Ga naar inhoud

Wat mij betreft heeft Trump groot gelijk met zijn verplichte NAVO bijdrage


Veritas

Aanbevolen berichten

Ik moest vanochtend wel even lachen toen ik de krant las.

Alles en iedereen in rep en roer omdat Donald Trump zegt dat Rusland wat hem betreft mogen doen wat ze willen met NAVO landen die niet hun verplichte bijdrage leveren.

Als je als bondgenootschap afspraken met elkaar maakt over de bijdragen die alle leden moeten doen aan defensie, dan is het vanzelfsprekend dat je je ook aan die afspraken houdt.

Nu is Donald Trump degene die een gevaarlijk spel zou spelen door de veiligheid van de wanbetalers in gevaar te brengen. Het zijn natuurlijk de wanbetalers die de veiligheid in gevaar brengen.

Ook bij ons staan de kranten vol van een Russische dreiging, maar ook ons land slaagt er maar niet om die verplichte bijdrage te voldoen.

Dat is vreemd, want ons land heeft wel onbeperkte budgetten beschikbaar voor asielopvang en Oekraïne.

Kortom, er wordt vandaag weer eens ouderwets gehuicheld.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad. Het is gewoon weer het spel met woorden om verwarring te zaaien. Denk je zelf niet dat Trump dit spel gewoon meespeelt voor dezelfde partij. Ik ben inmiddels zo achterdochtig geworden dat ik alles dat ik in het nieuws verneem in twijfel trek. Ook het alternatief nieuws geloof ik niet direct al komt het op mij wel veel aannemelijker over. Gelukkig vertrouw ik nog wel op mijn intuïtie en deel dat ook met mensen. Dan merk je dat er aardig wat mensen zijn die ook wel zien hoe er gedraaid wordt. Precies weten hoe het zit gaat denk ik niet lukken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...