc.oq1b-small-BOOSTER-DANGER-10-Times-Mor.jpg=

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Watchman_Ricky zei:

Rumble – Boosters hebben de 10-voudige potentie t.o.v. de eerste serie injecties

Dr. Jane Ruby heeft zich aangesloten bij "De Stew Peters Show" voor het wekelijkse "Vraag Dr. Jane" segment. Dr. Jane Ruby kondigde aan dat nieuwe bevindingen suggereren dat de boosterinjecties de 10-voudige potentie hebben t.o.v. de eerste serie injecties.

hLjEc.oq1b-small-BOOSTER-DANGER-10-Times-Mor.jpg=

Ik heb nog geen tijd gehad om die video te bekijken. Voor zover ik weet is de shot hetzelfde als de twee voorgaande dus betekent het dan het cumulatieve effect van al die drie shots samen die het zo erg maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...