Ga naar inhoud

Shiba Inu is een gokje waard


Master87

Aanbevolen berichten

Op het moment van schrijven is Cryptomunt Shiba Inu rond de 0.00004 Cent waard. Een investering van een paar honderd Euro zou in principe je leven kunnen veranderen. Kijk maar eens naar Dogecoin en hoe dat is gelopen. Toch maar een gokje waard, denk ik dan. Veel beter dan Toto/Postcodeloterij enz.

aangepast door Master87
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-12-2021 om 19:47, Master87 zei:

Op het moment van schrijven is Cryptomunt Shiba Inu rond de 0.00004 Cent waard. Een investering van een paar honderd Euro zou in principe je leven kunnen veranderen. Kijk maar eens naar Dogecoin en hoe dat is gelopen. Toch maar een gokje waard, denk ik dan. Veel beter dan Toto/Postcodeloterij enz.

Misschien helemaal niet zo'n gek idee om daar een beetje geld in te steken. Ik ben eigenlijk niet zo van de crypto dingen, maar dat komt misschien ook omdat ik het niet zo goed begrijp en dat zal dan misschien weer met leeftijd te maken hebben.

Wie beheert nu zo iets? Is het een organisatie of één persoon? Wie bepaalt hoeveel van die crypto munten er in omloop worden gebracht en wat gebeurt er als die lui morgen besluiten dat ze stoppen met zo'n cryptomunt?

Geld begrijp ik. Als je het hebt, wat bij mij niet het geval is, dan stop je in een oude sok of onder je matras en af en kan je er even naar kijken.

Maar, ja het heeft ook jaren geduurd voordat ik aan de email begon. Ik bleef maar gewoon brieven sturen met een postzegel omdat ik dat begreep. Nu verstuur ik emails alsof ik nog nooit andere heb gedaan en dus misschien ook tijd om maar eens Shiba Una te proberen.

 

SHIBA INU beschrijft zichzelf als de "DOGECOIN KILLER" op haar website. De Shiba Inu coin is in Augustus 2020 gemaakt onder het pseudoniem "Ryoshi". De meme-coin zag al snel een groei aan bekendheid en waarde toen een gemeenschap van investeerders werd aangetrokken door de schattige charme van de munt in combinatie met nieuwsberichten en tweets van persoonlijkheden als Elon Musk en Vitalik Buterin. Shiba Inu wilde de op Ethereum gebaseerde tegenhanger zijn van het op Srypt gebaseerde mijnalgoritme van Dogecoin. Shiba Inu en het SHIB-token maken deel uit van een zwerm cryptocurrencies met een hondenthema. Je kunt Shiba Inu op LiteBit veilig en betrouwbaar kopen, verkopen, verzenden en opslaan.

https://www.litebit.eu/nl/kopen/shiba-inu

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...