Ga naar inhoud

Wie van jullie kijkt er nog naar de televisie?


Aanbevolen berichten

Misschien ligt het aan mij, maar ik vind de televisie echt zo'n apparaat dat thuis hoort in de vorige eeuw.

Ik denk dat ik al zo'n 25 jaar niet meer tv kijk en verbaas me erover als ik 's avonds buiten loop hoe overal mensen onderuit gezakt naar die flikkerende kast turen.

Ik heb geen idee hoeveel uur per dag of per week men gemiddeld in die toestand doorbrengt, maar het zullen heel wat uren zijn.

Dan op een gegeven moment zetten ze die kast uit en gaan naar bed.

Die mensen zijn dan een hele avond lang blootgesteld aan allerlei programmering zonder dat ze het zelfs maar beseffen.

Dat nog even los van de enorme hoeveelheid tijd die je wint als je niet langer kijkt.

Ik denk dat wanneer ze eindelijk televisie zouden verbieden, het opeens stukken beter zal gaan met dit land.

GIUU5UNXoAAiyh4?format=jpg&name=900x900

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Ozon zei:

Tegenwoordig kijken sommige tv's (Samsung heeft een paar modellen) naar jouw 😂

Ja, ook dat nog.

Weer een reden om die kast heel snel de deur uit te doen.

Even afgezien van al het andere: Reken eens uit hoeveel uur per jaar je overhoudt om andere dingen te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...