Ga naar inhoud

Waarom staat er een hele batterij koelwagens op vliegveld Twente?


Veritas

Aanbevolen berichten

Misschien ben ik wel een complotdenker, maar ik vind het volgende behoorlijk verontrustend.

Ze beginnen nu massaal met de boosterprikken en zoals wij weten vallen er bij massale vaccinaties ook veel doden.

Ze kunnen de doden nu al niet meer bergen en zou dat de reden zijn van die hoeveelheid koelwagens op het vliegveld Twente?

Wie het weet mag het zeggen.

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Veritas zei:

Misschien ben ik wel een complotdenker, maar ik vind het volgende behoorlijk verontrustend.

Ze beginnen nu massaal met de boosterprikken en zoals wij weten vallen er bij massale vaccinaties ook veel doden.

Ze kunnen de doden nu al niet meer bergen en zou dat de reden zijn van die hoeveelheid koelwagens op het vliegveld Twente?

Dat ze de doden niet meer kunnen bergen, zal vast wel een reden zijn voor die koelwagens op vliegbasis Twente. Met die koelwagens kunnen ze het rottingsproces van de overledenen afremmen en hebben ze meer tijd om die te bergen. 

Als het zo ver komt dat de gevaccineerden bij bosjes omvallen en ze de doden niet meer kunnen bergen, dan zijn ze erop voorbereid. Het gelekt RKI document van het Duitse RIVM, dat eerst op een complottheorie leek, lijkt toch steeds meer een realiteit te worden.

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook in het plaatselijk blaadje hier lijkt het, ik zeg met klem en onder voorbehoud, lijkt het dat er meer doden  advertenties zijn voor mensen geboren rond  1945 dan gewoonlijk, 

We zijn hier met 20.000 inwoners, als er wekelijks een advertentie meer is dan gewoonlijk en je zet het af tegen 17 miljoen, tja dan kan er iets uitkomen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Veritas zei:

Misschien ben ik wel een complotdenker, maar ik vind het volgende behoorlijk verontrustend.

Ze beginnen nu massaal met de boosterprikken en zoals wij weten vallen er bij massale vaccinaties ook veel doden.

Ze kunnen de doden nu al niet meer bergen en zou dat de reden zijn van die hoeveelheid koelwagens op het vliegveld Twente?

Wie het weet mag het zeggen.

Hier is natuurlijk een heel logisch antwoord voor.

Kijk, we hebben volgens de media te maken met een enorme opwarming van de aarde. Alleen voel je die opwarming nog niet zo erg omdat het koud is.

Dat het koud is, is dan ook heel erg ongewoon en net zo zeldzaam als de bijwerkingen van vaccins.

Die koeltrailers staan daar omdat Gerrit Hiemstra verwacht dat de aarde binnenkort zo snel zal opwarmen dat er een run op ijsjes zal ontstaan. Zoveel mensen zullen dan tegelijk ijs willen dat ze bang zijn dat code zwart in zicht komt.

Code zwart betekent dat alle ijs is uitverkocht en dat is gevaarlijk, want mensen kunnen dan gemakkelijk radicaliseren en dat moeten we niet hebben.

Dus staan daar vast die koeltrailers zodat Nederland in ieder geval straks beschikt over voldoende ijsjes om het hoofd koel te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...